Hakutulokset

  1. dogtor

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Vielä jäi kysymättä,ootteko muut huomanneet et netissä on jo sellasiaki testejä myynnissä joilla voi ilmeisesti virtsasta kattoo kumpi on tulossa? :D
  2. dogtor

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Jospa kertoisin pitkästä aikaa meidänkin kuulumisia,olen ollut niin huonovointinen etten ole jaksanut tulla kirjoittelemaan. Tosiaan pahoinvointi on ollut todella raskasta,olen oksentanut päivittäin 1-3 kertaa, enkä aina edes kerkeä vessaan asti :ashamed: Lapsille oli pakko tämän takia...
  3. dogtor

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Moikka kaikille. Täältä liittyisi mukaan 26 vuotias 2 lapsen äiti. Meillä on takana 4 keskenmenoa, ja nyt tämä tulokas on lugesteronien tukena kohdussa kasvamassa. 17.6 / Dogtor / 26 / 3. lapsi / KYS Toivotaan että nyt kestää tää pikkuinen mahassa. Kävin viime kuussa KYSillä...
  4. dogtor

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    kiitti pupu.. meillä ei viel 3 vuotis mittoja oo,pitäs varata neuvola,painoa kyllä on ainakin 20kg viikonloppuna juhlittiin synttäreitä,meiltä sai lahjaksi kääpiluppakanin 6kk ikäinen paavo poika :heart: kaikki on mennyt hyvin,korvien putkituksessa ja risojen poistossa käytiin tuossa kuukaus...
  5. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    voi perkele,simppa paino nappia ja pitkät tekstit hävis nevadaan :kieh: niin eli tuutin profiilista etsinkin katjannan ja pistän kaveri pyynnön :wave: meillä kaikki ok,tosin noro sairastettiin,karsee tauti!!simpalla se kesti huimat 9 päivää..jälkitautina toki korvatulehdus..käydäänkin...
  6. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    huhhuh,meille tuli noro-virs :x mä ja simppa sairastettiin maanantai,simppa oksenti viel eilen illalla ja ripulilla on vieläki,pylly ihan jo vereslihalla,hain apteekista ceridalin lipogeeliä,josko helpottas,itku kurkussa pesen pyllyn kun toinen huutaa lopeta sattuu :'( kunhan vain aada...
  7. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    keffeli meillä simppa oli kuukauden syömättä kun sairasti rs-virusta joka meidän aadallakin oli,ja aadahan joutui osastolla 3 vrk viruksen takia..onko teillä otettu keuhkokuvia tai lima näytteitä tmv.?kumma jos ei ala syy selvitä..jaksuja :hug:
  8. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    keffeli paljon jaksamisia :heart: :hug: vip mä pelkään ite kans kaikkee :laugh: simppa tuossa syksyllä sanoi kun nukkumassa oltiin et täti nukkuu tuolla ja osoitti kattoon :o hyvä etten pashahalvausta saanu..mä en uskalla öisin käydä veskissä yksin,ja jos oon yksin tahi muksujen kans...
  9. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    lillis koita unohtaa käynnistys yritykset ja yritä rentoutua,vaikka se niiltä kivuilta ei helppoo oo..mähän tein kaikki kikat mitä vaan pysty tekee nii toi pysy mahassa. sit vaan päätin että *tana* tulkoot ku tulee mää en enää jaksa :D vuorokauden päästä synty :heart: ku kohtu ei varmana ala...
  10. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    pikana... tin hurjan paljon onnea :heart: :heart: :heart: me jouduttiin tytön kanssa sunnuntai-maanantai yönä kysiin..on ollu yskässä ja sunnuntaina sai velttous kohtauksen kotona,oli 30min ajan täysin veltto,ajoittain myös meni vitivalkoiseksi ja hengitti mahalla.. kysille kun päästiin...
  11. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    hipkukka meillä siirryttiin jo syksyllä vyöistuimeen,besafen izi up istuin on meillä.. lastentarvikkeen myyjän kanssa keskusteltiin asiasta ja ei tän kokoiselle enää turvaistuinta ole :/ simppa siis silloin oli 100cm ja 16kg,pituuden puolesta ei mahdu mihinkään ja melko harteikaskin tuo on...
  12. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    meillä oli eilen ristiäist ja rinsessa sai nimeksi Aada Iita Annikki..Annikki nimi kulkee molempien suvussa joten olikin kiva sitten nimeksi se laittaa :D Aada nukkuu jo yöt läpi,menee unille 22-23 ja syö siinä 8 hujakoilla seuraavan kerran,jonka jälkeen jatkaa vielä uniaan..kiltti vauva,en...
  13. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    mulla on naiset ikävä teitä :heart: kattelin tuossa yks ilta kuvia koneelta meidän tapaamisesta ja iski hirmuinen ikävä :/ :D joo,iita painaapi nyt 3viikon iässä 3315g,tissi maidolla mennään ja viikossa painoo tullu sen 305g joten hyvin tisuilla pärjätään,tunsin itteni ihan ylpeeks...
  14. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    hipkukka ihana kun toinen vauva on kotona :heart: tuohon kuulo juttuun..meillä on ens viikolla kuulopolille aika kun sairaalassa ei sitä kuulovastetta saatu.johtuu joko lapsivedestä korvassa tai sit liian pienestä korvasta,kun tuo meidän iitakin aika pieni on..jos siis kuulo kunnossa..mutta...
  15. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    ehkä maailman ylpein isoveikka :heart: äiti ja iita :heart: paljon paljon kiitoksia onnitteluista :heart: lauantai aamuna heräsin 6 siihen kun mahaan koski hirveesti,kävelin vessaan ja laskin koirat ulos ja arvelin että menen sänkyyn takas,taas iski hirvee kipu ja enhän mä siinä...
  16. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    noihin mittoihin,simppa tais olla 2v neuvolassa 98cm ja päälle 16kg,pituusennuste reippa 190cm :D ukko ja sen toinen veli on kyllä pitkiä,joten voipi tuostaki hujoppi tulla..veikkaan,että 100cm on menny rikki,vaatteet taas yhen äkin pieneni :/ jatkuvaan saa olla uusia housuja ostamassa...
  17. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    heipä hei.. käytiin eilen rinsessalle ostaa pinnasänky ja siihen kaikki tarvittava :heart: tietenkin,tuo taapero kulta heti halus testata sängyn ja ai että oli onnessaan kun sai siellä kölliä ja katella mobilea :D meillä pottaillaan aika paljon,jos ollaan ilman vaippaa niin osaa itse...
  18. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    :heart: :heart: ihanaa mun sf mitta on kasvanu vajaassa viikossa 2cm :heart: :heart: ei tartte huolta pitää enää ettei pikkanen kasva niinku pitää,huh helpotus :D hitto tätä vesi sadetta =( jos kaikki vesi tulis lumena nii täällä ois jo varmaan 2m kinokset :D ärsyttää ku koirat kantaa...
  19. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/01871-0926_lim_full.jpg meillä on tuo istuin pojalla..hyvä on ollut!! enpä muuta jaksa kommentoida,kasassa edellen,nyt on lupa syntyä jos tyty tahtoo niin.. rv 36 tänään :heart:
  20. dogtor

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    ceridal öljystä,kannattaa vähän varoen sitä laitella..itelläni nimittäin kyseinen tökötti kirvelee niin maan perkuleesti ettei mitään järkee..laitoin sitä joskus jalkoihin ja jalat lehahti ihan tulipunaiseks ja turvonneeks..siihen loppu sen tökön käyttö.. täälläpäin neuvolassa ja lääkärissä...

Yhteistyössä