Hakutulokset

  1. M

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    MÄ KANS TULIN FB ASIOISSA: NYT ROIKKUU KAKSI LIITTYMIS PYYNTÖÄ: LAITTAKAA TOUKALLE TAI MULLE YKSITYISVIESTIÄ TÄÄLLÄ PALSTALLA NIIN TIEDETÄÄN HYVÄKSYÄ kirjoittelen sitten huomenissa lisää
  2. M

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Pitkästä aikaa täällä :wave: Mulla oli pidemmän aikaa jotain masennusta :ashamed: Tyttö on ollu nukkunut niin huonosti kauan aikaa, että mulla loppui henkinen kantti. Yöt meni 45min unta ja 15 min huutoa :( päikkäreitä nukuttiin suunnilleen puol tuntia. Kaikki meni sitten ihan...
  3. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Tuiskunen Yks vaihtoehtohan on pitää itse vuosiloma silloin kun mies on isäkuukaudella. Tuo on vaan niin py****stä tuo kelan systeemi :kieh: mielummin ei olis niiden kanssa missään tekemisissä, mutta kun on vaan pakko. Meillä mies jätti suosiolla isäkuukauden unholaan, kun isyyslomastakaan...
  4. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    seranzu tarkoitatko jompia kumpia näistä? http://www.orthex.fi/showPage.php?page_id=13&pro_id=64&cat=10 http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/ruokailujakaulalaput/ainuvippamuki/
  5. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Glow onnea kovasti :heart: Bianca Tiedän niin sun tunteet :hug: Meillä ei oo nukuttu 3 kuukauteen :ashamed: Jaksamisia tosi paljon :hug: FB Nyt pitäis olla kaikki jotka on mulle viestiä laittanu hyväksytty. Roikkuu vielä pyyntö, mutta poistan sen tänään jos omistaja ei ilmoittaudu...
  6. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    :attn: Facebook asiaa: Laittakaa mulle täällä 2+:lla yksityisviestinä nimenne ketkä haluatte tonne ryhmään, niin tiedän hyväksyä sit vain täällä olevat .
  7. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Siniraita mä vastaan seranzun puolesta B) Meidän ryhmä on Helmimammat 2009 etsi haulla. Jos et löydä laita mulle viestiä niin lisäilen sut kaveriksi ja kutsun liittymään ryhmään. :)
  8. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Ja menihän noi mustaukset sit väärin, mut en jaksa korjata :ashamed:
  9. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    [/b]Toukka- :hug: Toivotaan et asiat järjestyy :hug: Tuiskunen Kyllä nokkamukista voi antaa maitoa =) Kuume Onnea uuteen kotiin :flower: Lentis Onneksi kotimatka sujui hyvin ja olette turvallisesti perillä =) Nessu Onnea kosinnasta :flower: Unipussi Kokemuksia kans...
  10. M

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Pitkästä aikaa taas :wave: Nyt on miehen loma ja marjapuska shout vietetty niin ehtii taas istuun koneellekkin :whistle: Labello kasvulistalle: iisa-Elina 6kk 7280 g, 66,8 cm ja pipo 42,6 Uinti Meillä on oikea vesi peto =) jos vaan veden lorinaa kuuluu jalat alkaa vispaamaan...
  11. M

    Helmivauvat 2009 ~heinäkuussa~

    Olipa urakka, luin koko kuun pinon lävitse, kun en oo kerenny palstaileen. Jospi Huusit mun tunteen ilmoille. meillä ei nukuta päivälläkään. Alkaa pikkuhiljaa meneen hermo :ashamed: :( Onneksi mies on nyt lomalla saa aamulla nukkua hieman univelkoja. Täällä oli sattunut jos...
  12. M

    Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

    Glow Hirmuisesti onnea :heart: :flower: kateellinen täälläkin :) Mae:lle suuri hali :hug: tää tosiaan rassaa kun vauva ei nuku Pihalla on niin ihana keli, et pikaiseen merkkailen. Meillä kans tosiaan uni jaksot on edelleen max. puol tuntia :( yöllä sentäs nukkuu reiluja tunnin...
  13. M

    Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

    Merkkiä laittelen. :) kuume voi harmitus tota allergiaa :( mutta onneksi melkein kaikkeen löytyy vastaavat tuotteet maidottomina. Nuo kaikkitietävät mummot on kyllä rasittavia. nim. miehen mumma kuuluu tähän kastiin :headwall: mutta kannattaa antaa mennä toisesta korvasta ulos. Me...
  14. M

    Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

    Arki alkoi täälläkin. Juhannus oli mukava vaikka ilmat ei mitään parhaimpia ollutkaan. Alkaa näköjään hampaita puhkeamaan meidän pikkuisille :heart: Iisa-Elinallakin selvästi alaikenessä kuultaa hampaat läpi, joten kohta varman sillekkin puhkeaa. Voi kun mäkin pääsisin tonne tapaamiseen...
  15. M

    Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

    Edellisessä viestissä unohdin sanoa, että tervetuloa uusille. Niin se aika tosiaan rientää, Iisa-Elina kun syntyi muutaman viikon etuajassa ja laskettu aika oli helmikuun 4:s =) Tosin oikeasti viisi kuukautta tulee täyteen vasta ens viikolla Oltiin tänään siellä rokotetutkimuksessa...
  16. M

    Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

    Kovasti on tekstiä tullut kun on ollut melkein kaksiviikkoa palstakatkolla :) Paranemisia kaikille sairastelijoille. Mä oon kans ite kurkku kipeänä, toivottavasti ei muita oireita flunssaan ilmesty. Sinkkivoide on taas meillä auttanut kaikkiin ihottumiin ja nirhaumiin. Jossain...
  17. M

    Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

    Merkkampas kans. Ollaan ukkilassa "lomailemassa", tultiin lapsen ammaksi. Saa isompi tyttökin täällä seuraa :) Vettä oon hörppyyttänyt mukista soseiden jälkeen ja hyvin se maistuu. Ensin tosin kaikki valui suupielistä, mutta nopeesti ne alkoi menemään mahaan saakka. peitto ei meillä...
  18. M

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    Kiitos Glow =) mä en ollu ite tajunnu tota kesälomaa ollenkaan. oon täällä itkeskellyt paniikkia töihin menosta, kun haluaisin olla kotona vähintään siihen vuoden vaihteeseen, mutta äippäloma loppuu marraskuun alussa. Soitin sitten pomolle samantien ja päädyin samaan ratkaisuun kun sinäkin...
  19. M

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    Meille iski hirveä ihottuma Iisa-Elinalle :( Aluksi olin aivan kauhuissani, että mikä on vialla Punaiset läiskät alkoi vaippa alueelta ja päivän mittaan ne on levinny koko tyttöön. Googletin sitten erinäisiä kuvia ja neuvolan avustuksella sain helpotuksen, että se on vain nuhan jälkeistä...
  20. M

    Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

    FB Niin se olikin tarkoitus, että vain meille kaks plussalaisille se olisi =) mulla vaan saattoi muutama lipsahtaa silloin kun kotiuduin synnäriltä ja sain koneen taas pelittään, oli nimittäin yli 20 pyyntöä odottaas :whistle:

Yhteistyössä