Hakutulokset

  1. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Meille syntyi pieni prinsessa 2.8.2014 mitoin 3250g ja 47cm. Pää 35cm :) (rv 39+2) Mulla todettiin raskaushepatoosi 28.7 ja synnytys päätettiin käynnistää 1.8. Aamulla laitettiin Ballonki ja seuraavana päivänä puolen päivän aikoihin päästiin puhkaisemaan kalvot, jonka jälkeen homma lähti...
  2. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Hui, jo heinäkuu. Kyllä on mennyt aika nopeasti! :) Ei ole tullut taas vähään aikaan kirjoiteltua, kun tuo facebook on niin helppo :/ Tänään menen äitipolille kilpirauhasasioissa, en tiedä tarkalleen mitä tutkivat, mutta kortisonilääkityksen takia ainakin vauvan kokoa. Voi kuulemma joskus...
  3. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Nyt kun fb-ryhmä on kiinni, niin poistatko Pinsuli ohjeet liittymisestä etusivulta, kiitos :)
  4. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Kuten Pinsuli jo ilmoittikin, niin fb-ryhmä menee tosiaan pian kiinni, joten sinne haluavat äkkiä viestiä tulemaan :) Mulle voi päivittää rakenneultran 25.3 liikkeistä täällä on alkanut tuntumaan aika selkeästi jo liikkeitä, vaikka istukka onkin edessä. En muista milloin olisin aiemmista...
  5. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Muistuttelen tässä, että reilun kuukauden verran vielä otetaan face-ryhmään uusia jäseniä. Laitelkaapa viestiä, jos on halukkuutta sinne liittyä :) Ultrassa kävin eilen ja kaikki hyvin :) Niskaturvotusta oli 1,2mm ja pituutta kaverilla 62,4mm. Siellä hän morjesti heti, kun ultraus...
  6. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Päivitykset heti alkuun, eli NP-ultra mulla on 28.1 ja merkkaatko Pinsuli myös etusivulle, että facebook-ryhmään otetaan uusia jäseniä maaliskuun alkuun asti? :) Sokerirasituksesta viimeksi kävin runsaan lapsiveden vuoksi, mutta arvot oli hyvät. Nyt en tiedä joudunko? Voi olla, että täällä...
  7. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    -j- Mulle vaan viestiä niin kerron tarkemmin :)
  8. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Sipuri liittymisesi ei näy kenellekään. Ryhmä on salainen, eikä se löydy edes facebookin haulla. Mulle voi laittaa viestiä jos haluat sinne :)
  9. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Minä oon joka päivä käynyt lukemassa teidän juttuja, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoitella mitään vähään aikaan. Jos nyt hieman kuulumisia kertoisin :) Neuvolassa kävin maanantaina ja kaikki oli ok. Sydänääniä ei vielä kuunneltu. Varattiin aikoja labraan ja ultraan. NP-ultra on 29.1...
  10. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Miini91 mulle tuli sun pyyntö ja oon laittanut sulle viestiä, käyhän lukemassa :)
  11. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mulle voi muuttaa lasketuksi ajaksi 7.8, vihdoinkin se selvisi :) tänään siis ultrassa käyty uudestaan ja kaikki hyvin :)
  12. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Princessa :lle laitettu viestiä, toivottavasti viestit nyt kulkee, kun aikaisemmin eivät jostain syystä liikkuneet.
  13. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    aada78 laitoin sulle viestiä jo eilen, mutta ei ilmeisesti tullut perille? Käypä katsomassa viestit jos tämänpäiväinen viesti olisi tullut.
  14. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Huom! Mulle voi laittaa myös viestiä facebook-ryhmään haluavat! :)
  15. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tervetuloa uusille minunkin puolesta ja pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug: Kävin varhaisultrassa lauantaina ja pieni sydän siellä jumpsutti menemään :heart: Kaikki vaikutti olevan hyvin. Voi olla, että la vaan siirtyy, kun koko heitti parilla päivällä. Ensi lauantaina tehdään vielä...
  16. Madeia

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onnea tuhannesti Minalo!! Kattelin tuossa, että meillä näkyy olevan sama synnytyspaikka :)
  17. Madeia

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minalo ihanaa! Nyt sen viivan täytyy pysyä, kun noin vahva jo on!! :)
  18. Madeia

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minalo tuo on kyllä jo niin hieno plussa! :) Toivotaan parasta, että kaikki menee hyvin :heart: Milloin sulla pitäisi menkat alkaa?
  19. Madeia

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Huomenta kaikille! :) Helmipöllö minä tosiaan odotan myös kolmatta. Hyvät on fiilikset! :) Isompi auto vaihdettiin tässä vähän aikaa sitten ja taakse ei tarvitse muutenkaan mahtua kuin kaksi istuinta, kun esikoinen on jo niin iso ja voi istua korokkeella, mikä mahtuu keskelle. Toivottavasti...
  20. Madeia

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Joko oot Minalo tälle aamulle dipannut? :)

Yhteistyössä