Hakutulokset

  1. T

    onko kellään kehtoa myynnissä?

    Meillä olisi tämän tyyppinen (ei siis samanlainen, vaan paljon kauniimpi!!) http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=142&products_id=397 Hauck-merkkinen (huom!) valkoinen todella hyväkuntoinen kehto verhotangolla (käytetty kahdella lapsella muutaman kuukauden kerrallaan vuoden...
  2. T

    Muita joiden 1 v. syö vaan 5-6 kk tarkoitettuja pilttejä?

    Meillä 1 v söi just noita 5-6 kk tarkoitettuja liharuokia, vaikka oli suu täynnä hampaita! :D Muistan kun 1 v synttäreillä ei neidille kelvannut synttärikakku, eikä mikään muukaan tarjoilupöydästä, vaan neiti halusi syödä jotain 5 kk tarkoitettua Semperin lihasosetta... :D Hyvin sain neidin...
  3. T

    Rattaat 1-2-vuotiaalle

    Hei kaikille! Minkälaiset rattaat ostaisitte 1-2 vuotiaalle lapselle? Meillä 1 v 5 kk tyttö, joka on noin 86 cm pitkä ja tykkää nukkua päikkärit ulkona, joten sellaiset rattaat pitäisi olla, joissa on hyvä ja lämpöinen myös nukkua näin talvella. Olen harkinnut, että ostaisin esim...
  4. T

    Vinkkejä 60-v ja 40-v lahjoihin?

    Mä suosin näitä lahjakortteja naisihmisille. Eli lahjakortti kylpylään, teatteriin, elokuviin, kampaajalle, hierojalle, jalkahoitoon, pentikin myymälään, prismaan jne. Eli rahatilanteen ja ihmisen mukaan mitä kenellekin haluaa antaa. Ja jos saa jonkun vielä kimppaan, pystyy tietysti ostamaan...
  5. T

    Lapset eri hoitopaikkoihin?

    Meidän lapset 2.5 v ja reilut 4 v samassa päiväkodissa, mutta eri ryhmissä. Kiva kun näkevät välillä toisiaan ja iltapäivällä leikkivät aina vähän aikaa samassa pihassakin. Helpottaa myös elämää, kun ei tarvitse viedä ja hakea kuin yhdestä paikasta. =)
  6. T

    n. rv37 menijät!!

    juup tääl mennään rv39 tasan huomenna olo on vähä helpottanu tuossa pari viikkoo sitte kamalia liitoskipuja,supistuksii,hikoilu,turvotus,närästys...nyt vain väsyttää esikoisen kans(2vee) käyty päivittäin pienel kävelyl se muute helpottaa nii ja seksikin auttaa noihin harjoitussupistuksiin...
  7. T

    Vähän paha mieli

    ei todellakaan ole vikaa mun pikkuveli on aivan samaa maata fiksu ku mikä mutta ujo ja vasta nyt 10vee puhuu selvästi. kotona todellakin erilainen..nykyään tahdotaan takoa kaikki samaan muottiin et jos poika ei riehu se on pöpi niinkö?? älä huolestu poikas on aivan ihana oma yksilönsä joka...
  8. T

    Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

    Esikoiselta tarhassa tehdyn pannunalusen ja nätin perhoskortin, kuopukselta ihanan kukkatalulun. Siinä luki: ÄITI - vain neljä kirjainta sinulle mutta koko maailma minulle. Onnea äidille! :heart: Mieheltä ja lapsilta sain leffalippuja ja lahjakortin ravintolaan. Ystävä sai samanlaisen omalta...
  9. T

    Jokos ikkunat hohtaa puhtautta?

    On aloitettu eilen! Kylläpä on komeat järvi-ja linnamaisemat näkyvissä =) Urakka jatkuu lähipäivinä. En kylläkään tykkää ikkunanpesusta, mutta täytyy myöntää että siinä kyllä näkyvät tulokset mukavalla tavalla, ainakin hetken ennenkuin taas pienet sormet ja nenät vierailevat ja jättävät...
  10. T

    x-adventure twinco

    Mulla ei valitettavasti tähän alv-asiaan ole tietoja. :( Itse mietin tuplarattaiden ostoa. Onko nämä x-adventure twincot hyvät? =) Onko ketään haitannut se, että lapsia ei nää kun näitä työntelee, kun ovat koko ajan nenä menosuuntaan päin? Meille tulee sisaruksille ikäeroa noin 1 v 2 kk...
  11. T

    Onko kokemusta Quinny Zapp -matkarattaista?

