Hakutulokset

  1. E

    Mesekavereita !

    oho oltiinkin samaan aikaan täällä =) elikkä mun osoitteeni olis: Ellukka_123@hotmail.com
  2. E

    Mesekavereita !

    hei :) lisäsin sut mun meseeni, meillä isi lähtee inttiin 9.7 elikkä sama tilanne siittä lähtien.
  3. E

    Mesekavereita !

    hei :) lisäsin sut mun meseeni, meillä isi lähtee inttiin 9.7 elikkä sama tilanne siittä lähtien.
  4. E

    Saman peiton alla?

    Meillä myös omat onneks
  5. E

    Puolisoilla yhteinen sähköpostiosoite

    Mulla kaksikin osoitetta,miehellä ei yhtään eikä edes halua.Harvemmin käy koneella ja silloinkin katselee autoja.
  6. E

    Apua - magee kauluspaita nuorelle

    Jc on just sellaisia nyky nuoren kauluspaitoja.(käyiin just tänään)
  7. E

    Missä iässä vauvasi alkoi nukkumaan täysiä öitä?

    3kk ikäisenä nuorempi ja vanhempi 1,5vuotiaana
  8. E

    1973 pino tähän!

    :wave: :wave:
  9. E

    Mitähän tämä on? Oviksesta

    Kiitos vastauksesta. :) Ajattelinkin jatkaa tikuttelua, oikeasti odotan ovista vasta ma-ti, jos vanhat merkit pitää paikkaansa.
  10. E

    Mitähän tämä on? Oviksesta

    Olen testaillut ovulaatiotestillä nyt parina päivänä. Eilen testissä oli vain yksi viiva, nyt oli toinenkin viiva hailakkana, eli negatiivinen. Kuitenkin olen tuntevinani selviä ovulaation merkkejä, jomottaa alamahalla niinkuin munasolu olisi irtoamassa. Tunnen yleensä milloin ovulaatio on. Nyt...
  11. E

    aikamoista kommenttia

    huh huh, mitä tekstiä oli pakko käydä kommentoimassa :kieh:
  12. E

    Imetys sektion jälkeen

    Mulla oli tosi vaikeeta. Maito ei noussut koko sairaalasaoloaikana (viikko) js sain jonkun lääkereseptin kotiin. Ei se lääke kyllä sitä maitoa nostanu, eikä mikään muukaan. kotikalja, mammatee, vesi tms. Rinnanpäät oli rintakumeista huolimatta rikki ja veri roiskui :( Kuukauden kuluttua vasta...
  13. E

    Kokemuksia naantalin majoituksesta?

    Moi! Me olimme viime kesänä Amandiksessa yhden yön heinäkuun puolessa välissä. Meitä oli kaksi aikuista ja 2v. poika ja 4 kk vauva. Oli ihan mukava paikka. Sijainti on todella hyvä, ihan keskellä vanhaa kaupunkia aivan meren rannassa. Muumimaailmaan on kävelymatka. Vaikka oli lähellä...
  14. E

    Miten saa peukun imemisen lopetettua?

    Meillä 10kk ikäinen tytteli ja imee vaan peukkua.Tuttia ei viikkoon enään huolinut.Onko kokemusta hyvistä keinoista miten peukun imemisen saa pois?
  15. E

    Naisten oma moka

    Aiheen vierestä mutta aika erikoinen lääkäri sulla. Pyydä toinen mielipide tai toisen vastaanotolle. Sulla on siihen oikeus, jos eivät suostu niin sano, että otat yhteyttä potilasasiamieheen.
  16. E

    äidit vm-89 tai 90!

    onko nuo "vanhemmat" äidit ihan sillä henkisellä tasolla iässään kuin kkuvittelevat? vahinkohan on jo tapahtunut :'( mä en koskaan en ikinä sano lapsestani että hän olisi vahinko, kuka idiootti hoitaa vahinkoa hellien ja rakastaen?? ja tyyliin nämä"sääliksi käy" jutut. mulla ei ainakaan...
  17. E

    niin niitä liminkalaisia?

    Mie oisin lumijokilainen mamma :wave:
  18. E

    oulun mammat!!

    Täällä myös oulun seudulta mamma 18vuotta (toivottavasti en liian nuori tähän "ryhmään" :p ) tyttö on tällä hetkellä 1v4kk ja kiva olisi saada uusia kavereita :hug: jos järjestettäisiin jokin tapaaminen esim oulussa kahvilassa? :)
  19. E

    Paljonko teillä menee rahaa ja paljon saatte?

    Minä 18, isä 21 ja pikku prinsessa 1v4kk Minä saan kk n. 550e - verot Mies saa 1500 - verot Vuokraan menee vähän päälle 400e vaatteisiin n.50e puhelinlaskuihin menee n.50-70e autoon menee n100e pankkilainaan menee 325e + muut pienet osamaksut :D
  20. E

    Kysyn teiltä :)

    Niin ja 6. eli olimme kihloissa kun rupesin odottamaan lasketun ajan perusteella tulin juuri tuona päivänä raskaaksi :) ja nytten siis naimisiin menemme 30.6 :heart:

Yhteistyössä