Hakutulokset

  1. Soraya

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Elokuu 2015. Kamilla, täällä! Esikoinen meni juuri eskariin. :) Täällä pojat 6,5v ja 3,5v.
  2. Soraya

    Mies huomautteli mun lihomisesta, olenko jo mielestänne turhan iso?

    Ihan sopivalta aloittaja kuulostaa. :)
  3. Soraya

    Mitäs mieltä Catherinen ja Williamin uudesta lapsesta?

    Nätti vauva, söpö kuin mikä! Ei siinä mikään mätä. Toiset on synnyttyään turvoksissa kuin sumopainijat, kuten yksi kummipoikani. :D Toiset kuin nukkeja, kuten toinen kummilapseni ja omanikin oli mielestäni nättimys, ei mikään punainen, eikä ruttuinen, oikein siloposki, mutta ei silti turvonnut...
  4. Soraya

    Mitä haluatte kirppikseltä? Millainen sen pitäisi olla? Millaisesta tykkäätte ja arvostatte?

    Tykkään, että on monta pöytää ja paljon valikoimaa. Käytävät ei saa olla kulkemiseen liian ahtaat. Rattailla täytyy päästä kulkemaan ja on ärsyttävää, kun joku katselee pöytää, eikä pääse ohi. Siisti ja valoisa. Ei tunkkaisuutta. Jos asiakas ei ole pitänyt pöytää järjestettynä, niin omistaja...
  5. Soraya

    Miten saisi intoa työnhakuun ?

    Voisko sulla olla huono itsetunto, kun ajattelet, että muut on taitavampia ja kokeneempia? Silloin voisi ajatella ehkä jotain oman alan lisäkoulutusta, kurssia esimerkiksi, jos tuntuu, että jotain täytyisi osata enempi? Kun sulla on jo kaksi tutkintoa eri aloilta ja kokemusta monista töistä...
  6. Soraya

    Miten saisi intoa työnhakuun ?

    Nyt asenteen muutosta kehiin! Ei se ainakaan niin voi tärpätä, jollei edes yritä. En sano, että se olisi helppoa. Mutta silti mä uskon, että töitä löytyy ja niitä voi saada, kun on aktiivinen. En mä itse aikanaan erästä työpaikkaa aikoinaan heti kättelyssä saanut. Pommitin työnantajaa ja annoin...
  7. Soraya

    Onko kukaan koskaan saanut pysäytettyä mahataudin yhteen perheenjäseneen?

    Juu. On ollut useampikin masutauti, joka on vaan ollut joko yhdellä tai kahdella. Nelihenkinen perhe ollaan. Ihan perushygienia, käsien ja oksennusvadin pesu saippualla. Meillä ei ole mitään käsidesejä. Eli en tiiä, mistä se johtuu, että joskus tauti käy kaikki läpi ja joskus ei. Joskus jostain...
  8. Soraya

    Vesirokko yhdellä lapsella -vietkö terveet lapset päiväkotiin?

    Joku puhui, että jos muut on rokotettu... Siis rokotetaanko perusterveitäkin lapsia vesirokkoa vastaan kuinka paljon? Ihan siis mielenkiinnosta kysyn. Kun itse olen kuvitellut sen olevan kulkutauti, joka vaan täytyy sairastaa ja that's it. :) Ymmärrän, että syöpä- tai elinsiirtolapsi rokotetaan...
  9. Soraya

    Vesirokko yhdellä lapsella -vietkö terveet lapset päiväkotiin?

    Juu, meillä meni terveet lapset päiväkotiin. :) Ensimmäinen lapsi sai vesirokon ja terve kävi hoidossa. Meni yli kaksi viikkoa, että tauti alkoi toisella ja sitten ensimmäinen sairastaja meni vuorostaan päiväkotiin. Yhteensä sairastamisen alusta loppuun meidän perheessä meni ainakin neljä...
  10. Soraya

    Onko OMILLA lapsillanne nimiä, jotka ovat herättäneet päivittelyä?

    Appiukko tokaisi esikoisen nimestä, että se on niitä miniän kotkotuksia. :D Oma äitini sanoi siskoni lapsesta, että onko se nimi ollenkaan! Ja kysymys on kuitenkin ihan almanakasta löytyvistä nimistä... :)
  11. Soraya

    Saako toisten syömisäänet sut raivostumaan?

