Hakutulokset

  1. U

    te joilla lapsiluku jo "täynnä" !

    Päätös tehty, ettei enää, mutta yllätin itseni eräs päivä hymyilemästä parin kk ikäiselle vauvalle ja huomasin pienen vauvakuumeaallon kulkevan lävitseni. Olen tyytyväinen kahteen, eikä meillä olisi kyllä muutenkaan edellytyksiä kolmannelle. Jos joku muu olisi raskaana ja synnyttäisi, toisin...
  2. U

    reuma todettu. jaksaakon entistä työtä

    Mulla todettiin nivelreuma kuopuksen synnytyksen jälkeen (-07) vuonna -08. Sain siihen lääkityksen, jonka toivon loppuvan tämän vuoden aikana. Kun oireet ilmaantuivat keväällä -07, en pystynyt kunnolla kävelemään ja polvia taivuttamaan ja vasemmassa kädessä oli ja nyt en kuolemaksikaan muista...
  3. U

    Paljonko voisi pyytää v.2006 turvakaukalosta?

    Viisikymppiä taisin itse saada 2005 kaukalosta 2009. Uutena maksoi 169 muistaakseni.
  4. U

    mitä mieltä olette takasta, kuuluuko se olohuoneeseen?

    Meillä takka jakaa olohuoneen ja keittiön. En ole vielä huomannut huonoa puolta asiassa.
  5. U

    Onko tämä muka karppausruokaa?

    Entäs Vatajan nakit, itse olen siirtynyt niihin, eikä kukaan muukaan meidän perheestä ole huomannut asiaa...
  6. U

    Kellä ei oo velkaa?

    Tässä pinossa olisi kiva olla :/ Tartteekin laittaa taas lotto vetämään.
  7. U

    Miltä tuntuu kun mahavauva pissaa?

    Ei ole kyllä mitään hajua moisesta tapahtumasta.
  8. U

    **Rv-pinoa, jookos?:)**

    0+0 ja ihan kohtuullinen olo.
  9. U

    Että voi ihminen mennä pienestä sekaisin

    No tätä minäkin yritin kaikille selittää ettei tämä ole mikään jokavuotinen juttu. Yritin kameralla räpsiä pari kuvaa muistoksi.
  10. U

    Jos emme saa esikolle hoitajaa, voinko itse ajaa laitokselle?

    No tuota miksei se onnistuisi? Mutta veikkaan että kun supistukset alkavat, et ole ajokykyinen.
  11. U

    Että voi ihminen mennä pienestä sekaisin

    Ihanaa! En olekaan ainut höppänä =) Harmitti ihan että piti olla töissä :whistle:
  12. U

    Kävin ottamassa sen paljon puhutun rokotteen ja onpas kipeä käsi nyt, auts

    Mulla meni myös käsi kipeäksi viikoksi. En pystynyt nostamaan kättä enkä varsinkaan nukkumaan vasemmalla kyljellä. Nyt jos olisin rokotusvuorossa, en ottaisi rokotusta. Tosin en em. syystä vaan muista.
  13. U

    Että voi ihminen mennä pienestä sekaisin

    Ulkona on nimittäin aivan käsittämättömän kaunista! Ainakin meillä päin. Olen koko päivän hokenut luonnon kauneutta niin että työkaverit ja omat lapsetkin sanoivat että joo joo, asia on tullut jo selväksi! :ashamed: Mutta kun siellä on vaan niin huikaisevan kaunista! :ashamed: :ashamed:
  14. U

    Hei vaan, apuja taas pyytelisin :). Millainen on mielestäsi toimiva kodinhoitohuone? Entä missä ehdottomasti pitää olla asunnossa pistorasia?

    En lukenut koko ketjua, mutta pohjapiirroksesta päätellen khh on muodoltaan ja kooltaan samanlainen kuin meidän. Vuosi on kohta asuttu ja meillä seuraavaan taloon tulee khh olemaan tuplasti isompi (jos yleensä seuraavaa taloa koskaan tuleekaan). Pyykinkuivaustilaa ei nimittäin ole tässä talossa...
  15. U

    Làhtiskò huomenna kummittelemaan...

    Voi että! Minä tahtoisin pukeutua joksikin muuksi, kuin mitä olen. Oli pari viikkoa sitten tilaisuus pukeutua johonkin ja kivaa oli! Tosin kun aiheena kun on nyt kauhu, ei kauheasti innosta...
  16. U

    Tunteeko kukaan oikeesti sellaista joka on sikainfluenssan sairastanut??

    En toistaiseksi (olen tietysti itse seuraava)
  17. U

    G: Oletko kokenut työhaastattelussa että sinua kohdellaan epätasa arvoisesti koska on lapsia?

    En osaa sanoa. Nykyisin tuntuu, että siitä on hyötyä monella eri tapaa, vaikkakin lapset ovat vielä pieniä.
  18. U

    Sinä, joka et ota rokotetta, oletko sairastanut tavis influenssan?

    En ole kyllä ihan varma, olen ko influenssaa sairastanut. Muutaman kerran elämässä on tullut vastaan kovempi flussa joka vie voimat, on kuumetta ja joka paikkaa särkee kuin olisi jäänyt jyrän alle. En aio toistaiseksi ottaa rokotetta.

Yhteistyössä