Hakutulokset

  1. P

    onko helsinkiläsiä paikalla! tarvisin opastusta...tulossa isoon cityyn

    tarvisin opastusta kampilta kyläsaareen?? bussi jää siis kampilla? ja siitä kuinka kyläsaareen
  2. P

    turkkiin matkalla,liirojen vaihto suomessa vai siellä?

    kummassa vaihtaa..vai pelatako molemmilla??
  3. P

    turkin matka lähestyy...antakaa vinkkejä mitkä tärkeimpiä asioita huomioida? ja ottaako alla inclusive vai pelkkä aamiai

    joo no voi olla alakanttiin laskettu 50€ päivä,ruokiin ja juotaviin...ehkä se all in vaan kanttaa sit
  4. P

    turkin matka lähestyy...antakaa vinkkejä mitkä tärkeimpiä asioita huomioida? ja ottaako alla inclusive vai pelkkä aamiai

    niin matka pitäisi nyt huomenna maksaa...eli päättää nyt pian...laskin et jos menis ruokiiin ja juomiin päivän aikana kahelta esim.50€ ni se tekis n.350€
  5. P

    turkin matka lähestyy...antakaa vinkkejä mitkä tärkeimpiä asioita huomioida? ja ottaako alla inclusive vai pelkkä aamiai

    siis aamiainen maksais 104€ meiltä kahelta,ja all inclusive 570€...erotusta tuolle jäi 466€... kannattaako tuo nyt ottaa kuitenkaan...sitoo niin paljo hotelliin,eikä sitä kannattais sit käydä missään muualla syömässä ollenkaan.. mitäs muuta tärkeää pitää vielä muistaa ennen matkaa...ite...
  6. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    no niin nyt olen ratkaisun tehnyt,otan tuon 2 vaihtoehdon keltakultaisena...oli se vaaan niiiin ihana!!
  7. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    ei malttaisi odottaa huomiseen kun pääsen näkemään tuon 2 vaihtoehdon keltakultaisena
  8. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    kiitos kommenteista,kakkonen ja kolmonen tais saada eniten ääniä...olen kyl ottamassa ihan keltakultaisena koska kaksi kihlaakin ovat keltakultaa...
  9. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    noi keltakultana en oo vielä nähnyt,valkokultana oon kyllä jo sovittanut
  10. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    paljonko ootte maksaneet ekasta?? sain tarjouksen tasan 1000€...lähtöhinta oli 1265.muistaakseni
  11. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    voi ei...miten mä pystyn päättämään...livenä en oo kakkosta nähnyt keltakultasena vielä,vkl.näen sen..sit päätän vasta...mutta vaikiaa on...
  12. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    vielä...mielipiteitä...
  13. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    siis noi kolme on kaikki niiiin ihania....nyt pitäisi vaan tehdä jo päätöstä..halvin on tuo 2 vaihtoehto,kallein on ykkönen
  14. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    1. Tuotteet | Sandberg – Ajatus on timantti 2. http://www.korupaja.fi/margit-033-210-32.html 3.Paradiso 0,35ct Diamanti Collection (21255)
  15. P

    polttaako teidän miehenne tupakkia,ja kuinka paljon,entä itse?

    täälä poltetaan,ja yritetään varmaan taas jo kolmannen kerran päästä lopullisesti siitä eroon lääkkeiden tai sähkötupakan voimin.. oon tässä ollut vähän rikki,kun lääkäri oli miehelle todennut että on noin.75v keuhkot itse en siis polta
  16. P

    mihinkä maahan olisi turvallista lähteä nyt lähiaikoina??

    ? niin siinäpä se kysymys
  17. P

    Alanyan paras hotelli, onko kokemusta kellään,ja varsin finnmatkoilta otettuna.

    oon tässä selaillut muutammia vaihtoehtoja,mutta tuntuu käymään niin vaikellta tää hotellin valinta...
  18. P

    täh,siis 3h sitten matka maksoi 1070,ja nyt hinta oli 1290

    siis ei 1070€ vaan 1170€....eli oli noussut sen 120€ 3tunnissa

Yhteistyössä