    Eikö kellään ole kokemuksia...? =)
  12. T

    Meidän 1v9kk päättää jättää päikkärit pois

    Sanoisin lyhyesti että ohimenevä vaihe. Lempeyttä ja kärsivällisyyttä vaan asiaan. Meidän neidillä 2v5kk oli kaksvuotispäivien jälkeen myös samanlainen vaihe. Neiti on tullut jo vauvasta asti toimeen suhteellisen vähillä unilla mutta kyllä päikkärit vielä tarvitsee tuon ikäinen. Eiköhän kun...
  13. T

    Onko kokemusta Quinny Zapp -matkarattaista?

    Heips kaikille! Onko kellään kokemusta Quinny Zapp -matkarattaista? Haen kevyitä matkarattaita 9 kk ikäiselle tyttärelleni lähinnä matkoille ja ostoskeskuskäyttöön. =) Kovasti tekisi mieli hankkia Zappit, mutta mietin kuitenkin, että millaiset ovat sitten käytössä... Jos nyt tällaiset...
  14. T

    Lättytaikina ilman maitoa ja kanamunaa?

    Lapset on pyytäny koko päivän paistamaan lättyjä, mutta en ole mistään löytänyt munatonta/maidotonta ohjetta. Voiko siis tehdä ihan veteen, ilman munia? Kiitos jos joku viitsii vastata. :flower:
  15. T

    Mitä lahjaksi 36 v avomiehelle?

    Ehkä joku hauska paita olis kiva (esim. MLL myy iskä paitoja) pieni lahja ja mitä jos järjestät vaan oman pienen hemmotteluhetken miehellesi, kun vauva on mennyt nukkumaan. Jotain hyvää musiikkia, makoisaa iltapalaa jne. Ihan vaan kiireetön hetki kahden.
  16. T

    Matkavinkkejä

    Moi! Meidän perhe suunnittellee ekaa yhteistä lomareissua loppuvuodeksi. Olisiko hyviä vinkkejä? Mies ehdottaa Thaimaata, mutta mua hirvittää pitkä lento. Lapset tulevat olemaan silloin melkein 3v ja 5v. Mainitkaa myös jos on joku hyvä matkatoimisto ja muutenkin mitä olisi hyvä ottaa huomioon...
  17. T

    Lasten pienet vaatteet

    tunnearvoa sisältävät vaatteet (joitain) olen säästänyt muistoksi lapsille. Muuten kierrätän tuttaville tai myyn kirpparilla. Nyt aamulla on lähdössä yksi laatikollinen "maailmalle" eli annan Viroon lastenkotiin menevään kuormaan. Mielestäni tosi hyvä homma, että on mahdollisuus antaa jonnekin...
  18. T

    4-v neuvola

    Meillä Hämeenlinnassa niin, että jos suostuu niin voi jäädä jo 4v:nä (no ei tietenkään suostunut eikä musta vielä tarvitsekaan). Mutta on kuulemma varsinaisesti sitten 5v neuvolan juttu.
  19. T

    Hyvää naistenpäivää!

    Iloista mieltä meille kaikille reippaille äideille! Ostin sitten itse itselleni äsken piristykseksi tulppaanikimpun kaupasta. Tässäpä ;) teillekin :flower:
  20. T

    4-vuotiaan leikkimisestä

    Meidän 4v piirtelee yksin, askartelee (silppuaa saksilla paperia tai leikkaa kuvia lehdestä), tekee kovasti palapelejä ja välillä lueskelee itsekseen kirjoja. Äidin täytyy kuitenkin olla kuulo- ja näköetäisyydellä. Ja muistaa käydä välillä katsomassa ja kehua aikaansaannoksia. Eli kannattaa...

Yhteistyössä