Hakutulokset

  1. Männynkäpy

    Onkos kellään landseeria?

    Meidän lansu haukkuu jos tulee vieraita joita se ei entuudestaan tunne. Muuten on kyllä hiljainen poika.
  2. Männynkäpy

    Onkos kellään landseeria?

    Tästä me voidaan sit ottaa vähän vettä siihen kuravelliin. :xmas: Kuvassa koira on 6 kk, reilu vuosi sitten otettu kuva...
  3. Männynkäpy

    Onkos kellään landseeria?

    Mä kans ekan kerran nauroin itteni kipeeks. Ihmettelin mihin koira hävis...sit näky mökin ikkunasta mustavalkoinen selkä. Kas, kotileikki menossa; lansu oli "isänä" :laugh:
  4. Männynkäpy

    Onkos kellään landseeria?

    Ja totta kai tuossa kasvattaja asiassa kannattaa olla tarkka; ottaa selville emä ja isä. Niin, ja kura, karva ja kuola kuuluu perussettiin.
  5. Männynkäpy

    Onkos kellään landseeria?

    Joo, täältä löytyy :wave: On kiltti, oppivainen, laumaansa erittäin kiintyvä koira. Ja jo kokonsa puolesta kyllä tarvitsee kunnollisen peruskoulutuksen. Ja sydän on kyllä suuri, todella ihmisrakas, rauhallinen (yleensä) ja lapsista pitää paljon, ainakin tämä meidän nuoriherra; toki joka...
  6. Männynkäpy

    -80-90 luvun sarja kateissa

    Ok. Selailen sitte vähän :D
  7. Männynkäpy

    -80-90 luvun sarja kateissa

    no ei ole.. eiks tuo ollu se krokotiilijuttu???
  8. Männynkäpy

    Kamalaa, tuolla pihalla on lastenleluja ja vihaisia koiria!

    :D Just tyypillistä nöffiä, vähän myöhässä kattomaan mitä tapahtuu, *ai sää haukut...?? no, haukutaan sitte...* :xmas:
  9. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    Joo, kyllä mä luulen että se tuosta vielä vähän vankistuu...päähän on ainakin nyt vielä tullut lisää leveyttä.
  10. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    Hyvin on painoa tullut ja komea nöffi on nyt. Tänään kans harjailtiin ja sylillisen karvoja kannoin taas metsään...:) Meillä on itsemitattu säkä 84, eiköhän tuo olisi jo lopettanut kasvun, ainakin ylöspäin ;)
  11. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    Joo, näin olen kuullut. :(
  12. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    http://www.kirpunelainkoti.suntuubi.com/?cat=15 tulikohan sieltä nyt oikea sivu...
  13. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    Näin. :D Minkä kokoinen ja ikäinen teidän nöffi on?
  14. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    Ikää on nyt 1v 8 kk, kokoa on jopa lansuksi aika paljon, ei oo punnittu hetkeen, mut n. 75-80 kg herra painaa...
  15. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    Kyllä se ihan peruslandseer on. Googlaas kirpun eläinkoti, siellä on berhandilaisnarttu kotia vailla muistaakseni.
  16. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    Lansu. :heart:
  17. Männynkäpy

    Vitsi se oli =)

    Ei kun ne olis tollasia kun mun profiilissa möllöttää. :)
  18. Männynkäpy

    Newfoundlandinkoiraa kellään?

    Lansu ei hauku juuri ollenkaan, eikä nöffikään kyllä pahemmin...
  19. Männynkäpy

    Newfoundlandinkoiraa kellään?

    Mulla ollut, nykyään on "sukulainen" landseer. Kuraa, karvaa, kuolaa. :heart: B)

Yhteistyössä