Hakutulokset

  1. S

    Pentuaitaus?

    Mukava kuulla. =)
  2. S

    Pentuaitaus?

    Oi että, hienoa! :D Onnea tulevista pupeloista! Mites muuten niille rotkulanpötkylöille kävi?
  3. S

    Mitä mieltä ihmisestä joka vihaa vanhoja ihmisiä ja hakeutuu työhön heitä hoitamaan?

    Mielenkiintoinen asenne hoitoalan ammattilaiselta. :/
  4. S

    Pentuaitaus?

    Olen yleensä käyttänyt pari ensimmäistä viikkoa pentuaitausta ja sitten alkanut häivyttämään sitä. Häivytin niin, että yöt pentu oli aitauksessa ja päivät vapaana huoneessa, jossa aitaus oli. Nykyisellä pennulla en laittanut sitä ollenkaan, vaan nassikka sai samantien koko talon käyttöönsä...
  5. S

    Moniko terve aikuinen on ottanut sikainfluenssarokotteen?

    Juu, rokotuksen sain viime vuonna ensimmäisten joukossa. Oireita ei tullut.
  6. S

    G: Kannatatko mamujen holtitonta maahanmuuttoa?

    Ketjua en ole lukenut, mutta otsikkoon vastaan, en kannata holtitonta maahanmuuttoa. Tosin Suomeen ei niin vain holtittomasti tulla, sillä turvapaikanhakijat käy läpi valtavan byrokratiakirjon ja silti heitä käännytetään herkästi, mikäli heidän perusteissaan, taustoissaan tai asiakirjoissaan...
  7. S

    Menisitkö

    Never ever. :x :laugh:
  8. S

    31v mies joka ei oo seurustellu, pitäiskö "hälytyskellojen" soida??

    Jotkut miehet vaan pysyvät "piilossa" pidempään, eikä näin ollen ole tarpeeksi kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen, saati sitten että kemiat kolahtaisivat. Toki nykyaikana netti mahdollistaa paljon, mut ei kaikki halua löytää seurustelukumppania netistä. Täällä maaseudulla on välillä vähän...
  9. S

    laittaisitko oman lapsesi fb:iin?

    En todellakaan laittaisi. Sitten vasta kun lapsi on siinä iässä, että osaa itse päättää haluaako tietojaan/kuvia yms. netttiin, niin asia on eri. Niin kauan kun lapsi ei tuollaisista ymmärrä, niin en laita.
  10. S

    3 haavetta mitkä sinulla on vielä toteuttamatta?

    1. Suomenhevonen minulle ja lapselle poni 2. Talon laajennus 3. Joku lomamatkakin olisi kiva tälle talvelle Kaikki nuo on ihan realistisia haaveita, sillä asumismuotomme mahdollistaa heppojen hankkimisen, jahka ensin saan opintoni päätökseen. Talon laajennuskin tarttisi tehdä, mutta aina...
  11. S

    Hyviä rakkausbiisejä illan ratoksi

    Mariah Carey http://www.youtube.com/watch?v=JS_ZJj79-9M Michael Bolton http://www.youtube.com/watch?v=RaPYcsv14Q0 Siinä jotain lällynlällysiirappibiisejä ;)
  12. S

    Mikä olisi minimipalkka millä suostuisit tekemään töitä?

    Riippuu kyllä työstä, mutta oletusarvona sanoisin, etten hakisi työtä josta saan vähemmän kuin 2000e käteen.
  13. S

    Sikanuha epidemia jo päällä miksi vasta nyt rokotetaan?

    Ok. Näin ajattelinkin se olevan. Kerkee sitä ennen sikalenssu iskeä, sillä täällä suunnalla se jo jyllää kunnolla kouluissa ja päikkäreissä. :/
  14. S

    Sikanuha epidemia jo päällä miksi vasta nyt rokotetaan?

    Saako nyt kaikki rokotteen? Tänään vielä kuulin, ettei kaikkia halukkaita vielä rokoteta?
  15. S

    näkyykö muilla ylen kanavat?

    No nyt siellä ykkösellä näkyy jotain varsin suloisia karvapalloja. Taidanpa mennä katsomaan niitä tarkemmin. :D Heips vaan! :wave:
  16. S

    näkyykö muilla ylen kanavat?

    Juu, hyvin näkyy ja kuuluu.
  17. S

    Lyön vetoa että kukaan ei palstaile nyt yhtä puettuna kuin minä

    Voitat varmasti vedon! :D Mä hillun nimittäin t-paidassa ja lökäpöksyissä. :laugh:
  18. S

    G: Minkäniminen on mies joka jäänyt ikuisesti mieleesi?

    Marko on syöpynyt mieleeni, vaikka haluaisin jo unohtaa...

Yhteistyössä