Hakutulokset

  1. kriztina83

    On nuo hesalaiset reppanoita ...talvi yllättää ne AINA. Siis Suomessa ollaan.

    no mä mielestäni kyl tuol kirjotinki et vika ja muu on näissä kel se asennevamma ja niille se talvi tulee yllätyksenä.. mä oon nähny näit asennevammasia ja heidät se talvi varmasti yllättääki... kyl mä sen tiedän et vaikka ite ois maailman paras kuski, ni vastaan ny vaa voi tulla se maailman...
  2. kriztina83

    On nuo hesalaiset reppanoita ...talvi yllättää ne AINA. Siis Suomessa ollaan.

    ajettu on, ei oo muuta ongelmaa keleil ku keleil ollu ku se näiden yllättyjien ASENNE! kiire, liukasta on, mut ei välitetä, luotetaan tuuriin ja autoon.. mun sisko ajaa stadis työkseen ja isolla autolla ja on iha samoil linjoil mun kaa, ei sekää tajuu miks talvi muka yllättää.. ootko sä...
  3. kriztina83

    On nuo hesalaiset reppanoita ...talvi yllättää ne AINA. Siis Suomessa ollaan.

    oon mä stadis ajanu ja tiedän eron, mut ei se STADI ja liikenne siel muuta fysiikan lakeja!! eli sitä et kelit huomioon ottaes tai niiden muuttues ajotavan muuttamisella ja ennakoides onnettomuudet vähenee... teidän ajoasenne se on, ei kaikkien mut näiden ketkä talvesta yllättyy.. vai oonko...
  4. kriztina83

    On nuo hesalaiset reppanoita ...talvi yllättää ne AINA. Siis Suomessa ollaan.

    valaise tyhmää että miksi on vaikeampaa? ja miksi se ny aina yllättää se keli?
  5. kriztina83

    Minulla on suhde mieheni ystävään..

    ei siin, hyvähän se on että säki RAUKKIS olet onnellinen, kaikkea hyvää sulle tolla polullasi.. eiköhä se miehesiki joskus oikean naisen ja onnen löydä, voisit vaa nopeuttaa sitä jos uskaltasit olla vaikka rehellinen??
  6. kriztina83

    On nuo hesalaiset reppanoita ...talvi yllättää ne AINA. Siis Suomessa ollaan.

    maalla on mitä? kehä 3 ulkopuoli? siis jos uutisia katsotaan ja säätiedotteita ni saadaan ennusteita kelistä! ja jos ei pidä paikkaansa eli keli muuttuu ja et nää etees ni mitä ajat 80 sokkona?? eikö voi hiljentää tai vetää sivuun jos ei nää?? :headwall:
  7. kriztina83

    Plussasin just!!!!

    Onnea!!!! :flower:
  8. kriztina83

    Mitä teette;)

    koneel.. fb:n puolel ja tääl.. juon ilta kahvia täs--
  9. kriztina83

    mikä niistä tyttölapsista tekee niin paljon halutumpia???

    tätä pakko kommentoida.. mulla on ystävä kellä on 2 tyttöä ja minun pojalle hän on kummi.. hänelle en osaisi kuvitella poikaa, ei osaa hän itsekkään.. oli nimittäi nii hauskaa kattomista ku eka kerran leikki kummipoikansa kaa autoilla :D ei vaa luonnistunu sillee luontevasti.. no toki piirtely...
  10. kriztina83

    g:montako lasta ja vieläkö haaveissa lisää?

    3 on ja ei enää lisää
  11. kriztina83

    G: Käytkö ilman meikkiä kaupassa?

    no ku mulle ei ole sitä luonnollista kauneuta suotu ni ei, en mee ees kauppaan ilman meikkiä :ashamed:
  12. kriztina83

    Minkä ikäiselle lapselle 2-osainen toppapuku?

    meil on tainnu olla 2v ku ostettu aina 2osaset. niis housuis on kyl aina ollu selkään ja massun etee enemmä sitä suojaa ja siis henkselitki.
  13. kriztina83

    Onko sun vai lastesi isän sukunimi yleisempi? Onko lapset kumman sukunimellä?

    mun sukunimi nykyisenä 15 ja aiemmin 6lla. exällä kenen sukunimellä lapset on nykyää 128, entisenä 11. Ja mä oon meist se joka on suomalainen ja siis vanhemmatki on ja isovanhemmat oli :D
  14. kriztina83

    FB: Kaikki rikollistaustaiset suomalaiset pois ulkomailta!

    peesi kyl! ja sit tasapainoksi suomeen tekoja vastaavat rangaistukset!!!
  15. kriztina83

    Mafia Wars

    level 400+ ja reilu 4000mafiaa , pelaan vähäsen :D
  16. kriztina83

    Mafia Wars

    level 400+ ja reilu 4000mafiaa , pelaan vähäsen :D
  17. kriztina83

    Olikos tää Shkupolli tappaja muslimi?

    ja mä oon sitä mielt että kyseessä tapaus nykäset osa2 ja 4 viatonta kuoli! siltikään en tekoa hyväksy, mutta tämä on mun kantani.. ja uskonto ei liity, eikö se masaki oo riehunu veitten kaa, vähä vaa ollu liia känes sit vissii tai apu saatu paikalle ajois..
  18. kriztina83

    Joululahjat ostettu!

    osa ostettu, loput täs tilailen.. sit se ressi ohi.. :xmas:

Yhteistyössä