    Mieheni inhoaa syömisääniä ja onkin sanonut, että kun on ison porukan kanssa saman pöydän ääressä, on kuin olisi siat syöttökaukalolla. :D Itselleni tulee mieleen, että kyseessä täytyy olla jonkinlainen aistiyliherkkyys, koska en kuule samaan aikaan ääniä samalla tavalla ollenkaan.
  12. Soraya

    Kotiäidit, onko teillä muilla sitä, että olette koko ajan mumpsimassa jotain ja jääkaapilla...?

    Kyllä! Tutulta kuulostaa... :) Oon joustavalla hoitovapaalla ja työpäivinä syöminen rytmittyy taukojen mukaan, mutta kotipäivinä, mumpsutan suussa koko ajan jotain. Ja silloin, kun lapset ei näe, niin herkkujaaaa..... :P
  13. Soraya

    Pitäisikö minun olla huolissani tulevan eskarilaisen taidoista?

    Mun mielestä ei kuulosta pahalta. :) Meillä myös tuleva eskari syksyllä. Täytyykö kärrynpyöriä osata, hassua! Sanoit, että pärjää porukassa ja osaa olla kavereiden kanssa, hyvä, no problems, sanoisin minä, vaikka pettymysten sietokyky on heikohkoa ja puhuu usein päälle... Ei kuulosta...
  14. Soraya

    Kaikki, jotka imettäneet... kysymys maidon riittävyydestä sairaalasta kotiutumisen jälkeen

    Nimimerkki Jaiks. :) Sanoit, että vauva nukkuu 6 tunnin jaksoja ja pelkäät verensokereiden sekoavan... Voisiko vauvaa herätellä tiheämmin syömään? Mun piti herätellä vauvaa 3-4 tunnin välein alussa, kotiuduttuakin vielä. Mutta meillä syynä siis keltaisuutta, jonka takia syöminen oli tärkeää...
  15. Soraya

    Parin vuoden palstailutauko ja paluuuuuu....?

    Jaa-a, Face on vienyt mennessään, eipä ole tullut tänne kurkittua aikoihin. Aktiivisin olin varmaan 2008 ja sen jälkeen palstailin välillä enemmän ja välillä vähemmän. Pariin vuoteen ei merkintää täällä... Ketähän vanhoja sitä on vielä hengissä? Ainakin Lunatic näyttää olevan ja Tytsikin. Ja...
  16. Soraya

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Tammikuu 2013. Pömppömahaisten alkutaipaleet alkaa vaipua jonnekin kauas usvan taakse. Kyllä mulla vaan silmät kostui, kun kaivoin esiin tämän meidän vanhan ketjun. :heart: Meillä kotona on kohta kahden villin pojanviikarin 1v- ja 4v-bileet tulossa. Itselläni ihan julmettu vauvakuume ja kaksi...
  17. Soraya

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Ai niin, tiheän imun kaudet! "Vauvalla saattaa olla myös niin sanottuja tiheän imun kausia n. 6 viikon 3 ja 6 kuukauden iässä, jolloin vauva syö tavallista tiheämmin. Tiheän imun kaudellaan vauva valmistelee tulevaa kasvupyrähdystään ja tilaa lisää maitoa. Myös flunssa voi aiheuttaa...
  18. Soraya

    Helmikuun 2012 pienokaiset!

    Hellou kaikille helmikuisille! :heart: Meille syntyi 7.2. toinen poika rv 36+4 ja silti ihan komeilla mitoilla 3400g/49cm. Esikoinen on 3v. Olin odotuspuolella maaliskuisissa, mutta siirryin tänne, koska vauveli tuli ennenaikojaan ja olisi kiva vaihtaa kuulumisia saman ikäisten kanssa. :)...
  19. Soraya

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Hellou pitkästä aikaa! :heart: En ole saanut aikaiseksi kirjoitettua... Meidän mussukka otti varaslähdön ja ponkaisi maailmaan 7.2. :heart: Tuli siis kolme viikkoa ja kolme päivää etuajassa. Mittoja oli silti mojovat noille viikoille 3400g/49cm. Kaikki on hyvin, keltaisuutta oli...

Yhteistyössä