Hakutulokset

  1. paveliina

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    :hug: kaikille huonoja uutisia saaneille. Ja tervetuloa uudet mukaan:wave: Muisku78&Tatomira pohtivat tuolla monen monta sivua sitten sitä, että ihmiset ihmettelevät kun ei vaihdeta autoa ja asuntoa. Meillä on sama. Nyt on siis kolmas tulossa ja tilaa meillä on 3h+k, joten pärjätään...
  2. paveliina

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    heips! en valitettavasti kerkee lueskelemaan juttujanne kovinkaan usein, joten puran vaan omaa oloani tällä kertaa;) Mulla oli neuvola tiistaina ja täti ei saanut sydänääniä kuulumaan. Laittoi mut sitten äitipolille tarkistukseen. Olin tässä vaiheessa ihan ok, koska ei ole aiemmissakaan...
  3. paveliina

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Jospas minäkin ilmoitaudun mukaan! Olen kolmatta lasta odottava 27vee äiti varsinais-suomesta ja näin ollen yritän ehtiä TYKSiin synnyttämään. LA 4.12. Tällä hetkellä olen poikieni (2 ja 3v.) kanssa kotona, ammatiltani olen sosiaalityöntekijä. Raskaus on edennyt hyvin. Kipeitä supisteluja...
  4. paveliina

    3-vuotias poika osoittelee sormella ja haukkuu typeräksi. Kaipaan neuvoja!

    "Kuulostaa tutulta, meillä se sana on vaan tyhmä.. Milloin mikäkin, lelu, sisko, isi, äti... " sama meillä. Kaikki on tyhmiä ja etenkin äiti :)
  5. paveliina

    vinkkejä 5v ja 2 v nukutukseen

    meillä on ennätys, että lapset viedään 96 kertaa illan aikana takaisin sänkyyn :) Ja nyt he menevät sinne nätisti, juttelevat hetken (jos jaksavat) ja nukahtavat. Aikansa kun tappelee, niin kyllä se siitä :)
  6. paveliina

    3-vuotiaan potalle opettaminen, apua!!

    meillä oli poika 1,5v. kun syntyi pikkuveli. Tähän loppui ne vähätkin pottailut. Vasta 3-vuotiaana sain hänet suostumaan kokeilemaan pottaa. Ja melkein saman tien jätin niin päivä- kuin yövaipatkin pois. Kesällä on hyvä opettaa, kun pojista on usein hienoa käydä puskapissalla :)
  7. paveliina

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    ekassa alkoi näkyä noin rv20 ja toisessa (alle vuosi synnytyksen jälkeen) alkoi näkyä rv15. Molemmissa olin todella isokokoinen ennen raskautta. Nyt kolmannen kohdalla olen normaalirakenteinen ja maha näkyy jo viikolla 11...
  8. paveliina

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    paveliina myös ilmoittaa kirjoittaneensa 20minuuttia oikein pitkää sepustusta, mutta ihana tietokone päätti kadottaa sen jonnekin bittiavaruuteen... kirjoittelen uudestaan kun saan seuraavaksi pienen hengähdystauon =) tärkein asia mulla taisi olla, että jos joku haluaa olla...
  9. paveliina

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    mulla oli viikkoja jotain 7, kun mun kasvohoitaja (jota en ollut nähnyt yli puoleen vuoteen) tuli kaupungilla vastaan ja sanoi, että jaaha sitä ollaan taas raskaana, naamasta huomaa :laugh:
  10. paveliina

    G: Mitä teille tarjoiltiin synnytyksen jälkeen?

    kuoharilaseissa omppumehua =) ja sen lisäksi leipää, puuroa, jogurttia, mehua ja kaakaota ja sairaala oli TYKS
  11. paveliina

    Masun koko - kertooko vauvan koosta?

    mulla meni sf koko raskauden yli käyrien, mutta ns. normaalipainoinen (3430) vauveli sieltä tuli
  12. paveliina

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    jeps, eli uusi helmikuinen ilmoittautuu =) LA on 28.2. ja sairaala on TYKS ja toinen tulossa, ensimmäinen syntyi 09/07 Alussa mulla oli sellanen olo, että tää raskaus alko siitä mihin edellinen 10kuukautta sitten päättyi. eli pahaa oloa, turvotusta, väsymystä ja selkäsärkyä. nyt alkaa...
  13. paveliina

    kerhoon kirjautuminen

    Miksen pääse osallistumaan kerhon keskusteluun? Kun menen "omaan" kerhooni, niin pyytää salasanan ja kun syötän sen niin tulee, että olet kirjautuneena salattuun kerhoon jne. ja etusivu aukeaa. kun koitan mennä keskusteluun, tulee teksti, että keskustelut on tarkoitettu vain jäsenille...
  14. paveliina

    millaiset rytmit teidän 8-kuisilla?

    meillä poika 9kk yöunet klo 20-08, ei herää yöllä noin klo 8.30 puuro ja maitoa klo 11 lounas ja maito puolen tunnin unet noin klo 12 klo 14 välipala joskus annan klo 15-16 maitoa, mutta en kauheen usein klo 16 puolen tunnin unet klo 17 päivällinen ja maito klo 19 puuro klo 19.30 maito
  15. paveliina

    Miten teidän 8-10 kuiset syö? Entäs nukkuu?

    meillä poika 9kk yöunet klo 20-08 noin klo 8.30 1-2 dl puuroa ja 2dl maitoa klo 11 perunaa ja jotain lihaa joukossa noin 1-2 dl ja maitoa 1dl puolen tunnin unet noin klo 12 klo 14 banaani tai 1,5dl hedelmäsosetta joskus annan klo 15-16 1dl maitoa, mutta en kauheen usein klo 16 puolen...
  16. paveliina

    Uiminen alle 1v.

    me ei olla käyty vauvauinnissa, vaan ihan muuten vaan uimahallissa eikä meidän muuten niin herkkähipiäiselle vauvalle ole tullut kloorista mitään oireita, kunhan on vaan suihkuteltu uinnin jälkeen ja rasvattu hyvin. kysyin eilen neuvolassa asiaa ja ainakin täällä sanottiin, että uimahalliin voi...
  17. paveliina

    myykö kukaan kotiäiti jotain tuotetta

    löysinpäs tällasen keskustelun ja ajattelin nostaa... onko vieläkin niin, ettei alle 8500euron voitosta tarvitse perustaa toiminimeä tai hankkia y-tunnusta?
  18. paveliina

    Mitä kivunlievityksiä olette saaneet synnytyksessä?

    Sain ilokaasua, joka auttoi hyvin. lisäksi sain aquarakkuloita, joiden laittaminen sattui enemmän kuin supistukset, enkä niistä muutenkaan saanut apua ja sain vielä epiduraalinkin neljään kertaan, mutta se ei auttanut mitään. synnytys kesti 31 tuntia, joten ihan jaksamisen vuoksi yritettiin...
  19. paveliina

    Turvotusta

    itsellä oli raskausajan turvotus ajankohtaista viime kesällä ja mulla auttoi seuraavat konstit - vesi, sitä kului kolmisen litraa päivässä - nilkkojen pyörittely, varpaiden heilutus, käsien pyörittely yms. ja kunnon liikunta - kylmä suihku tai uinti - jalat ylös ja whist-säärivoidetta...

Yhteistyössä