Hakutulokset

  1. katus

    Sekalainen ja pitkä GALLUP!

    1. Minkä värinen on hammasharjasi? sin./valk. 2. Mitä urheilua harrastat mieluiten (jokin muu kuin seksi)? lenkkeily 3. Minkä kirjan luit viimeksi? en muista, siitä on ainaki 15v aikaa... 4. Mitä pelkäät tällä hetkellä eniten? hämähäkkejä 5. Mikä tulevaisuuteen liittyvä asia askarruttaa...
  2. katus

    Miten saan pienennettyä näytön kokoa?

    ctrl+- tai yläreunasta valitse näytä ja sivun suurennus ja pienennä
  3. katus

    Toppahaalarit

    remu. viime vuonna oli remun talvihaalari ja parisen vuotta ollu sellanen ohut remu lämpösillä keleillä ja hyvä on. tänä talvena kiirees ostetut lassiet ja nyt polven kohdat aika kulahtaneet, oli viimenen lassie meillä.
  4. katus

    Kellä on/kuka on asentanut Canon pixma MP210 monitoimilaitteen???

    mä muistaakseen ympyröin ne... en muista varmaksi ku on jonkin aikaa ku tein sen. voithan sä kokeilla mitä se kone tuumaa
  5. katus

    V***u s*****a tota p*******n visa electronia!

    kyllä mulla on menny electron miinukselle muutaman kerran, viimex toissa päivänä. kävin kattoos maatilta et paljo on rahaa ja sitä oli 29egee, ja kauppaan meni 26. no sit sattumalta kävin illalla nettipankis niin tili miinuksella 7 euroo, ja 2.50 oli menny palvelumaksuja ja silti olis pitäny...
  6. katus

    Kellä on/kuka on asentanut Canon pixma MP210 monitoimilaitteen???

    Aseta tarkistettu arkki laitteeseen etupuoli alaspäin ja kohdista arkin vasen yläkulma valotuslasin oikeassa alakulmassa olevaan kohdistusmerkkiin. Paina [OK]. Laite skannaa kuvion ja kohdistaa FINE-kasetin automaattisesti. mulla on eri mallin canon mut noin se pitäs mennä. ton kopsasin...
  7. katus

    No, kertokaa nyt ihan suoraan...

    cokista
  8. katus

    Oletteko käyneet Tuurissa Veljekset Keskisellä?

    kerran kax viikos tulee käytyä, matkaa n. 20km. tavarapuolen parkkipaikat on aika huonosti suunniteltu tätä nykyä, ei nää kunnolla onko vapaita paikkoja ja jos sellasen luulee näkevänsä ja ajaa sinne väliin niin sieltä ei välttämättä pääse pois jos sattuu olee ruuhkaa, ja joka välistä ei pääse...
  9. katus

    voi mies minkä teit

    mä olisin saanu jo tos tilantees raivokohtauksen...
  10. katus

    Kerääkö kukaan kissapulloja?

    mulla on tummansininen hyllyllä.... mitään en sillä tee.
  11. katus

    mikä oli eka ajatus kun menit synnyttämään esikkoasi?

    ovesta sisälle päästyä aattelin et koskahan sitä pääsis kotia...
  12. katus

    Mille ootte merkkiuskollisia?

    tampax, nokian känny, becel, fairy, vaasan koulunäkki, bio luvil hajusteeton, lv huuhteluaine, palmolive saippua ja suihkusaippua, rexona dödö, serla, kultakatriina ja onhan noita......
  13. katus

    Kuinka kaukana lastenne isovanhemmat asuvat???

    anopille n.7km mun porukoille n.25km
  14. katus

    Uusin Bond-tunnari

    kauhee kappale mut on se bond tyylinen kuitenki
  15. katus

    Mitä ostaisit jos saisit nyt 500e?

    talvikamppeita
  16. katus

    Mitä autoa ET IKINÄ HUOLISI?

    kaikki muut paitsi nissan, toyota, honda ja mazda

Yhteistyössä