Hakutulokset

  1. K

    Ei pääse päivystykseen, mitä tekisit?

    Kuuri jo päällä ja useimmat korvatulehdukset ei mitään erityistä hoitoa tarvi. Huomiseen voi odottaa, kipulääkettä ja juomista lapselle. Sairas lapsi on aina vähän rasittava hoidettava, mutta niin se kuulukin olla. Tv kolmen korvapotilaan äiti 10v kokemuksella.
  2. K

    Mä nuijin korkeimman omakätisesti sen, joka uskaltaa...

    Ja pointtisi oli.....? Neekeri sanana on varsin lievä ilmaus, kun ajattelee miten syvää vihaa ja ennakkoluuloa Suomestakin löytyy esim maahanmuuttajia kohtaan. Varsin lievää on jonkun keski-ikäisen junttieinarin horinat, tai lasten sinänsä aidot kommentit ihmisen ihon eri väreistä. Itselläni on...
  3. K

    Mä nuijin korkeimman omakätisesti sen, joka uskaltaa...

    Se, ettei mainitse toisen valtaväestöstä poikkeavasta ulkonäöstä, ei tarkoita että ihminen olisi jotenkin avarakatseisempi tai kohtelisi kaikkia tasavertaisesti. Usein erilaisuuden rohkea näkeminen ja aito hyväksyminen auttaa hiljaista erottelua (mitä se Suomessa on) paremmin.
  4. K

    minä tahdon POJAN!

    Meillä oli kolmas poika, kahden tytön jälkeen. *pitää peukkuja*
  5. K

    Maajussille morsian !

    Karseeta kännäystä, Ape on täys idiotti. *välihuomiona*
  6. K

    Hesari tänään: Lapsettomuus on länsimaisen ihmisen SUURIN EKOTEKO.

    Ekosysteemin ja ihmisen häviäminen tapahtuu kyllä ilman lapsettomuuspäätöksiäkin.
  7. K

    Hesari tänään: Lapsettomuus on länsimaisen ihmisen SUURIN EKOTEKO.

    Lapset on mahdollisuus. Lapset on elämän tarkoitus. Thats it.
  8. K

    seksistä

    :hug:
  9. K

    Kehtaisitko erota kun häistä on alle vuosi?

    Per**stä tuollainen. Toisaalta uuden ukon (joka lapsia haluais) löytäminen ottaa oman aikansa, ja nykyinen vois ehkä muuttaa mielensä jonain päivänä. Vai?
  10. K

    Milloin olet ollut itsestäsi todella ylpeä?

    Olen saanut työpaikan haastattelun perusteella.
  11. K

    Estradilla: Juha Tapio TV2 klo 19.10

    Mä en voi sietää sitä lässyttäjää. Siis jätkä muka tietää kaiken elämän tarkoituksesta. Argh, näitä mooseksia tupsahtelee siellä täällä, mm Tommy Hellstenkin samaa sarjaa.
  12. K

    voiko joku väittää vastaan

    Toki on, mutta huomenna kerjäät taas henkiinjäämisen puolesta. Näin ainakin mulla.
  13. K

    Mitä ulos päälle konttaajalle?

    Ei ne tecit kestä, osta peruspuku, jossa paksu kangas alaosasassa, tai käytä kuriksia.
  14. K

    Atoopikkojen äidit, ois rasvoista kysyttävää :)

    Rasvoja tulee kokeilla laidasta laitaan, ei voi sanoa mikä on paras, se on yksilöllinen juttu. Vettä sis saattaa kirvellä, jos iho rikki. Rikkeymään ei saa kortsonia laittaa. Kortisonissa pitää olla taukoja, eli esim 2pvää sitä ja 3 pvää taukoa. Jos iho nyt huonossa kunnossa, aloita...
  15. K

    Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka on masentunut?

    ^jos terapiaa ja ihmisen kuuntelemista, edes sen vähän yli 15min, olisi tarjolla, voisi tilanne ollakin toinen.
  16. K

    Mistä olet kateellinen esimerkiksi ystävillesi,sukulaisillesi

    Olen kateellinen rauhallisille ihmisille, joilla tuntuu kaikki asiat lutviintuvan ja olevan rutiinia, joilla on mielenrauha ja vahva asenne elämiseen. Tv tuuliviiri
  17. K

    Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka on masentunut?

    Ikävä asenne "ammattilaisella". Oletkohan väärällä alalla tai ajanut itsesi piippuun töissä?
  18. K

    Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka on masentunut?

    Varmaan niin yleistä nykyään, ettei mikään syy olla ihastumatta johonkin. Parempi merkki on se, että hoitaa asioitaan ja koittaa parantua, kuin että masiksessa vetäis vaikka viinaa, mikä lienee miehille yleinen tapa lievittää elämisen tuskaa. Eli ennemmin raitis ja kunnollinen lääkkeidenkin...
  19. K

    Voisitko alkaa strippaajaksi?

    Oisko se sit kuitenkin stand up-nakuna esitys? Huumori ja strippaus yhdistettynä?

Yhteistyössä