Hakutulokset

  1. M

    Ns. luomuna synnyttäneet, uskallatteko uudestaan?

    Ekassa kätilön "pakotuksesta" otin vähän ilokaasua. Toisessa en suostunut ottamaan sitäkään. Ekassa synnytyksessä kyllä olin niin kipeä (=paniikissa, epävarma)lopussa, että halusin ihan mitä vaan muttei ehditty antaa. Toisessa en edes pyytänyt missään vaiheessa. Jos joskus vielä synnytän, en...
  2. M

    Disney Channel

    Saako tolla Disney Channelillla ohjelmat jotenkin näkymään suomeksi. Siis että niissä puhuttais suomea. Kun ainut ohjelma, joka suomeksi tulee on 7.00 tuleva Mikki Hiiren kerhotalo.
  3. M

    Jysk pimennysverhot

    Kiva, kiitos! Oon muutaman kerran pettynyt tohon Jysk-laatuun ja pelkäsin, että ne hajoaa eka nykäisyllä. Mutta ehkäpä mä sitten ostan tollaset.
  4. M

    Jysk pimennysverhot

    Olisko jollain kokemusta noista Jyskin pimennysverhoista. Siis tollasista rullaverhotyyppisistä. Olis tarjouksessa 21 ? koko L120xK170 cm. Mahtaisko nuo kestää ja pimentääkö ne hyvin?
  5. M

    G:Tuliko lapsivedet supistuksen aikana vai ihan yhtäkkiä ilman mitään?

    Molemmissa ihan itestään ilman supistuksia. Ekassa heräsin yöllä outoon tunteeseen, lähdin vessaan ja tuli pitkin jalkoja. Tokassa aamulla makoilin sängyssä ja kuulu napsahdus ja siihen tuli.
  6. M

    minä rakastan minun miestä :)

    :wave:
  7. M

    Epilaattori kokemuksia

    Niin ja m, mistä sie ajat ne karvat. Sori jos liian tungetteleva kysymys. Mietin vaan, kun jos sääristä ajo SATTUU, niin mitenhän toi mun ongelma alue eli bikiniraja. Mahtaa lähteä taju sitten kivusta...
  8. M

    Epilaattori kokemuksia

    Muakin kiinnostais tää juttu...
  9. M

    Kauanko olet ollut lasten kanssa kotona?

    Pian 4 vuotta kotona oloa.
  10. M

    No, kumpi oikeessa? Minä vai mies?

    Jos nyt puoli on pakko valita, mies on oikeassa.
  11. M

    Miten selvisit alusta taaperon ja vauvan kanssa?

    Ok. Meillä mies hoiti esikoisen hoitamisen kun kotiin tuli. Antoi iltapalan ja nukutti. Mun täytyi selvitä vain miehen työssä oloaika kahden lapsen kanssa. Hämmästyttävän monia asioita pystyy tekemään vauvaa imetettäessä. Aina sitä keksi jonkun ratkaisun. Eniten mua rassas tossa ajassa se...
  12. M

    Miten selvisit alusta taaperon ja vauvan kanssa?

    Meillä ikäeroa oli 1v10kk. En mä kokenut tossa mitään hankaluutta, tai siis shokkia. Eihän asiat sujuneet mitenkään helposti, joutui vähän miettiä etukäteen missä välissä teki ruokaa jne, mutta ei mitään ylivoimasta ollut. Esikoinen oli kans helppo lapsi, toi kakkonen sitten ihan päivastainen...
  13. M

    Synnytyksestä

    Luomuna kaksi synnyttänyt ja ehdottomasti kauheinta on avautumisvaiheen loppu. Ekassa kätilö tukki käteen ilokaasua, en olis halunnut. Mua se koko vempele häiritsi, olisin vaan halunnut olla rauhassa ja keskittyä siihen omaan juttuuni. Muutaman kerran sitä kokeilin kätilön vaatimuksesta...
  14. M

    Lääkärin ohje huonosti nukkuvalle vauvalle: eri huoneeseen

    No mun kakkonen oli surkea nukkuja. Heräs pahimmillaan ½ tunnin välein huutamaan. Omaan huoneeseen en olis pystynyt laittamaan. Vieressä ei nukkunut sen paremmin. Meillä oppi nukkumaan vasta, kun opetin nukahtamaan illalla omaan sänkyyn. Edelleen heräilee yöllä (1½v), mutta nukahtaa...
  15. M

    Täällä oli yksi päivä keskustelua

    noista Floran Muumi- kampanjan koodeista. Siis, että koodit olis olleet jo käytetty, kun niitä syötti tuonne. Mitenkähän mä sen löytäisin? Hakua en osaa käyttää!
  16. M

    Nimiapua,mikä paras näistä?

    No laitapa e perään eli Ennie ja sitten lausut sen ilman sitä e:tä. Ihan vaan tällänen heitto...
  17. M

    Nimiapua,mikä paras näistä?

    Kyllä noissa kaikissa nimissä on vähän sitä vaaraa, että ihmiset lausuu ne väärin. Ja kyllä mä lausuisin ton Elle just niinkuin se kirjoitetaan.
  18. M

    Nimiapua,mikä paras näistä?

    Elle noista sun vaihtoehdoista. Kaikki nättiä nimiä, mutta noi muut on jotenkin hankalia sanoa. Sopii toisiksi nimiksi ihan hyvin toki. Ja tää sitten ihan vain mun henk. koht. mielipide.
  19. M

    mitä ootte tehny tänään tai aiotte vielä tehdä?

    Leiponut ja riidellyt miehen kans... siinäpä ne tulikin.

Yhteistyössä