Hakutulokset

  1. H

    Tässä top 10,mikä sun suosikki?

    1 ja 5
  2. H

    mitä?

    :attn:
  3. H

    mitä?

    mitä voisin ostaa/tehdä pojun tarhatädeille ku joutuu kuulemma vaihtamaan tarhaa. :/
  4. H

    kun kerran tupakointikin kielletään baareissa

    Suomi on holhoava maa, minkäs teet. miksei laiteta puolet baareista savuttomiksi ja puolet sellaisiksi missä SAA polttaa... Kukanenki menee sinne missä viihtyy...
  5. H

    JEE!Uudet PAKO-jaksot alkaa

    :o kolmannen kauden?
  6. H

    ÄITI PIIRTELI SEINIIN (kuvia)

    Hauskoja! Taiteellisia lahjoja!
  7. H

    Jahas täällä jyrisee ukkonen

    http://stormtracker.dn.fi/stormvue.php
  8. H

    tytsi hei

    sano miksi roikut tällä palstalla jossa suurimalla osalla ellei miltein kaikilla ole lapsia tai lapsi tulossa ja käsittäkseni sinulla ei ole kumpaakaan edes lasta suunitteilla niinkuin jollakulla saattaa olla.. mutta se että jakelet kasvatus oppejasi tai elämän viisauksiasi tällä sen sijaan kuin...
  9. H

    kumpi hoikentaa? pysty vai vaaka viivat?

    eli mun ei sitten ees kannata harkitakkaan vaakataso raita paitoja..
  10. H

    kumpi hoikentaa? pysty vai vaaka viivat?

    \ No mä mietinkin, ja mun mielestä kanssa pystyraidat hoikentaa, mutta kokeilin pystyraidallista toppia ja näytti kyl mega kamalalta, enkä mä ees mitenkään lihava ole..
  11. H

    H&M:n paketti tuli.. MUTTA???

    \ En mä oo ollenkaan ees saanu valita, että ne tulis erikseen tai samassa paketissa..
  12. H

    dieetistä(kaurapuuro)

    miksi syöt vaiin puuroa... syö aamulla puuroa ja päivällä esim. keittoa. meinaan että tulee puuro korvista jo ulos ennen ku ehit laihtua tuolla menetelmälllä..
  13. H

    tv-lupa tarkastusmaksusta

    Onko teillä telkkaria? Pistäkää se piiloon ja sopikaa uusi tarkastus tietyksi ajaksi.
  14. H

    kummilapsen rippijuhla, mutta en aio osallistua...APUA!!!!!

    \ Mä justiinsa sanoin, vaikka oonkin kova jännittäjä B)
  15. H

    kummilapsen rippijuhla, mutta en aio osallistua...APUA!!!!!

    \ Siis hääh? Sut kastettiin ennen just ennen konfista?
  16. H

    kummilapsen rippijuhla, mutta en aio osallistua...APUA!!!!!

    Nykyään se rippilapsi valitsee yhden kummeisaan joka kävelee hänen mukana sinne alttarille. Muut kummit vain istuu sielä penkeillä ja halutessaan osallistuvat ehtoolliselle.. Älä panikoi turhia! :hug: Hyvin se menee!
  17. H

    mtv3 lisäkanavapaketti,mitä maksaa?

    \ :o miten se 3kk välein tulee? Meil tulee ihan joka kuukausi. Mut siin kannattaa muistaa maksaa ajoissa lasku, koska jos ei maksa, niin ne tavallaan sulkee sen ja sit kun on maksanu laskun, niin he avaavat sen ja tulee avausmaksu :headwall: Olikohan se niin, että kuun viimenen päivä ne...
  18. H

    päivähoitomaksusta..

    olisko siihen laskettu lomapalkkoja mukaan kun tollanen heitto on...
  19. H

    Streptokokki B positiivinen - raskaana

    Minä kävin päivystyskäynnillä sairaalassa n. vkolla 15 verenvuodon ja lievien supistuksien takia, sanoivat ottavansa bakteeriviljelmän. Näkyisköhän tämä siis siinä jos positiivinen? Muistatteko yhtään kauanko tulokset kestää?
  20. H

    alapään vihlonta

    \ Ei mulla ainakaa ollu merkki synnytyksen lähenemisestä, ku kesti koko raskauden noita viiltoja sillontällön... Johtuu kyllä paikkojen venymisestä, muttei synnytyksen alkamisesta. Toisilla tulee jo aikaisin, toisilla vasta kun lapsi alkaa painaa paikkoja kunnolla vasta loppuvaiheessa.

Yhteistyössä