Hakutulokset

  1. N

    tänään lääkäri ja ihan maassa

    tulethan kertomaan sitten miten kävi :hug: :(
  2. N

    Paljonko maksaa ripsien kestovärjäysmönjä kaupassa?

    parturissa maksaa vaan 10e ripsien kestovärjäys ainaki täällä et melkeen kannattais mennä ammattilaiselle
  3. N

    Tuli mieleenkin yks tapaus tänään

    siis häh :o
  4. N

    Laskutehtävää pukkaa.

    teepäs itse omat läksysi ;)
  5. N

    Kumpi kuva työhakemukseen?

    no mutta missä hymyilet räväkämmin :D
  6. N

    Kumpi kuva työhakemukseen?

    vasen, se missä hymyilet. mä käyn sellasta työnhaku kurssia ja mulle se ohjaaja sanoi että työhakemukseen laitetaan mieluusti sellainen kuva missä hymyilee. ei mitään passikuvaa.
  7. N

    nopea pulssi?

    no mut se on hyvä ku se tutkitaan! eiköhän se vaiva siitä selviä ja saat hoidon siihen :)
  8. N

    nopea pulssi?

    no sehän nyt oliskin :D pidetään peukkuja :p
  9. N

    nopea pulssi?

    joo kannattaa, se oli ihan hauska koittaa millanen syke on. Ukkelilta lainasin ku sillä on sellanen vanha :D Tosin mä säikähdin et voiko olla noinki korkee leposykkeeksi, ku aattelin et se on normaalisti jotai 60-70 mut ei kai siinä mitää ku olo ei oo huono. tai sit mulla on vaan huono...
  10. N

    Ehkä saan paskat silmille tästä kyssästä, mutta sama se tääl saa sen niin helposti päälleen

    tai ystävän koneelle niinkuin joku vieras tuossa ehdottikin. jos he kerta naapureita ovat ja ystävä on pojalle läheinen.
  11. N

    nopea pulssi?

    heh heh, mullapas oliki syke mittari tos eilen päällä ja lepo syke oli n. 80 :D ja ku lähettiin lenkille niin korkeimmillaan syke nousi 160 että ollaan me eri puusta veistettyjä ;) :D
  12. N

    Mun mielestä eilisessä Luukusta lukaali -ohjelmassa oli väärin antaa tytölle koira

    toivottavasti oli kysytty. mä en tykkäis jos joku vieras tois vaan meille koiran yhtäkkiä kysymättä.
  13. N

    Tohdinko mennä suihkuun

    mä en ikinä vois olla suihkus ku ovi on auki ja joku vois tulla koska vaan sisään.
  14. N

    viime viikon huippumalli

    moneskohan jakso se viime viikkonen oli?
  15. N

    viime viikon huippumalli

    tietääkö joku? :)
  16. N

    Parturi-kampaajia paikalla!?

    tätä mä vähän arvelinkin että ei siinä kyllä kauheesti jää käteen. Ite harkitsen jos lukis itsensä parturi-kampaajaksi, mutta kun mulla on pari lähes samalla viivalla olevaa ammattia, niin kyllä tuo raha silloin on yks puoli joka antaa plussaa. Yritin katselle tessiäkin ja jos oikein ymmärsin...
  17. N

    viime viikon huippumalli

    kuka tippui viime viikolla?
  18. N

    Parturi-kampaajia paikalla!?

    Haluisin tietää vähän palkkatietoja. Millanen on palkka jos on töissä jossain muussa kampaamossa ja kuinka suuriin tuloihin pääsee jos on oma liike. ajatellaan että kampaamo olisi auki sen 8h ja lähes koko ajalle olisi asiakkaita. Pystyykö tuolla alalla edes tienaamaan? Kiitti jos osaatte...

Yhteistyössä