Hakutulokset

  1. P

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Heipä hei! Onnea kaikille vauvautuneille:) En ole kirjoitellut aikoihin, mutta olen kyllä käynyt lukemassa turinoita. Meille syntyi kiirastorstaina klo 11.34 terve pieni prinsessa. Painoa 2630 g, pituutta 46,5 cm ja pipo 32,5. Tyttö on suloinen kuin nukke:) Kirjoittelen paremmalla...
  2. P

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Olen kyllä aktiivisesti lukenut viestejä, mutta en ole kerennyt näpytellä viestiä. Aikamoinen syysmyrsky tosiaan oli alkukuusta, mutta jospa nyt se olisi laantunut... (.) Olin pitkällä sairaslomalla selkäkivuista, iskias oli tosi pahana. Muutaman kerran lähti jalat alta, kummarrella ei...
  3. P

    Odottavan äidin turvavyö

    Hei! Itsekin ajan työmatkoja 2h/pvä ja todennut tuon huuto.netissä huudettavana olevan vyön erittäin hyväksi. Vielä ei vauvamasu ole kovinkaan suuri, mutta jos vaikka joutuu äkkiä jarruttamaan niin uskoisin, että vyöstä on jonkinmoinen apua! Suosittelen! Mielestäni noita vyönalentajia saa...
  4. P

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    En ole taas kerennyt aikoihin kirjoittelee, mutta viestejä olen lukenut lähes päivittäin. Pahoittelut ja halit tuizulle ja jonnalle. Voimia ja jaksamista :heart: (.) Neuvolassa kävin pari viikkoa sitten ja kaikki ok! Neuvolan täti oli vaan todella töykeä eikä vastannut mihinkään...
  5. P

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Jonna- 76: Niinpä, ihmettelin asiaa minäkin, muttä mittasi kahteen kertaan ja todentotta se oli 12 mm. Viikkojen pitäisi olla oikein, koska tiedän milloin oli ovis ja hed. tapahtui. Mutta nämähän ovat asioita jotka muuttuvat ja näin alussa kaikki on mahdollista. Galluppia oi autoista: Skoda...
  6. P

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Ensinnäkin Rouva Rajatapaukselle suuren suuret halit :hug: :hug: Itse olen voinut oikeastaan ihan loistavasti. Aamuisin pahaa oloa, päivällä väsymystä ja iltaisin järkkyä turvotusta. No, nämähän oireet kuuluvat asiaan ja ei niistä sen enempää. Kävin tänään yksityisellä ultrassa ja...
  7. P

    MAALISMASUT 2008

    Uusille tervetuloa =) ja Tuttelille :hug: Suvitus: Huomasin että me mennään samoilla päivillä :attn: Täällä pieniä oireita: Välillä vatsan ja nännien nipistelyä, rinnat ei ole arat eikä kasvaneet :( Oksu oloja on välillä, esim aamukahvin jälkeen ja silloin, jos ei ole kerennyt syömään...
  8. P

    MAALISMASUT 2008

    Veera -81: Mä en ole käynyt tutkimuksissa muuten kuin ekg:ssa ja just silloin tuli rytmihäiriö ja lääkäri konsultoi sydänlääkäriä ja sen perusteella aloitettiin lääkitys. Hyvin on pysynyt rytmit normaalina, tosi kun lopetin lääkkeen niin pieniä väristyksiä on ollut. Toivoin, että raskauden...
  9. P

    MAALISMASUT 2008

    Veera -81: Lääkkeen nimi Bisoprolol 5 mg ja ne on auttanut tosi hyvin rytmihäiriöihin. Mulla tulee kohtaukset aika voimakkaina ja en pysty silloin tekee yhtään mitään :(
  10. P

    MAALISMASUT 2008

    Olipa urakka lukea kaikki viestit, mitä alkuviikon jälkeen on tullut :hug: Soitin äskettäin nla ajan ja se ois 8.8.2007. Tätsy toivotteli kovasti onnea ja kyseli kaiken näköistä. Hän myös kertoi, että meillä päin saa kolmekymppiset ensisynnyttäjät ylimääräisiä ultria, jos haluavat. Onko...
  11. P

