Hakutulokset

  1. R

    miten hoidat kynsiäsi?

    Mulla on omatekoiset geelikynnet. Huollan ne reilun viikon välein.
  2. R

    mikä on miehen osuus kotitöissä/lasten suhteen?

    Meillä mies hoitaa tällä hetkellä melkein kaiken... meikäläisellä loppui voimat. Koittakaa puhua asioista ennen tätä katastrofia, jonka masennus ja loppuun palaminen tuo tullessaan.
  3. R

    lastensuojelulaista

    Myös sijoitus voidaan tehdä avohuollon tukitoimin, mikäli kaikki osapuolet siihen suostuvat, eikä kiireelliselle huostaanotolle tai huostaanotolle ole välttämätöntä tarvetta ja sijoitus on kuitenkin lapsen edun mukainen toimenpide.
  4. R

    Mies petti, mä raskaana. miten jatkaa?

    Menkää yhdessä terapiaan, jos mies vaan suostuu. Meillä tällä hetkellä menossa jotain samantyylistä ja tunnen nuo fiilikset paremmin kun hyvin. Me käydään yhdessä terapiassa (vasta kerran käyty nyt kun todellisuus on tullut ilmi), mutta jatketaan vielä. Parisuhdekurssejakin on monenlaisia ja...
  5. R

    kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

    Onneksi tilanne on kääntynyt parempaan... Pyydän ap:lta anteeksi eilistä jankkaamistani, vilpitön tarkoitukseni oli auttaa. :hug:
  6. R

    kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

    Enpä koskaan olisi uskonut täällä kinaavani moisesta. Tärkeintä siis edelleen on saada kyseinen mies lääkäriin ja hoitoon!!! Voimia!
  7. R

    kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

    Ei ole... Jäänpä vaan ihmettelemään taustalle ja toivotan voimia ap:lle. Täällä meillä päin ei ainakaan suostuta kirjoittamaan lähetettä ilman potilasta ja kuten sanoinkin, tämä on ihan turhaa kinastelua. Jossain muualla ehkä toisin. Toivotaan että mies löytyy ja saadaan hoitoon!!!!!!!!!!!!!!!
  8. R

    pettämisen jälkeen?

    vielä ylös ennen nukkumaan menoa...
  9. R

    kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

    Siis tärkeintä on saada kyseinen henkilö lääkäriin heti löydyttyään!
  10. R

    pettämisen jälkeen?

    No onhan näitä syitä tässä käyty läpi yhdessäkin... ikuinen ymmärtäjä kun olen ja vihdoin mies omaa tarinaansa minullekin kertoo. Miehellä oma kriisiaikansa ollut tässä jo ennen tätäkin sekä monta "käymätöntä keskustelua" taustalla. Tekoaan en todellakaan voi hyväksyä, mutta ymmärtää jotenkin...
  11. R

    kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

    Valitettavasti kukaan lääkäri ei voi kirjoittaa M1:stä ilman potilaan tapaamista. Siispä KUN mies löytyy, hänet pitää toimittaa lääkäriin ja mukaan joku tapauksesta tietävä, niin lääkäri voi lähetteen kirjoittaa. Valitettavan vaikeaa on pakkohoitolähetteen saaminen, jos ei potilas ole akuutisti...
  12. R

    pettämisen jälkeen?

    3,5v ja toinen alle vuoden.
  13. R

    pettämisen jälkeen?

    vielä epätoivoinen yritys nostella, jos joku kommentoisi... :whistle:
  14. R

    pettämisen jälkeen?

    lisää tarinoita?
  15. R

    pettämisen jälkeen?

    Juu, pitkään työrupeamaan on varauduttu... itsellä vaan usko tooosi vähissä tuon miehen "muuksi muuttumisen" suhteen. Nyt vaan tuntuu ihan kummalliselta kun tuo mies ihan tosissaan yrittää ja tekee kaikkensa meidän suhteen parantamiseksi ja lasten eteen. Itse olen vielä ihan sekaisin eri...
  16. R

    pettämisen jälkeen?

    up
  17. R

    pettämisen jälkeen?

    Ei ole soitellut ja mies vannoo ja vakuuttaa kertovansa, jos näin tapahtuu... Kertoo myös oma-aloitteisesti kaikki menonsa ja puhelunsa+viestinsä yms. Ymmärtää, että kaiken pitää olla avointa, muttenhan ikinä voi tietää. Tietää kyllä mikä savotta on edessä ja mitä se häneltä vaatii, jos yhdessä...
  18. R

    pettämisen jälkeen?

    teitkö ratkaisusi heti vai keskustelitteko vielä vaihtoehdoista? yritittekö enää yhdessä? päätöksen teen toki aivan yksin, ei siihen kenenkään kommentit tai mielipiteet vaikuta... vertaistujea ja muiden kokemuksia kyselen...
  19. R

    pettämisen jälkeen?

    Meidän tarina lyhyesti (jos ette sitä ole seuranneet)... Mies petti minua pitemmän aikaa ja asia selvisi minulle, kun jäi kiinni ettei ollut yötä siellä missä piti. Meillä oli mennyt huonosti jo pitkään... Valheiden kuuntelun jälkeen pistin äijän pihalle. Mies päätti kuitenkin kertoa minulle...

Yhteistyössä