Hakutulokset

  1. S

    Mistähän sitä sais kaverin?

    Mulle saa myös laittaa Ylöjärven yksinäiset viestiä... ;)
  2. S

    Pitääkö tässä huolestua? Raskaudesta..

    No voi höh... :hug:
  3. S

    Pitääkö tässä huolestua? Raskaudesta..

    Kävin vastaileen...
  4. S

    Pitääkö tässä huolestua? Raskaudesta..

    Jaksuja. :'( :hug:
  5. S

    JOULUIDEOITA!

    Piparikortti on kyllä kivan näkönen, saas nähdä jaksaako toteuttaa tänä vuonna... :xmas:
  6. S

    Pinkattaisko uusia naamakuvia?

    Sun poju on kyllä niiiiiin söpö. Pitääkin alkaa tota mein tyttöö naittaan sille niin saadaan komea mies sukuun. :D ;)
  7. S

    Tampesterin ympäristö

    Äiti 26v, tyttö 3v 7kk ja poika 1v8kk metsästää kavereita kahvittelun, ulkoilun yms. merkeissä. Me asustellaan Ylöjärvellä, joten kaikki lähiseudun mammat kirjotelkaahan yv:tä tai s-postia osoitteeseen: kastanja82@jippii.fi :wave:
  8. S

    Keksikäähän meille huomiseks tekemistä?

    Ulkoilu on ihan tylsää tyhjässä puistossa, saippuakuplia ollaan puhalleltu jo riittämiin, maalauksia on kaapit väärällään ja pihahommat ei innosta. Kertokaahan jotain kivoja ideoita mitä tehtäis lasten kanssa, lapsilla ikää 1v7kk ja 3v7kk. :wave: Kriteerinä tietysti, et rahaa ei tuhlaannu...
  9. S

    Kukahan söis ton täytekakun?

    Elämän ehkä parasta aikaa nuo teinivuodet... ;) :saint:
  10. S

    Kukahan söis ton täytekakun?

    Oikein paljon Onnea!!! Niin se aika vaan menee, ei olla enää niitä viistoista kesäsiä kartsalla hillumassa... ;)
  11. S

    Kukahan söis ton täytekakun?

    Moi! Kyllähän sitä aina kaukulle luulis syöjiä löytyvän!!! :p Onkos sulla tänään synskät?! :o Heitin sua just yv:lläkin... :wave:
  12. S

    Minä oon nyt sitte yh!

    Nopsaan tulin lukeen päivän polttavat puheenaiheet ja hipsin tästä kohti petiä. Pikkusen väsyttää tuo eilinen kaupungilla hilluminen... :whistle: Mut, tsemppiä teille ja ollaan yhteyksissä. :)
  13. S

    Minä oon nyt sitte yh!

    :hug:
  14. S

    Mites olis puistotreffit Pikkukakkosessa torstaina?

    Me muut mentiin ja säästyttiin onneks vesisateelta. Kiitoksia rupattelutuokiosta ja uutta tapaamista sit taas kehiin. :wave:
  15. S

    Profiilin tietojen muuttamisesta

    Kiitos Jätkä. :)
  16. S

    Profiilin tietojen muuttamisesta

    Oon kysynyt aiemminkin, mut osaisko joku viisas nyt neuvoo, et mitä ihmettä pitää tehdä. Yritän siis päivittää miljoonannen kerran noita profiilin tietoja niin se vaan herjaa väärästä nimimerkistä (neuvoo siis montako merkkiä pitää olla yms. ), kun yritän tallentaa muutoksia. Enhän mä sitä...
  17. S

    Mites olis puistotreffit Pikkukakkosessa torstaina?

    Passaakos se huominen Pepparille ja äittelle? Muutkin halukkaat tietenkin mukaan... :wave:
  18. S

    Mites olis puistotreffit Pikkukakkosessa torstaina?

    Meiän takia ei tarvi päivää vaihtaa, mut, jos se torstai sopii kaikille muille niin sit mekin tullaan tytön kanssa. HelgaP: Oonkin vähän aatellu, et oot vaihtanu nikkiä, mut en olis kyl tunnistanu tuosta uudesta. :wave:
  19. S

    Mites olis puistotreffit Pikkukakkosessa torstaina?

    Peppari: Joo, joskus ainakin Tullintorilla ja varmaan koskarissakin taisivat meiän lapset yhdessä temmeltää, kun muitten lapset istu kiltisti paikallaan. :saint: ;)
  20. S

    Mites olis puistotreffit Pikkukakkosessa torstaina?

    Voi hitsi, me oltais torstaina päästy lähteen sinne kaupungin hulinaan. Ens viikkokin ammottaa tyhjyyttään, joten useemmin tars järkätä jotain tärskyjä. :wave:

Yhteistyössä