Hakutulokset

  1. Huhujuttu

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    Kiitos! :heart: Jos oikein muistan niin vyön taisin tilata nelly.comista tai sitten henkalta ja maukalta, jotain muutaman kympin luokkaa se maksoi, tykkään siitä itsekin. :)
  2. Huhujuttu

    Säälitkö miestä, joka joutuu olemaan vallan ilman?

    Seksi ei taida kuulua elintoimintoja ylläpitäviin tarpeisiin eli ei siihen kuole vaikka puutteessa eläisikin (vaikka mielenterveydelle se hyväksi onkin, seksi siis :D ). Onhan tuolla ulkomaailma pullollaan miehiä ilman naisia. Suhteessa en asiaa pitäisi kauhean hyvänä juttuna ilman syytä, seksi...
  3. Huhujuttu

    Jos sulla on kolme lasta, niin mikä on tilanne? 1-8

    Vaihtoehto kolme.
  4. Huhujuttu

    kenestä tuntu siltä että abortti on tappaminen?

    No mun mielestä abortti on lääketieteellinen toimenpide, ei sen enempää ja siihen on täällä luojalle kiitos laillinen oikeus niillä joilla on siihen syynsä. Eikä ole minulle tuttu toimenpide henkilökohtaisella tasolla. Miten sitä voi ketään murhata joka ei ole vielä syntynytkään..?
  5. Huhujuttu

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    Kiitoksia vain Marylle kehuista! :heart:
  6. Huhujuttu

    Pyydätkö vanhoja luokkakavereita facebookikamuiksi, vaikka et olisi niiden kaveri, vain naamatuttu?

    Harvemmin pyydän mutta hyväksyn kyllä. Jonkun verran on muutenkin FB-kavereissa ihmisiä joita en livenä ole naamatusten jututtanut, esim. koirapuolelta ulkomaalaisia kasvattajia joiden kasvatuksen hedelmiä (ts. niiden hedelmien hedelmiä) myös kotona pyörii. :)
  7. Huhujuttu

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    Ja sitten muut kanssa esimerkkiä seuraamaan, pitkästä aikaa! :)
  8. Huhujuttu

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    Eli sitten saan minäkin laittaa Kun tuo viirattu Mari aloitti.. :D (Ps. tosi makeen värinen hiuksisto!) Tässä meikäläinen kuukausi sitten mun kolmekymppisillä. :)
  9. Huhujuttu

    facebookissa "nuoleskelu"

    No en muusta tiedä mutta ennemmin kannattaisi esim. hommata oma elämä kuin ärsyyntyä toisten tekosista.. :)
  10. Huhujuttu

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    No perhana, niinhän tuo onnii! Kiitos! :flower:
  11. Huhujuttu

    Lapselle ruokaa lautasmallin mukaan. Onko ok, että jättää perunan/riisin/pastan syömättä ja korvaa sen osan kasviksilla?

    Kasvava lapsi tarvitsee tarpeeksi hiilihydraatteja, siitä on syytä pitää huoli.
  12. Huhujuttu

    Onko lyhyet leggarit

    Eli perusrento tanssipaikka, mun korvaani. Voit laittaa ihan hyvin.
  13. Huhujuttu

    Onko lyhyet leggarit

    Riippuu baarista. Jos on hieno yökerho ni sit on alipukeutumista mut muuten vois mun mielestä laittaa ihan hyvin. Kattelet vaan kassit ja kengät sellaset baariin sopivat ja korut tietty. :)
  14. Huhujuttu

    Kirjauduin Veikkauksen nettisivuille dollarinkuvat silmissä...

    Mä pelaan aina lotosta jäävät rahat niihin raaputusarpoihin ja kerran voitinkin 200 euroa. :)
  15. Huhujuttu

    tulipa käytyä viihteellä

    Tulipa viime yö oltua kuskina kaveriporukalle ja nyt on olo kuin olis viihteellä ollut päänsärkyine kaikkineen.. :D
  16. Huhujuttu

    Kertoisitteko koiranäyttelystä?

    Nyt repesi totaalisesti tämä täti! :D
  17. Huhujuttu

    Montako tuttua oot bongannut kuvapinoista ??

    Eipä tässä oikein muutakaan tekemistä (tai olis se vatun taittovedos oikoluettavana mutta aktiivisesti välttelen aloittamista :D ) ni joutaa kaivelemaan kun "oman" ketjuni tunnistin. :) Kivan aktiivisia ihmiset olleet kuvineen, minusta ainakin on mielettömän mielenkiintoista selata...
  18. Huhujuttu

    Montako tuttua oot bongannut kuvapinoista ??

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1753744 Tuossa aloittamani kesänaamaketju ja laittakaa lissee kuvia, tukka on vielä ennallaan.. :D

Yhteistyössä