    ** VIIKKO 28 **

    Kiitoksia onnitteluista, nyt vaan peukut pystyyn ja paljon tarrasukkia salamatkustajalle. Ajatukset sinkoilee ja mieliala heilahtelee, on tää niin uskomatonta ettei tahdo todeksi uskoa =) Tsemppiä tippuneille, kyllä se plussa siltä vielä pärähtää, kun vaan jaksaa yrittää... Ja tarrasukkia...
  12. P

    MAALISMASUT 2008

    Moikka! Pääseenkö mukaan tähän pinoon? Tein just testin ja plussaahan se näytti. La näyttäis olevan 22.3.2008 ja esikoista odotellaan. Toivon niin mahdottomasti, että kaveri pysyisi matkassa.
  13. P

    ** VIIKKO 28 **

    Mä testasin just +++++, ajatukset ihan sekaisin :heart:
  14. P

    ** VIIKKO 28 **

    Suvitukselle onnittelut plussasta :flower: Ja tippuneille suuret halaukset ja pahoittelut! Itselläni ollut taas työkiireitä, joten en ole kerennyt kuulumisia laitella. Tätiä odotan saapuvan huomenna tai lauantaina. Eilen ja toissapäivänä oli pientä tuhrua, joka hävisi yhtä nopeasti kuin...
  15. P

    ** VIIKKO 28 **

    Tervetuloa uudet jännääjät! En ole kerennyt kirjoitella, mutta pikaisesti olen käynyt lukemassa mitä tänne kuuluu. Olen ollut töissä ekan viikon loman jälkeen ja kyllä on kiirettä riittänyt. Ihan järkkyä palata kesälomalta töihin, olisin voinut olla koko kesän kotona. Täytyy toivoa, että ensi...
  16. P

    ** VIIKKO 28 **

    Voisiko joku ystävällisesti päivittää mun tietoja, kun mä en osaa :'( Noi kiertopäivät ei ole oikein kohdallaan, nyt ois siis 11/27-28 eikä 11/27-44, menis toi jännäys aika pitkäksi jos kierto ois 44 pvää. KIITOS :flower: Juhannus meni oikein rattoisasti ja kelit suosivat juhlijoita. Oltiin...
  17. P

    ** VIIKKO 28 **

    Moikka! Täälläpä on paljon tuttuja viikolta 24, mahtuuko vielä mukaan? Mulla ois kp 4/27-28 menossa, yk 4 ja esikoinen toiveissa. Hempukka87: Kävin kurkkaa viikon 24 pinosta mitä sinne kuului ja olit kysellyt mihin pinouduttaisi. Tännehän minäkin itseäni yritän tyrkätä... ÄH, viimeiset...
  18. P

    ****Viikko 24*****

    ...tipahdin! :'( :'( Sain myös tietää että ystävälleni tulee pieni joululahja...joten kyllä on ollut tänään itku silmässä ja monesti. Mutta elämä ja yritys jatkuu...
  19. P

    ****Viikko 24*****

    Mahdottoman paljon onnea Pupuvaimolle ja muille plussanneille :flower: Tippuneille tsemppiä seuraavaan kiertoon! Itse en oikein tiedä olenko tippunut vai en? To iltana alkoi pienen pientä vuotoa . Nyt menossa kp 29/27 ja tuhrua edelleenkin, mutta tosi vähäistä. Mitään oireita ei ole...
  20. P

    ****Viikko 24*****

    Kiirettä on piisaanut ja en ole edes kerennyt käydä kuulumisia lueskelemassa. Yllätyin kovasti, kun sivut olivat uudistuneet :) Taitaa olla monella jännitystä ilmassa, kun katselin tuota listaa ja kiertopäiviä. Mun kohdalla oli painovirhe paholainen, tänään kp15! Mutta eipä se...

Yhteistyössä