Hakutulokset

  1. P

    limatulppaa tuli toissapäivänä ja eilen ja tänään vauva laskeutunut. mitä veikkaat, meneekö kauan? kokemuksia? rv 40+2

    mulla synty limatulppasta kaks päivää...eli limatulppaa tuli torstaina, perjantai iltapäivällä rupesi supisteleen ja tyttö syntyi lauantai-aamuna :) Eli voi sullakin olla pian vauva sylissä =)
  2. P

    Miehen ja naisen ikäeroista

    Mies on mua kaks vuotta nuorempi, hyvin on mennyt :D En oo huomannu et ikäerosta ois mitään haitta/hyötyä suhteelle, tosin joskus tuntuu et mies on mua paljo vanhempi, eli mua vissiin välillä "lapsettaa" :laugh: Lisäksi mies on tosi ihana lasten kans...
  3. P

    Te keillä ollut ennenaikaisia suppareita

    Ensin sanoin neuvolassa ja ne käski mennä lääkäriin, ja terkka sano vielä et helposti tämmösissä tapauksissa kirjotetaan sairaslomaa...lääkärissä sit kerroin miten asiat oli, eli ku käveli hieman pidempää niin tuli niin kipeitä supistuksia ettei pystynyt liikkumaan kunnolla jne. niin lääkäri...
  4. P

    Korvaako vakuutus särkyneen astiapesukoneen?

    Kuluttaja-asiamieheen yhteys, sieltä kyllä sanovat kuka korvaa... minä oon käsittänyt sen niin et tommosilla isommilla kodinkoneilla kuten pesu- ja tiskikoneilla, on maahantuojalla korvausvelvollisuus pidempi kuin pelkkä takuuaika. Koska niistä oletetaan et ne kestää ainaski sen 5-10 vuotta...
  5. P

    Anoppiasiaa!

    Peesi
  6. P

    Korvaako vakuutus särkyneen astiapesukoneen?

    eikö siinä oo vielä takuuta jäljellä?
  7. P

    Elättäisikö miehesi sinut jos et työttömänä saisi mistään rahaa?

    Elättää, tosin en oo työtön, ku oon äitiyslomalla, mut elättäs varmaan vaikka oisin työtönkin Ei hävetä, miks pitäs? Eikä se koskaan mulle siitä sano, ku vaikka on erilliset tilit, niin käytännössä yhteiset rahat
  8. P

    Kotiäidit! Gallup

    -tavallaan on, oon ollu viimeset viis vuotta baarissa töissä, mut virallista tutkintopaperia ei oo -ei oo -luultavasti (mut aion kyllä lähteä syksyllä opiskelemaan eri alaa, jos pääsen kouluun) -pidin kovasti silloin ku olin töissä, ja varmaan just työkavereitten takia viihdyinkin niin hyvin...
  9. P

    Koiranpennuista

    voi, jos vaan "tehtailee" eli ei huolehdi kunnolla emosta ja pennuista...
  10. P

    Pakosti ajattelee naisihmisestä joka dissaa tyttölapsia...

    Tai sit vaan kasvanu niin poikavaltaisessa ympäristössä ettei ole törmännyt muihin tyttöihin ennen koulua, joten itellekin on epäselvää miten olla tyttö + vaikea äitisuhde
  11. P

    Pakosti ajattelee naisihmisestä joka dissaa tyttölapsia...

    Peesi. Tosin mulla on tyttö, mut se on vasta 3 kk. Saa nähä minkälaista tulee oleen, toivottavasti saan luotua tyttäreeni paremman suhteen kuin mitä mulla on omaan äitiini...
  12. P

    Miten kieltäytyä kohteliaasti opiskelijoiden läsnäolosta raskausajan lääkärintarkistuksessa?

    Sanot vaan heti, kun kysyvätkö saako olla, reilusti ei. Ei sitä tarvi perustella/selitellä mitenkään..
  13. P

    nolo kysymys alapäähän liittyen :/

    Oisko hiivaa?
  14. P

    Galluppi: Kuinka käyttäydyt appivanhempiesi nähden?

    B, paitsi joskus valitan miehestäni anopilleni...tosin anoppi on mulle läheisempi kuin mun oma äiti :D
  15. P

    Missä menee miehen vastuu? Voiko miehen pakottaa isäksi?

    En hyväksy salaa raskautumista/huijaamista eli sanoo käyttävänsä ehkäisyä. Siinä tapauksessa mies saa mielestäni kävellä pois. MUTTA jos mies tietää ettei nainen käytä ehkäisyä, niin silloin syy on yhtä paljon miehen.
  16. P

    Missä menee miehen vastuu? Voiko miehen pakottaa isäksi?

    Aika harvoin sitä ihminen raskaaksi tulee, jos toinen sanoo ei ja kieltäytyy seksistä!!!
  17. P

    Missä menee miehen vastuu? Voiko miehen pakottaa isäksi?

    On se mustakin aika vastuutonta siltä mieheltä, jos suostuu seksiin vaikka tietää et toinen ei käytä ehkäisyä...eli yhtä suuressa vastuussa on.
  18. P

    UUDENVUODEN lupaus gallup:

    Lopetan karkin syönnin
  19. P

    Vuoden 2008 viimeinen rv-pino!

    Täysin samat viikot :D :heart: Jospa jo yöllä päästäs hommiin =)

Yhteistyössä