Hakutulokset

  1. M

    3v ja yökiukut

    Mulla on reilu kolme vuotias tyttö ja meillä on hankalaa öisin. Hän on aina ollut yöheräilijä, mutta nyt viime aikoina on tullut ihme kiukkuamisia yöllä. Hän huutaa äitiä ja kun menen luokse alkaa peiton potkiminen ja huutaminen. olen yrittänyt rauhoitella silittelemällä, ottamalla syliin ja...
  2. M

    Miten päin nimet??

    Oliver Oskari Kristian kuulostaa minun korvaan todella hyvältä
  3. M

    neocate ja kakka

    meillä on maitoallerginen poika (4kk) joka käyttänyt almiron peptiä pian 3kk: ajan. Lisäruokana ollut riisiä. Ilmavaivoja ja vatsakipuja on ollut almironin aloituksesta saakka ja pierujen mukana tulee yleensä hieman kakkaa vaippaan, muuten kakka ei meinaa tulla. Nyt lääkäri meinasi ettei...
  4. M

    Kuonopanta

    Meillä on kuonopanta, mutta todella huonosti kävely onnistuu sen kanssa. Meillä on pienempi kokoinen koira, joten se laahaa kuonoaa pitkin maata jos käytän sillä kuonopantaa. Meillä koira on myös kova vetämään, varsinkin kun vaunut on mukana.
  5. M

    yksi blogi hakusessa

    Blogeja on varmaan hirveesti, mutta tässä on muutama millä käyn usein: http://aquasun.vuodatus.net/ http://www.lintu75-2.vuodatus.net/ Tuo on kanssa tosi hyvä reseptien haku blogi, mitä etsitkin. :p
  6. M

    piirakka ohjeita haussa

    KATKARAPU-TONNIKALAPIIRAKKA Pohja: 1prk Maitorahkaa (200g) Vehnäjauhoja 2tl Kuivattua tilliä Loraus öljyä Täyte: 1prk Tonnikalaa vedessä ½prk Tomaattimurskaa ½pss Katkarapuja 2tl Kuivattua tilliä 1pss Juustoraastetta Sekoita pohja ainekset keskenään. Vehnäjauhoja pitää laittaa sen verran...
  7. M

    miten saan 30 kg pois?

    en kyllä tajua miks sulta lähtee noin vähän 2kg,jos et syö mtn herkkuja,liikutkin 4km päivässä :snotty:
  8. M

    Pottavinkkejä??

    Meidän pojalle on pottahommat olleet aina hirveän vastenmielisiä. Jo vuoden iästä meilläkin yritettiin säännöllisesti pottatouhuja, mutta huonolla menestyksellä. Potalla istuminen vain yksinkertaisesti ei kiinnostanut. Vaikka toimin perhepäivähoitajana ja kaikki hoitolapset istuivat kiltisti...
  9. M

    Montako lasta alle 30v?

    29 vuotta ja lapset 6v ja 2v.
  10. M

    Kotiruokablogeja

    Laitoin oman blogini. Toivonmukaan kelpaa, olen koonnut sinne myös ohjeita kalanfileointiin ymm. =)
  11. M

    Kotiruokablogeja

    http://herkkusuu.vuodatus.net/
  12. M

    Saako lukea miehen viestejä...

    mun mies jääny monesti kii muitten naisten kans vehkeilystä. ollut siis puhelinseksiä. aikonaan siis luvan kans tarkistin puhelimen kun yritin luottamusta saada takaisin. luottamus palasi ja jätin puhelimen tarkistuksen. nyt jäi sit taas kiinni samasta hommasta. eikä olisi muuten paljastunut mut...
  13. M

    Isänpäivälahjat

    :flower: Meidän isi saa uuden lompakon. Ostan yleensä jotain tarpeellista ja käytännöllistä. Ja parhainta on tietysti lasten tekemät kortit!
  14. M

    onko kellään kokemusta siitä että

    Meillä on musta spanieli poika, joka ei yhtään anna harjata itseään, siitä lähtien ollu sellanen, kun sitä on kerran vahingossa sakset osunut korvalehteen. Meillä vielä pojan karva kasvaa todella nopeasti, niin, ettei vanha ehdi välillä pudota, ja muutenkin tuuhea turkki, niin kokoajan niin...
  15. M

    Kokeilkaapa hyvää on.

    Olen muuten tuota joskus tehnytkin, on todella hyviä. Lapselle olen sitten tehnyt osasta possu kastikeen. Miehenikin tykkäsi kun laitoin "raksuja" =) Olinkin jo unohtanut koko ruuan, kiitoksia kun mainitsit siitä. :hug:
  16. M

    Miehesi nimi?

    Ville Matti
  17. M

    Vm -98 ja eteenpäin nimet

    Meillä poika -99 Nooa Christian ja tyttö -03 Sonja Marikki.
  18. M

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    Olin 22 vuotias kun esikoiseni syntyi.
  19. M

    Hiusten lähtö! APUA!

    Näin se on valitettavasti lähes aina imetyksen jälkeen. Kokeile helokkikapseleita :hug:

Yhteistyössä