Hakutulokset

  1. H

    Ampuja on mamu

    Siellä se varmaan syö parhaillaan pizzaa... Ja jos se on ollut suunnitelmallisen oloinen, niin varmaan miettinyt paonkin. Että miten pitkään sen annetaan siellä olla vaan ??? Pitäs saada kiinni se.
  2. H

    Vaippakausi alkaa olla ohitse, jee!

    Minä vielä aattelin, että näinköhän tuo poika malttaa ollenkaan pottaan tutustuakaan... että ei opi niinkuin tytöt. Mutta näyttäs siltä, että aina kun laittaa potalle istumaan, niin sinne lirautellaan...
  3. H

    Onko pakko mennä pyykkitelineen alle?

    No meillä just tämä keskimmäinen lapsi on jostain syystä ollut kaikista tapaturma-alttein, että ei muilla niinkään ole ollut vaaratilanteita, vaikka vauhtia onkin riittämiin. Että ehkä heiveröisempi ja kömpelömpitapaus, eikä osaa itseään pelastaa niin rivakasti, jos jotain tapahtuu... Vuotta...
  4. H

    Onko pakko mennä pyykkitelineen alle?

    Kuitenkin hengenvaarallinen tilanne oli, kun tyttö oli kuristuksissa. Mutta ei tietenkään näin käy jokaperheessä. Mutta ei pyykkitelineetkään mitään kaikkein pystyssä pysyvimpiä hökötyksiä ole...
  5. H

    Vaippakausi alkaa olla ohitse, jee!

    Meillä 2v7kk tyttö käy jo omatoimisesti potalla, vielä yöllä on vaippa ja ulkoillessa ja tänään 1v7kk poika oppi potalle! Laitoin poitsun aamulla potalle, että teeppäs sinne pissa, kun nousi potalta, pissa lirahti lattialle. Toisella kertaa tuli pottaan pikku tippa, kun ymmärsi asian, onhan...
  6. H

    Onko pakko mennä pyykkitelineen alle?

    Meillä 1vuotias meinasi kuristua, kun jäi pyykkitelineen alle, kuului kauheeta huutoa, sellaista kivuliasta ja pää oli kuristuksissa kaulan kohdalla ja pyykit vielä painoi siinä lisää. Eli ei pyykkitelinettä pienten lasten lottuville!!!
  7. H

    Kukaan asunut Eskilstunassa??

    Minä synnyin Eskilstunassa 1981 ja siellä asuu vieläkin sukulaisia :)
  8. H

    Suoramyynti ja facebook

    Siis kun... itsekin olen suoramyyntiyrityksessä mukana juu, mut en todellakaan kaupallista kaverisuhteitani, niin OIKEESTI Avonin myyjät, kun teitä on jo niin paljon ja minunkin kaveripiirissäni jo monta, niin sit aina kun tulee uusi kuvasto ja lähestyy viimeinen tilauspäivä, niin mua ärsyttää...
  9. H

    Kuopiosta äitejä!

    Tääl 28v kolmen lapsen äiti, 6v tyttö, 2v tyttö ja 1v poika. heleemi@hotmail.com Kuva profiilis näistä muksuista leikeissään :)
  10. H

    Kuopio

    Me asutaan Saaristokaupungissa, rakennettiin kaksivuotta ja sinä aikana asuimme keskustassa. Meidän lähellä on heppatalli ja liikuntaleikkipuisto, neuvola, koulu ja päiväkoti. Asuntomessualuetta rakennetaan tähän lähelle ja tulee uusi koulu ja uusi päiväkoti siihen viereen. Saaristokatu on aivan...
  11. H

    Miten nukuit viimeyönä ja mitä unta näit?

    Itsestä oli ihan kiva herätä uuteen päivään, mut tuntu että yöunet olis kestänyt kokonaisuudessaan minuutin. Aamulla ensimmäinen ajatus kun herätyskello soi, et justhan rupesin nukkumaan! :o Sit se ainut uni minkä muistan (mikä kesti sen minuutin?) oli kun tyypit ihmettelivät mun tummaa...
  12. H

    Apua mistä töitä?

    perhe ja työ-osiossa on suoramyynti ehdotuksia, jos haluaa tuottavan harrastuksen/uramahdollisuuden.
  13. H

    Miten usein leivotte pullaa?

    kerran vuodessa, laskiaisena :) Enempi tykätään kakuista ja niiden koritelemisesta..
  14. H

    Taitava yhdistää uran ja perheen

    Minä teen töitä kotona 8h (kahta työtä!) +samalla hoidan lapset ja pystyn aina jatkamaan näin :)
  15. H

    Kuopio ja lähiympäristö tiistaina 6.10.2009

    IsoValkeisella esiintymässä MM-aerobikkari Jouni Viitanen ja pajon muutakin! Kysy lisää heleemi@hotmail.com Et kadu :)
  16. H

    Elämä on..

    :hug:
  17. H

    mahtava lahja-idis!

    Tein vaippakkuja kun näin todella upeita. etsy.com "Diapercakes", myös katsoin youtubest teko-ohjeita, eli tänne laitan mun tuotoksia -> http://ompelimohelmiina.blogspot.com Idean saa varastaa jokainen, en suutu ;)
  18. H

    Paljonko 500 kruunua on euroissa?

    Kiitos!
  19. H

    Paljonko 500 kruunua on euroissa?

    ei haisua...

Yhteistyössä