Hakutulokset

  1. nirzu

    suositelkaa imuria

    dyson on ehdottomasti paras.. meillä elukoitten karvaa ja hiekkaa laatikkoain aina sisällä..ja kaiken imuri putsaa, imuteho ei huonone ja senku tyhjää säiliöm..on meinaan ollut imureita jos jonkinmoista...dyson toiminut moitteettomasti jo 3 vuotta =)
  2. nirzu

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    Täällä myös uusi Teuvalainen ilmoittautuu joukkoon...muksuja 8 vanhin 17v ja nuorin 25.8.10 syntynyt..ystäviä kaivataan
  3. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    pikapyrähdys tänne =).. 25.8 syntyi poikamme klo 12.02 pituutta 50cm ja painoa 3570g.. käynnistyksellä ja oli positiivinen kokemus vajaa 2 tuntia ja ponnistusvaihe minutin...palailen paremalla ajalla
  4. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    kiitoksia kaikille muistamisesta !! no niin ja tämä mamma passitettiin sitten taas kotiin...kiroilin tossa jo että isossa sairaalassa on kaikki niin erilaista..joka kerta erilekurit ja erinäkökulmat..hittovie.. no eihän täs mitään 2 senttiä auki mut kohdunkaulaa 2.5centtii jäljellä että oli...
  5. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    :hug: :heart:
  6. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    tänään pinna niin kireellä..huokaus..kait sitä huomista hiukka jännittää..luultavasti huomenna käynnistys..seinäjoella..
  7. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    älä viitti pinkkis nolostella..mulla normaalisti tullu aina enempi, mut nythän mulla kähtö paino 10kg enempi..joten...voi kai sit sanoa että 15.5 tullu tähän mennessä :laugh: helpottiko.. niin ja väsymys..juu just heräsin täst sängynpäältä..mies tos aamupäivällä yritti että lähetäänkö...
  8. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    kattelin tossa neuvolakorttia ja viikosta 30 alkaen on tullut 100g ja kokonaispainon nousu 5.5kg..jes mulla on aina raskauksissa tullut 15-25kg, mutta nyt olikin paino jo valmiiksi hirveä ;)
  9. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    heipparallaa piiitkästä aikaa..juu edelleen yhtenä kappaleena täällä..on vaan niin kiirusta ettei meinaa konetta keretä ottaa esille.. 13.8 kävästiin seinäjoella äippäpolilla ja sanoivat että vaavi niin pieni 3kg viikot 37+2 , etteivät halua käynnistää vielä..antoivat uuden ajan ja se olisi nyt...
  10. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    La Perla :hug: tete-a-tete jaksamis haleja..exsästäni voin sanoa myös, siinä alkoholi vei ihan mukavan miehen, ei hänellä mitään ongelmaa ollut omien sanojensa mukaan, vaan raskas työ vaati raskaat huvit :kieh: ...intissä töissä unna voi ei sun sokereitten kanssa, nyt pitää alkaa olla...
  11. nirzu

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    miljoona vuotta sitten viimeksi tai ainakin siltä nyt tuntuu..juu siis minä muksujen kanssa ollaan jo majotuttu tänne uuteen taloon..mut mies on edelleen vanhas talossa ja suurin piirtein kaikki tavarat vanhassa talossa.. onhan mulla sänky ;).. mut on se kumma kun jostain paikasta niin tykkää...
  12. nirzu

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Turvavyö alennin on tosi hyvä hankinta, mua ainakin pelottaa jos joskus joutuu ottamaan miehen auton ja alennin opn omassa eli ei käytössä... meillä muuttorumbajatkuu joten senpä takia ei täällä näy eikä kuulu. mut tänään oli pakko tulla tänne sivulle kun neuvolassa kävin ja tänäänhän on...
  13. nirzu

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    ponille voimia :hug: ennie. juu täällä kans sama alaselän poksuminen..mä olin ekaa kertaa ilman noita tukialushousuja ja voi mikä lonksuminen ja pauke..tuli ihan noi ähtärineläinpuiston porot mieleen..tänä aamuna kyllä nopsaan puin noi tukihousut normaalien alushousujen päälle.. ja noin...
  14. nirzu

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    minkähintanen ultra mehiläisessä? haluaisin niin myös mennä
  15. nirzu

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    voi ei vuodelepoa jo täälläkin pinossa monella..lepäilkää..meijän vaavit on liian pieniä vielä hoidettaviksi masun ulkopuolella.. Nimi/ ristiäiset/ kummit: jaa nimen alku on selvä..joku ch alkuinen se on :D .ristiäiset kyllä ne vietetään , mutta koska ja missä se onki sitten isompi...
  16. nirzu

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    huonoomatunto täällä..kun ei millään jaksa edes tänne kirjoitella..en tiiä mikä kumma synkistely nyt oikeen meneillään..kurkku kyllä tällähetkellä niin kipeä ettei äääntä edes saa kuuluviin . jotain outoa mutenkin meneillään .. mulla ihmeellisiä pyörrytys/heikotus kohtauksia..verenpaineen...
  17. nirzu

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    miks multa puhti täysin poissa..pitäisi olla kaikin tavoin niin onnellinen ja kaikkee, mut puhti poissa, en vaan jaksa..mitään en oo saanu vielä pakattua..ajattelen että teen niin ja näin mut mitään ei tuu tehtyä...tietty tää pelkkä perheen pyörittäminen vie aikaa, mut... nirzu 27+3
  18. nirzu

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    vauvatoive jaksamishaleja oivikki ihania kuulumisia Miita1969 kun sulla kerran hommahanskassa ton ruuanlaiton suhteen, niin tervetuloa täällä olis keittäjän paikka vapaana ;) , juu mä inhoon ruuanlaittoa ja meillä muksut ja mies on oikeen suursyömäreitä..soppaa meillä tehdään aina 10L...
  19. nirzu

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    raskausdementiasta kärsiville varoitus :attn: : Ei se välttämättä siihen synnytykseen lopu, päinvastoin pahenee vaan. :whistle: Mun mies alkaa olla jo hermoromahduksen partaalla, kun edellisessä raskaudessa alkanut huonomuistisuus jatkui kaksosten synnyttyä ja, jos mahdollista, paheni...
  20. nirzu

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    doblerista ollut puhetta..mulla angelsound ja olen ollut tosi tyytyväinen ennen ensinmäistä neuvolaa rv 10 sain jo sydänäänet kuuluviin ja aina kun ollut vähääkään epäilystä että onko kaikki hyvin niin ei muuta kuin sydänääniä kuuntelemaan..nyt kun noi potkut niin kovia että koko maha heiluu...

Yhteistyössä