Hakutulokset

  1. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Heips, pääsinhän minäkin vihdoin rauhassa koneelle... 17.12. klo 20.45 syntyi poika (39+4), 3900 g ja 50 cm. Synnytyssalissa vierähti aikaa reilu tunti, ponnistusvaihe 5 min. Luomuna mentiin ilokaasun voimalla. Synnytys oli sen verran nopea, ihmettelin vain, et tässäkö tää nyt sit oli...
  2. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    enkuli Teretulemas perästä... Kymmenen minsan välein supistelee, joten kohta lähdetään. Tahtoo vain odottaa kuopuksen halit vielä, kun tulee tuolta naapurista. Ehkä tää on vaihteeksi suoraan toimintaan -synnytys, ettei tarvii yötä olla etukäteen.
  3. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Täällä lorisee lapsivedet... Lähdetään iltasella Jorviin. Saas nähdä tuleeko ihan itsestään, kun ei ole vielä kunnon supistuksia. Ei olisi yllätys, jos jäisin sisään ja aamulla käynnistys... timantti 39+4
  4. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Voi, että kun noi vauvojen kuvat herkistää... Onnea kaikille synnyttäneille taas jälleen kerran. Täällä on taas valvottu yöllä, ei mitään selkeitä supistuksia vaan jatkuvaa aaltomaista jomotusta... Kukakohan se mahtoi ihmetellä limatulpan tulemista? Mulla on ollut sellasta rusehtavan...
  5. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Ymmärrän sua myrskynmerkki erittäin hyvin. Ihan kuin olisi omaa tekstiä... Piti tulla tänne vielä vilasemaan, ku ei ole yhtään viel tullu nukuttua. Heti, ku nukahtaa, ni tulee supistus. Mut ei sellasia, et tarttis jo lähtee, mut kohtuullisesti jo alkaa tuntumaan. Piti ottaa yöpalaakin. Jos...
  6. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Täälläkin taas illalla lupaavia supistuksia, mut jäivät sitten saunan lauteille. No, mut saipahan yöllä nukuttua. Mulla on tullu raskauksien aikana painoa 8-12 kg, joista yli puolet on jäänyt jo laitokselle. Sit imetys ja lenkkeily on vienyt loput, kunnes imetys on loppunut ja sit suklaan...
  7. timantti

    Kiinalainen raskauskalenteri, onko tulossa tyttö vai poika?!

    Kolme lasta pitää paikkansa. Uusin tulokas olis kalenterin mukaan poika... Poikaolo on kyllä ollut, mut ehkä se muutaman päivän tai vkon sisään selviää...
  8. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Minky Kyllä se ihan faktaa on, et lantion sisämitalla on merkitystä. Riikkuli Meillä kans odotettavissa nelikiloinen tulokas. Raskausdiabetes vauva taas tulossa... kolme vkoa sitten painoarvio oli 3300g, ja jos se asukki kasvaa 200g/vko, ni nyt se olis kai 3900g??? Mulla on...
  9. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Mä heräsin aamulla jo ennen seitsemää. Sitten ysin jälkeen alkoi sänky houkuttelemaan. No, eihän toi vapaapäivää viettävä 4 v. sitä tietenkään ymmärtänyt vaan kiehnäsi selkäpuolella paidan alla. Sillä on aina ollut tapana hakea "kylmää selkää". Mut viime aikoina selkä on ollu aika kuuma. Eipä...
  10. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Täällä kans odotellaan lapsiveden menoa, sit ainakin tietäis et syntyy pian. Vessareissuista on tosiaankin tullut mielenkiintoisia, niin kuin täällä on puhetta ollut. Viime yönä ei supistellut lainkaan, ihme kyllä. Mies on alkanut hiukka hermoilemaan, et syntyis jo, ni pääsis varpajaisia...
  11. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    vesseli-80 Me asutaan lähellä anoppilaa, niin ollaan käyty aina jouluaattoaamuna puurolla ja kalapöydässä. Tämä joulu vietetään kyllä kotosalla, riippuen tietysti tuon nyytin syntymästä.
  12. timantti

