Hakutulokset

  1. Meiming

    *TheTammikuu2008*

    Hyvää jo alkanutta vuotta Tammimasuille!!! Ajattelin jaksaa nyt rustaa jonkinlaisen synnytyskertomuksen... Eli.. Tilanne 3 viikkoa ennen synnytystä: Supisteli päivittäin, välillä säännöllisesti alle 5 min välein, kivuliaasti. Pari kertaa kävin jo synnytyssalissa asti kokeilemassa...
  2. Meiming

    Paras joululahja

    Onnea! Meillä saatiin eilen maailmanparas joululahja... Rakas poikamme syntyi siis 23.12.2007 klo.8.40 Tonttumme jäi vielä sairaalaan mutta kaikki on "periaatteessa" hyvin, ja poika tulee kotiin parin päivän päästä. Meiming & Kaapo 1vrk :xmas:
  3. Meiming

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Meille syntyi eilen 23.12.2007 klo.8:40 Rv.38+1 Pieni tonttupoika :heart: Paino 3645g, pituus 50cm ja pipo 35,5cm. Poika siirtyi aamulla teho-osastolle ja minä olen jo kotosalla. Pojalla tipahtivat viime yönä sokeri arvot pohja lukemiin, ja nyt saa hoitoa pari päivää. Mutta kaikki on...
  4. Meiming

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Kopion tuolta IRC puolelta teille uutisia.... Lizardus... poika syntyi alateitse klo 23.48 ja painoa oli huimat 3275g. Poika on yön teholla seurannassa, kun hengityksen kanssa oli jotain häikkää. Synnytys oli kipeä ja raskas ja väliliha piti leikata, mutta muuta kursittavaa ei tullu. Puol...
  5. Meiming

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    UUTISIA!!!! Lizardus, KSKS, 1.lapsi...POIKA On tänään lähtenyt vaavin haku reissulle.. Vedet meni kuuden aikoihin illalla.. Toiset täällä edelleen odottaa h-hetkeä.. En ole pitkiin aikoihin tänne kirjoitellutkaan, enemmän tuolla IRC-gallerian Tammimasuissa. Helpompi sinne kirjoitella...
  6. Meiming

    Katellaanko taas masukuvia?

    Profiilissa masu-kuva päivitys Rv 32+6 Meiming & Kaapo Rv 33 :heart:
  7. Meiming

    **TAMMIKUU2008**marraskuu

    Tässä kuulumisia sängyn pohjalta.. Rv32+2 tänään. Koko viikon olin kätilöopistolla sisällä. Totaalinen liikkumis kielto. En saa edes istua. Jo viikkoja sitten alkaneet supistukset ovat saaneet aikaan seuraavaa: Kohdunkaulaa jäljellä 2,2cm, olen jo melkein kolmelle sentille auki ja...
  8. Meiming

    Karvojen siistiminen?

    Mä olen itse ajanut aina kaikki pois... Nyt kun ei enään itseltä onnistu niin mies on hoitanut asian mun puolesta.Mä en halua rehottaa!!!! Ensin siinä meni muutamat kerrat harjotellessa, mutta nyt jo homma hoituu ku vanhalta tekijältä.. Ja vinkkinä kaikille: Toimii vähän kuin esileikkinä ;)...
  9. Meiming

    *Tammikuu2008*elokuu

    Meille tulee poika vauva. Terveen pojan kromosomit saatiin lapsivesitutkimuksessa. Meiming & Kaapo rv22
  10. Meiming

    *Tammikuu2008*elokuu

    Tulipahan taas oltua monta päivää laitoksella migreeni hoidossa. Nyt kokeilen taas kotona oloa ja jos en saa päänsärkyä kotona kuriin niin lähtö tulee taas osastolle.. :| Syyskuussa pääsen neurologin vastaanotolle, jos vaikka sais jotkut migreenin esto-lääkkeet. Rakenne-ultrassa kävin nyt...
  11. Meiming

    Niskaturvotus..

    On tää ihana tunne... Meillä kuopus toivoikin pikkuveljeä =) No nyt sitten kasvatellaan molemmat meidän poika masuja :hug:
  12. Meiming

    Niskaturvotus..

    Sain tänään vihdoinkin tasan kuukauden odottamisen jälkeen lapsivesitutkimuksen tulokset!!! TERVE POIKA TULEE!!!!! Perjantaina vielä ultrataan erikoislääkärinvoimin.. Jospa nyt saisin nauttia tästä odotuksesta =) Meiming & Kaapo 19+6
  13. Meiming

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Sain tänään vihdoinkin tasan kuukauden odottamisen jälkeen lapsivesitutkimuksen tulokset!!! TERVE POIKA TULEE!!!!! Perjantaina vielä ultrataan erikoislääkärinvoimin.. Jospa nyt saisin nauttia tästä odotuksesta =) Meiming & Kaapo 19+6
  14. Meiming

    *Tammikuu2008*elokuu

    Nyt saa vihdoin hengittää taas!!! Sain tänään vihdoinkin tasan kuukauden odottamisen jälkeen lapsivesitutkimuksen tulokset!!! TERVE POIKA TULEE!!!!! Perjantaina vielä ultrataan erikoislääkärinvoimin.. Jospa nyt saisin nauttia tästä odotuksesta =) Meiming & Kaapo 19+6 :heart:
  15. Meiming

    Niskaturvotus..

    Naistenklinikalla Helsingissä... Soitin sinne äsken niin sanoi että huomenna kannattaa soitella uudelleen.
  16. Meiming

    Niskaturvotus..

    Odottelu jatkuu, keskiviikkona tulee jo 4 viikkoa täyteen... Ei kuulema ole vielä tulokset valmiit.... :headwall:
  17. Meiming

    *Tammikuu2008*elokuu

    Voi helteet kun menisi jo pois!!! Pitäis tehdä kysely kuka OIKEESTI nauttii raskausajasta!!!!! Nyt uudet ongelmat ovat vaivanneet jo kohta kaksi viikkoa, lyhyesti: Kärsin kovasta päänsärystä ja migreenistä 5 päivää kunnes lähdin laitokselle voimien loputtua tyystin! Ottivat sisään kun ei...
  18. Meiming

    Niskaturvotus..

    Täällä odotetaan vielä lapsivesipunktion tuloksia. Nyt on mennyt jo kolmeviikkoa odotellessa. Olen aina välillä soitellut naistenklinikalle ja kyselly josko ois tietoa tuloksista, mutta turhaan. Huomenna soitan taas yhden jälkeen... Odottavan aika on piiiiiitkä!!!! Meiming & rv.19
  19. Meiming

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Neuvola kuulumisia.. Rv 16+6 RR 110/58 B-Hb 118 Sydämensyke + Liikkeet ++ Terveydenhoitaja oli todella huolissaan tuosta alhaisesta verepaineesta. Jo ilman tätä raskauttakin se on matala, mutta nyt vain laskee.. Huimaa todenteolla! Välillä tuntuu että kävelee jo seinillä =) Paino...
  20. Meiming

    Niskaturvotus..

    Kivulias lapsevesitutkimus tehty eilen. Ultrassa näytti kaikki olevan hyvin. Nyt sitten odotellaan... Meiming & nuppu rv 16

Yhteistyössä