Hakutulokset

  1. H

    reindeer spotting/pako joulumaasta.kuinka moni on kattonut jo?

    Mun mielestä se oli todella tylsä.
  2. H

    äidit kuinka usein käytte viihteellä?

    Melkolailla joka viikko ja kesän aikana useammankin kerran viikossa useampana päivänä peräkkäin. Nyt rauhoittuu kun loma loppui.
  3. H

    anniskelupassi

    Raksi ruutuun oikein vai väärin. Erittäin helppo koe
  4. H

    Mitä asiota sussa ja elämässäsi paheksuttaisiin, jos nyt olisi vuosi 1910?

    Juon paljon poltan paljon avioton lapsi yh..
  5. H

    Mua jotenki yököttää nikit, kuten "äitiKolmelle", "mamma", "poikien äiti",

    ei ne nikit jää mieleen ja varmaan semmoset tyypit on ihan irl melko tylsiä mammoja... Millasen kuvan minusta saa nikin perusteella :whistle:
  6. H

    synttärilahja rokkihevarille 40v?!?

    pullo viskiä...?
  7. H

    Oletteko facebookis lukenut "rikottu perhe" ja heidän tilannettaan?

    Mä en oikein tiedä mitä mieltä olen... Jotenkin en usko että asia on niinkuin he väittävät sen olevan..
  8. H

    pistetäänpä perjantain perinteinen: mitä päällä/lasissa/lautasella :D

    lasisssa viskiä ja kokista päällä musta tunika ja polvisukat. karkkia syön :)
  9. H

    pystytkö syömään myyjäisistä ostettuja...

    :laugh: :laugh: eipä ole käynyt mielessäkään ettenkö voisi syödä!!!
  10. H

    mokasin eilen kunnolla

    Lopettakaa heti!! Olette kamalia!! Tytöllä on selkeästi kamala olo ja morkkis. Sattuuhan näitä eikä tuo kovin tavantonta ole. Mä oon joskus mokannu kanssa. Melkein kaikki on. :hug:
  11. H

    Mikähän mahtaa olla se nyt radioissa soiva laulu, jossa naislaulaja laulaa kirkkaasti ja tosi korkealta :)?

    http://www.youtube.com/watch?v=BW3gKKiTvjs mule tuli mieleen tämä kate bush wuthering heights
  12. H

    Onko revityt farkut kasaria vai ysäriä? Entäs neonvärit?

    grunge ysäriä :D toimii edelleen
  13. H

    Mitä vappuna Oulu / max. 200km säteellä Oulusta?

    No vaikka mitä!!! Oulun punavihreät opiskelijat järjestävät vapunaaton päätteeksi vapaamuotoisen iltajuhlan Ykän pubissa. Siellä meitä ilahduttaa musiikillaan 4 intomielistä esiintyjää sekä joukko DJ:tä. Merries on juuriltaan oululainen, mutta fyysisesti helsinkiläinen melko tuore...
  14. H

    Noloimmat pakit jotka olette saaneet?

    joskus tolkuttomassa kännissä piirittänyt jotain miestä enkä niissä känneissä tajunnut ettei sitä kiinnosta :ashamed: kyllä on hävettänyt jälkeenpäin.
  15. H

    mites ne elää jollei oo pakkasessakaan lihaa tms?

    Mulla onkin soijaa linssejä papuja herkkusienia riisiä pastaa tomaattimurskaa kuivattuja sieniä mausteita yms yms kaapissa. :D
  16. H

    Miksi nykyvanhemmat ovat niin itsekkäitä?

    Hmmm... Miten niin nykyajan ilmiö? Ennenvanhaan isovanhemmat ja vanhemmat sisarukset on hoitaneet lapset ja äiti saattoi mennä synnytykset jälkeisenä päivänä peltotöihin. Teollistumisen aikaan naiset teki töitä tehtaissa... Milloin lapset on hoidettu pelkästään kotona uhrautuvan äidin voimin?
  17. H

    Vinkkejä, miten kirjoittaa ihmiselle, johon oli muutama vuosi sitten ihastunut?

    hmmm... mä jättäisin kirjoittamatta. Pari vuotta on aika pitkä aika enkä ite ainakaan tykkäis jos jopku kirjoittais parin vuoden takaa... Varsinkin jos ette etes puhuneet. :/
  18. H

    käheimmät vaunut gallub:

    Musta on ihan hullua että jotkut maksaa VAUNUISTA satoja euroja... Jopa voiolla tonni hintaa!! :headwall: Semmoisella rahalla maksaa vuokraa/lyhentää asuntolainaa/ostaa auton...
  19. H

    Odotan viidettä ja nyt jo haaveilen kuudennesta, olenko ihan tärähtänyt :)?

    Sä et ole sitä viidettäkään saanut :o
  20. H

    Siteen tulkinta apuja!!!

    Ei helvetti Lunis :laugh: :laugh:

Yhteistyössä