    kuinka kauan synnytys on kestänyt

    1. 3 h 40 min, ponnistusvaihe 29 min 2. 3 h 30 min, ponnistusvaihe 11 min 3. melk. 4 h, ponnistusvaihe 9 min Eka ja kolmas käynnistetty, kaikissa synnytyksissä olen ollut jo sairaalassa päivän tai pari ennen lapsiveden tihkumisen takia. Saas nähdä miten neljännen kanssa käy...
  13. timantti

    aika noloa..

    Eipä sitä synnärillä tule enää mietittyä, et mitä eritteitä tulee. Keskimmäistä synnyttäessä mullakin suoli tyhjeni siinä samalla. Kuopuksen kanssa huusin vaan et "kakattaa, kakattaa" ja kätilö vain tokaisi, et anna kakan tulla... Ei tullut kakkaa, vaan se pieni nyytti. Saas nähdä kuin täs...
  14. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Taisin supistella Veeruskalle lähdön. Taitaa ehkä olla jo nyytti sylissä? Oli kyllä sellanen olo itsellä viime yönä, et olis voinu jo lähteä. Neljään asti yöllä niitä suppareita sitten kesti ja taas lopahtivat. Nyt sitten tunnin välein lievä supistus. Katselen netti-tv:stä Lemmenviemää ja...
  15. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Täälläkin ollut koko iltapäivän menkkamaista jomotusta ja supistellut lievästi... Pakkasin äsken kassia, jos sattuu yöllä lähtö olemaan edessä. Mulla on aiemmat kolme synnytystä alkaneet lapsiveden tihkumisella, joten tällainen kotona supistelu onkin ollut ihan uusi juttu. Nyt varmaan...
  16. timantti

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Ja suuret kiitokset herkistävistä vauvojen kuvista ja synnytystarinoista. :'( Muu perhe on ihmeissään, kun täällä surffaillessa kyynel jos toinenkin on vierähtänyt. Olen käynyt lähes päivittäin lukemassa viestejä, ja sitten kun olen yrittänyt kirjoittaa, niin eipä ole viestit ilmaantuneet...
  17. timantti

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    pitkästä aikaa minäkin täällä. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa. Ensiksi hurjasti onnea vauvan saaneille! Lohduttavaa lukea muiden pätkäunista ja öisistä pissaretkistä. Itsellä on jo reilun viikon ajan supistellut siihen malliin, et aiemmat synnytykset on todellakin tulleet mieleen...
  18. timantti

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    pahoittelut :'( Pitkästä aikaa minäkin täällä. Olen välillä käynyt lukemassa sieltä täältä, mutta en ole kirjoitellut. ON: Huomenna on eka ultra ja neuvola vasta ensi viikolla. En ole kyllä yhtään ollut harmissani, vaikka näinkin pitkällä ollaan (12+0) ilman, et jotain tutkimuksia olisi...
  19. timantti

    mitä 3v lahjaksi?

    Annoin kerran pomon pojalle ison kristallin joululahjaksi se peittosikin sitten kaikki hienot joululahjat esim. legot ja muut. Ja poika oli sanonut että oli paras joululahja! Taisi maksaa 2e se ``timantti``aarre. Ainakin euromarketissa näkyi olevan runsaat valikoimat!
  20. timantti

    **Joulun odottajat** Huhtikuu

    Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille! Ihanaa oli lukea masuasukkien näkymisestä ultrassa. Itse jaksanen odottaa sinne np-ultraan. Shamandalie: Meillä kans fillarointi on kova juttu 3,5-vuotiaalla. Minkä ikäinen sun pikkupyöräilijä onkaan? Varmaan se jossain lukee, mut niinku tiät...

Yhteistyössä