Hakutulokset

  1. V

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Hei Vaan Mukaan ilmoittautuu uusi kolmatta odottava 9+ viikoilla. Alla tiedot (onneton oon ku osaa punata tuota tekstiä) Vanessa/33/3/KOS/ la 17.10.2014 Tosiaan kolmatta odottelen sekavin fiiliksin. Takana kolme keskeytynyttä keskenmenoa. Saa siis nähdä kuinka käy. Maanantaina onneksi...
  2. V

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Hei En sitten tule tähänkään pinoon. Pikkuinen sydän lopetti lyömästä :( nyt kolmas kkm takana. Onnea kaikille odotukseen!
  3. V

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    kiitos :) Täällä ajatukset sekaisin et ajattelen vaan koko ajan,et voi kun tämä kerta menisi jo hyvin. Olisi ihana vaan luottaa siihen monen pettymyksen jälkeen.
  4. V

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    hei vaan Tänään käyty ultrassa ja vastasi kooltaan viikkoja 6+6 eli viikon vähemmän kuin luulin. tohtori oli nuori ja vähän epävarma sykkeestä, joten ensi viikkoon taas odotellaan uutta ultraa. Lohdutteli kyllä et edelliseen kertaan on pieni kehittynyt normaalisti. ei muuten oo hajuakaan mikä...
  5. V

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    manittakoon et viikkoja pitäis olla jotai 7-8 välillä, tarkentunee se sitten EHKÄ tiistaina. Ai niin, ikää mulla on 32v
  6. V

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    No niin, hävisin sitten tän taistelun :) Mä nimittäin päätin etten ennen tiistai aamun ultraa tule tänne, vaikkakin joka päivä (ja monta kertaa) käyn tarinoita lukemassa. Tauslalla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa 07/12 ja 12/12 sitä ennen tyttö 07 ja poika 01. Nyt olisi kovasti toiveina pieni...
  7. V

    HUH HUH...

    täällä yksi kauhean kamala äiti kyselee, että missä suostuivat laittamaan noin pienelle (olis itselläkin suunnitelmissa)
  8. V

    Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Toivottavasti kukaan ei loukkaannu, mut hyppäsin viimevuoden marraskuisista lukee teidän tarinoita.. aarg.. nyt jo ikävä sitä ihanan kamalaa odotus aikaa. Sitten asiaan, eli mikäli jotakuta kiinnostaa mulla on ihan hirmu määrä osin jopa käyttämättömiä lasten vaatteita ja tarvikkeita myynnissä...
  9. V

    Jouluvauvat maaliskuussa

    :attn: SALASANAA MYÖS MINULLE PITKÄSTÄAIKAA. :ashamed: LUPAAN TAAS TEHDÄ PARANNUKSEN TÄN KIRJ. TIHEYDEN SUHTEEN!
  10. V

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Täällä super huonoa omatuntoa poteva :ashamed: meillä nimittäin vedellään täysiään jo maissi ja peruna-porkkana velliä. :snotty: noh niiden ansioista nukutaankin yöt täysin heräämättä :D
  11. V

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    kiwa.. tehdään kalluppia käykös se kaikille. Aikahan me ollaa visii jo sovittu =) terv pakan sekottaja :laugh:
  12. V

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    klo kymmenen käy hyvin.. Ainut vaan et sitä paikkaa mietin, ku on aika pieni se kahvila ja meitä on jo aikas useita. Niin ja mun pitää ottaa vielä toi esikoululainenki mukaan (Huom! virikkeitä vaativa eskarilainen) niin siinä prisman rossossa olis enmpi tilaa ja se leikki nurkkauskin ;)...
  13. V

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Liplap ja liinuli mulle sopii kyllä se torstai!! Että siellä sit nähdään. Ihana ilma ulkona, nyt luistimet kassiin ja pojan ja ellan kans jäähallille luistelukouluun!
  14. V

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    :o moikka! En oo pitkään aikaan joutanu kirjottamaan,, mikäs päivä törmäillään täällä hyvinkäällä???????
  15. V

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    vanessa ja ella-adele 8.12 klo 05.19. 3026g 47,5cm
  16. V

    JOULUVAUVAT 2007

    Moikka! mä yritin kans saada profiiliin Ellan kuvaa,mutten tiedä onnistuiko, voi vitsi mikä it-ihme mä oon :ashamed: Tiättekö, tää äiti ottaa tänään 5tuntia omaa aikaa ja... menee töihin!! No työ on semmonen, et jos hätä tulee niin voi kyllä sitte pistäytyä kotona. Pakko mennä ku töissä niin...
  17. V

    JOULUVAUVAT 2007

    täällä taas.. nyt tässä juhlien jälkimainigeissa sitte seuraava ohjelma onkin jo valmis, nimittäin tytöllä on ihan kamala nuha. Kävin justii ostamassa toni imu niistäjän, muttei se lima tahdo irrota ku pörrää vaan tuolla kamalan ylhäällä :( Missäpäin Hyvinkäätä liplap sä asustelet??
  18. V

    JOULUVAUVAT 2007

    Liinuli, koska sä siis olet tulossa tännepäin? jos vaikka suunnitellaan sit niitä treffejä?? Kukas se oli joku muukin, joka hyvinkäällä asusteli??? Jos vallataan koko jengi joku kahvila tai jotain? Meillä oli eilen ne ristiäiset ja tytöstä tuli ELLA-ADELE SOPHIA :heart: :heart:
  19. V

    JOULUVAUVAT 2007

    Liinuli84: Me asutaan täällä Talvisillassa, niin ja tytöllä ikää huomenna 7viikkoa
  20. V

    JOULUVAUVAT 2007

    Pitkästäaikaa myös minä kirjoitan, vaikkakin luen teidän tarinoita useesti päivän mittaan :ashamed: Joku kyseli porukkaa Hyvinkäältä, mä ainaski asustelen täällä. Tytön kanssa menee kivasti yhdessä väännetään lauantain kakun päälle vaaleanpunaisia marsipaani ruusuja. Mä oon viimepäivät...

Yhteistyössä