Hakutulokset

  1. H

    Osaatteko kertoa...

    Taidat kyllä olla oikeassa =) . Kiitos rohkaisusta jospa sitä uskaltaisi yrittää. Lähinnä tuo tekstin saaminen onkin se haaste. Ei niinkään tuo ompelu.
  2. H

    Osaatteko kertoa...

    Voi KIITOS!! =)
  3. H

    Osaatteko kertoa...

    No en tasan tällä käsialalla :o
  4. H

    Mitä ajattelisit koiranomiksi opiskelevasta, jolla ei ole itsellään edes koiraa?

    Toki voi laittaa, mutta aika äkkiä asiakkaat loppuu, jos hommat ei toimi. 1½ vuotta on todella lyhyt aika oppia hyväksi koirankouluttajaksi. itse olen ollut 10 vuotta aktiivinen PK-puolella ja PALJON on edelleen opittavaa.
  5. H

    Osaatteko kertoa...

    Niin varmaan, mutta en tiedä mistä löytyisi tuollaista printillistä kangasta...
  6. H

    Osaatteko kertoa...

    Vielä yritän...
  7. H

    Mitä ajattelisit koiranomiksi opiskelevasta, jolla ei ole itsellään edes koiraa?

    Herää kysymys mitä työtä tuolla koulutuksella voisi oikeasti tehdä. Varmaan todennäköisemmin töitä niille on joilla on esim tuloksia PK-kokeista omien koirien kanssa, eli näyttöä, että hommat hoituu myös KÄYTÄNNÖSSÄ eikä vain teoriassa.
  8. H

    Osaatteko kertoa...

    Ja taas...
  9. H

    Osaatteko kertoa...

    Nostan kun putosi niin nopsaan...
  10. H

    Osaatteko kertoa...

    mistä tällaisia tai tämän tyyppisiä verhoja voi ostaa http://www.huuto.net/kohteet/-valkoinen-uusi-laskosverho-teksteilla-tanskalaistyylinen-/123634662 ? Siis muuta kuin huuto.netistä silloin kun siellä sattuu niitä olemaan.
  11. H

    Meillä on halvat sormukset

    Ei ole mullakaan maksanut paljon mitään. Yhteensä 400 euroa, siis kihala ja vihkisormus. Ei auta ostaa kallista, kun oon jo yhden vihkisormuksen hukannut :whistle:
  12. H

    Kuinka nuoren/pienen lapsen ootte laittanut...

    Osaisko kukaan vastata tähän?
  13. H

    Kuinka nuoren/pienen lapsen ootte laittanut...

    Nostan vielä... :ashamed:
  14. H

    Kuinka nuoren/pienen lapsen ootte laittanut...

    Minkähän ikäinen luokitellaan vielä pieneksi? http://www.urheilukarryt.net/tuotteet.html?id=5/24
  15. H

    Kuinka nuoren/pienen lapsen ootte laittanut...

    polkupyörän kärryyn? Minkä ikäisesta saakka vois siis kuskata kärryssä?
  16. H

    Polkupyörän kärrystä kysymystä...

    Missä malleissa selkänojaa saa kallistettua???

Yhteistyössä