Hakutulokset

  1. E

    Jaksaako kukaan selkokielellä kertoa miten mp3-soittimeen ladataan musiikkia, ja maksaako se....

    ...musiikin lataaminen? Joku kertoi että joku johto ? yhdistetään tietokoneeseen, mikä johto, tuleeko se soittimen mukana? Ja mistä ne kappaleet sinne soittimeen etsin? Ja kuulema cd-levyjä voi siirtää mp3-soitiimeen, miten se tapahtuu? 8v tyttö toivoo joulupukilta moista soitinta, ja vähän olen...
  2. E

    Jaksaako kukaan selkokeilellä kertoa minulle mikä on ipad ja tabletti. Eli mihin käytetään, mitä eroja on...

    Ja lisäkysymys vielä liittyen mp3-soittimeen joka 8v-tytön lahjalistalla. Miten siihen ladataan kappaleita, ja mistä? ja maksaako musiikin lataus erikseen? Niin, myönnän että uuno oon tässäkin asiassa, eikä itselleni ole tullut mieleenkään ostaa itselleni mp3-soitinta, vaan ihan oon osannut...
  3. E

    Jaksaako kukaan selkokeilellä kertoa minulle mikä on ipad ja tabletti. Eli mihin käytetään, mitä eroja on...

    .....jne jne. Eli itsellä ei mitään käsitystä moisista vempeleistä. Ja ihme kyllä, en ollutkaan ihan ainut tietämätön, vaikka luulin;) Töissä yritin kysellä kollegalta mutta aivan yhtä uunoja oltiin. Eli joskus näkee että joku kuvaa kevätjuhlia jne jollain litteällä kapistuksella, joka kooltaan...
  4. E

    Leipurimestareita konsultoisin gluteiinittomasta leivonnasta, voiko pelkkiä perunajauhoja käyttäen...

    ...tehdä jonkinlaisen herkkuleivonnaisen, kakkupohjan, kakun, piirakan tms? Pohdinnassa mitä leivpoisin synttäreille yhdelle henkilölle, jolla ei ole keliakiaa, mutta hän kuitenkin joutuu välttelemään näitä viljoja mitä keliaatikotkin. En viitsisi ostaa glut.jauhoja, koska niille ei kuitenkaan...
  5. E

    Onko vinkkejä mitkä toppahousut tulisi kestämään 9v pojalla...

    Niin no varmasti tämä lapsi repimällä housunsa repii, kyllä minä ainakin ajattelen samoin kuin ap että harvoinpa sitä kavereitten kanssa tuon ikäiset rinkiä kulkee, vaan kyllä meillä ianakin lapset rymyää metsissä majan teossa, kiipeilevät, laskevat mäkeä, peuhaavat lumnessa jne jne.
  6. E

    Skansen Tukholmassa, siellä käyneitä?

    :attn: löytyykö vielää kokeineiden kävijöiden vinkkejä matkalle?
  7. E

    Skansen Tukholmassa, siellä käyneitä?

    Kiitokset, hyvistä vinkeistä:)Oli pakko kirjautua nyt sisäänkin jotta löydän tämän ketjun myöhemmin, ennen matkalle lähtöä.
  8. E

    Paljon laittaisit hinnaksi Duploille?

    Lähdössä myyntiin iso leluarkullinen Duplolegoja. Mukana koottavia Duploautoja (poliisi-, palo-, hinuausauto mm) ja rakennsalusta.
  9. E

    Kenenkään lapsella Meandin vaal.pun sammakkotunikaa?

    Tarkoitan sitä vaaleanpunaista jossa paljon vihreitä sammakoita? Sain tänään tuon muuten ihanan tunikan postissa kokoa 98-104 joka 4v tytölle aine sopiva koko. Nyt kuitenkin kaulaaukko tuossa tunikassa aivan järkyttävän pieni. Tyhmä menin ja kirjoitin jo tytön nimen nimilappuun ja sitten vasta...
  10. E

    Päiväristeily Tukholmaan, miten viettäisit ajan Tukholmassa 9v, 7v ja 4v lasten kanssa?

    Ja kannattaako edes suunnitella moista systeemiä kun vanhemmilla ei lainkaan ruotsin kielen taitoa, toisin sanoen osaako siellä edes tyyliin Mäkkärissä asioida?
  11. E

    Kesälomareissu Pohjois-suomeen ? Mitä käymisen arvoisia paikoja lapsiperheelle?

    Mutta kaipa siitä kalajoen ohitse mahdollisesti pyyhälletään, kun savosta päin matkaan lähdetään. Eli kaikki vinkit myös matkan varrelta etelä-savosta lappiin asti ovat tervetulleita;)
  12. E

    Jyväskyläläiset? Mistä saa ostettua AIRSOFT-juttuja?

    Siinäpä se kysymys tulikin. Eli kaikkea Airsoftiin liittyvää suojalaseista aseisiin saisi olla tarjolla.
  13. E

    Päätäistä, kokemuksia?

    Tiedän, että tästä on monia aiempiakin ketjuja, mutta löytyisikö muualtakin kuin meiltä ihan tuoreita tapauksia:( Eilen todettiin eskaritytöllämme täitä, ja hoidoksi heti joku linimentti. Viikon päästä olisi ollut seuraava käsittely, mutta hoppuilin ja hätäilin syystä että tuo ekana käytetty...
  14. E

    yskii niin, että oksentaa :/

    Ei todellakaan ole, joten kannattaa ehdottomasti kokeilla. Meillä on hävitetty kaikki reseptittä saatavat yskänlääkkeet viemäristä alas, kun turha niitä on meillä juottaa kun ei mitään auta. Mutta raaka hunaja on tehonnut. Sitä vaan teelusikallinen suuhun imeksittäväksi. Ja meillä tehoaa sekä...
  15. E

    Kauanko kestää laihtua 10 kg? Lievä ylipaino.

    Kerro vinkit millä keinoin sait tuon 10kg noin nopsaan pois. Minulla 155cm ja 71kg. Ostin laihdutuksen käynnistämiseksi Easy diet-tuotteita, jotta saisin motivaatiota kunnolla jos saisin vaikka muutaman kilon pois tuosta noin vaan. MUTTA oksennus meinaa tulla väkisin kun yrittää sitä...
  16. E

    Miten vesirokko tarttuu ITÄMISAIKANA? Kokemuksia

    tartuttaa pari pv ennen rakkuloitten tuloa. Itse hain lapsillemme tarkoituksella rokon ja osasimme pysytellä kerhoista yms pois, muutaman päivän ennen tuota 2vko rajaa, jolloin näppyjä on odotettavissa.

Yhteistyössä