Hakutulokset

  1. W

    Tuleeko muilla Huutiksessa meklarin viestit perille?

    mulle tuli viikonloppuna vasta 4 tunnin päästä. jos olet tunnistautunut, voithan laittaa viestiä muutenkin..?
  2. W

    Alennuskoodia H&M:lle?

    kiitos jo etukäteen :saint:
  3. W

    mitäs puuhaatte jussina ja jussin ruokalista?

    töitä :) ja varmaan yöllä grilliltä jotain syötävää jos ehtii...
  4. W

    Tuntuuko oma elämäsi koskaan epäreilulle?

    Välillä joo. Muut sisarukset saa elää omaa elämäänsä ja tehdä omat päätöksensä mutta minun pitäisi hyppiä isäni pillin tahtiin. Ja taas ollaan oltu kaksi kuukautta mykkäkoulussa kun ilmoitin eläväni omaa elämää...
  5. W

    Kuparikierukka ja nikkeliallergia

    mulla on ollut kaksikin kuparikierukkaa ja jonkinmoinen nikkeliallergia, saan farkunnapeista, rihkamakoruista jne. näppyjä. Mut kierukan kanssa ei ollut mitään ongelmia.
  6. W

    Mammavaateliikkeitä Jyväskylässä?

    ainakin H&M, ja tourulassa olevassa oz-babyssä on mammavaatteita. Oz mainosti, että osa äitiysvaatteita 50%
  7. W

    PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

    Mahtoiko olla Melody Pop-merkkisiä? Muistan vieläkin sen mainoksen musiikin "Melooody Pop!" :D
  8. W

    Insinööri paikalla, onko kysyttävää

    no, meitä ei ainakaan hirveästi kiinnostanut kuunnella viikonloppuna miten lapioinnissa on kaikkein huonoin hyötysuhde... :D
  9. W

    Insinööri paikalla, onko kysyttävää

    Miksi insinöörit kertoo nippelitietojaan vaikkei kukaan halua kuulla? nim. tuttavapiirissä parikin inssiä...
  10. W

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Hei kaikille piiitkästä aikaa! Ja ihan heti onnittelut uusille plussanneille ja junnulle tuplaonnittelut :flower: :flower: Omalla kohdalla hiljaisuus on johtunut tästä aivan tolkuttomasta väsymyksestä :o nukun n. 10h joka yö ja väh. joka toinen päivä pitää ottaa päiväunet että jaksaa edes...
  11. W

    Mitä himoja raskauden aikana?

    luumu- ja mansikkakiisseli, pari litraa per päivä :D eipä ole sen jälkeen maistunut...
  12. W

    G: Mitä sait yo- tai valmistujaislahjaksi ja vuosihan oli?

    rahaa, astioita, koruja, puisen leikkuulaudan :laugh: . Ja vuosi oli -96
  13. W

    Raskausmyrkytys

    Siis jos on ekassa raskaudessa ollut myrkytys, niin se ei ole yleistä toisessa, ymmärsinkö oikein? Mikäs toi estolääkitys on? annetaanko se automaattisesti kaikille joilla on ekassa raskaudessa ollut myrkytys, vai onko siihen jotkut muut syyt? mulla oli ekassa myrkytys ja nyt juuri...
  14. W

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Lara, :hug: Enie, tuplaonnittelut! Tervetuloa kaikki uudet!
  15. W

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Tervetuloa uudet! Enie, tsemppiä ultraan, tulethan kertomaan sitten heti uutisia..? Täällä vaan väsyttää ja välillä etoo. Ruokaa ei tee mieli, mutta kuitenkin yritän syödä välillä. eikä tee edes suklaata mieli, joku on nyt pahasti vialla :D Normaalisti kun suklaata menee ja paljon...
  16. W

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Onnitelut uusille plussanneille! :flower: Oli kätevä laskuri, oli monenlaista tietoa. tuon laskurin mukaan LA olisi 28.12, mutta katsotaanhan nyt kun käyn ultrassa ja neuvolassa, kyllä ne siellä tietää parhaiten =) Juu, jenniho, on aivan normaalia itkeä kanadan maalivahdin ilmeille...
  17. W

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    mulle voi laittaa 1.IVF 2.PAS ja toinen tulossa, tuoresiirrosta esikoinen
  18. W

    mistä netistä sais tilattua isoja rintsikoita ?

    http://www.lumingerie.fi
  19. W

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Minäkin taidan hypätä tänne tuolta toisesta pinosta, oma arvio LA:sta on 30.12

Yhteistyössä