Hakutulokset

  1. A

    yksinodottavia?

    piti ihan kaivella tämä ketju takaisin kun kaveri tällä hetkellä odottelee yksin :D
  2. A

    siis kertooko tuo jenni vartiaisen toinen biisi pettämisestä?

    Hän osas sisään tulla, minä päästin Olen syyllinen saman verran kuin on hänkin Sellainen olen ollut, ovi kuitenkin raollaan Eikä kaikki oo hyvin koskaan ihan täysin Nytkö mä olen tää, joka ei tunne ees häpeää Se joka selviää sitten kun viimeinkin heräät Katso, vielä sä et tunne yhtään...
  3. A

    Laitetaan taas Huuto.netin hirvityksiä pinoon!

    :laugh: nämä ei oikeasti voi olla totta!!! :o :laugh:
  4. A

    Pakkaamisesta(huutis)

    henkan ja maukan vaatteet ja elloksenkii tulee aina muovipussissa..
  5. A

    no niin taidanpahuomenna varata abortti ajan,oon nyt monta viikkoo ollut vähän väliä erimieltä asiasta

    tuota...ehkä niitä lapsia kannattais kasvattaakkin.. vois sit lisääkin tehdä..? :ashamed:
  6. A

    Olipa asuntoesittely tos seinän takana...

    eikä!?!? aika ovela tapaus!!! :o
  7. A

    Pilttipurkit lasinkeräykseen

    ja ei mitään muoviosia tartte irrotella.
  8. A

    Pilttipurkit lasinkeräykseen

    kannet metalliin ja purkeista ei tartte etikettejä ottaa pois. ja kuulin myös alan tuntijalta ettei niitä tartte pestä ollenkaan.. itse kyllä pesen jo sen takia että säilytän niitä alakaapissa kunnes laatikko tulee täyteen..ettei haise koko keittiö..
  9. A

    Olipa asuntoesittely tos seinän takana...

    joo tää on niiiiiin ihanaa! varsinkin kun illalla sängyssä makailee,ei nuku vielä..niin avot,onpahan ajanvietettä!
  10. A

    Meidän 2.v ei ole edes ikinä....

    hmmm..ap:n nimimerkistä tuli ihan yhtäkkii mieleen että mitäköhän sille mun yhelle tutulle kuuluu..hittolainen,en ole vuosiin kuullut tyypistä.. *lähtee tekemään selontekoa olinpaikasta*
  11. A

    Mies bilettämässä...

    no mutta mikäs tässä sitten ihmeellistä jos molemmat sitä harrastavat? sitä vaan kyllä pikkuisen ihmettelen että jos ollaan tälläisestä käyttäytymisestä sovittu yhdessä että tullaan tänne palstalle siitä vinkumaan?
  12. A

    Kuulkaas mulla lähti tällanen idea tuolta korvien välistä näppäimistöön asti...

    david becham? mie nyt jotenkii pihalla,onko se suomeen tulossa?
  13. A

    ahdistava babe possu?

    niinpäs olenkin! :D
  14. A

    ahdistava babe possu?

    onko ketään muuta jonka mielestä tuo babe possu elokuva on jotenkin ahdistava!!? ulkon akoko ajan pimeetä ja kaikki ihmiset on outoja..ja eläimetkin.. siis silleen,vaike aselittää mutta koko elokuva on todella ahdistava! menee jotenkin lazy town linjalle..josta mulle tulee melkein paniikki...
  15. A

    Mitä maksaa Yksityishuone TYKS

    joo,tämä totta. ainakin vielä viime vuonna.
  16. A

    mieheni alkoi äsken itkeä

    niin,samaa mieltä kyllä siinä että täytyy miestenkii saada itkeä,ja saada huomiota..turhista me joskus naisetkii itketään.. mutta että nimppareiden takia?? :o
  17. A

    kattilapaniikki!

    no aivan! enpä muistanu et voi sitä astianpesukone ainettakii laittaa... =) kiits!
  18. A

    kattilapaniikki!

    niihän siinä kävi kun tein eilen maitokastiketta et pohjaanhan se paloi tottakai.. no laitoin illalla sen veteen likoamaan ja ajattelin aamulla pestä sen. no mutt anyt onki asia niin että mulla ei ole pyykin pesujauhetta!?!? en taida kuitenkaan alkaa sitä pikkujätissä keittelee :D
  19. A

    mitä kirjoitatte kuittiin?

    ja jos kysytään henkkarit kun väärä nimi kuitissa kun papereissa voi vaikka ottaa kortin pois...
  20. A

    Kellään tullut pleikkarista ongelmaa? Tuo laps ei muuta enää tekiskään!

    meillä kans meni siihen että koko ajan ois vaan pelannut. nyt sitten on vain viikonloppuisin lupa pelata,muina päivinä ei ollenkaan. hetki siinä meni,nykyään ei enää ees kysele,alussa joka päivä kyseli joko saa joko saa..

Yhteistyössä