Hakutulokset

  1. N

    Oletteko saaneet koskaan yli 10 O:ta illan aikana?

    Useinkin. ennen en saanu mut sitten toisen raskauden jälkeen tää on alkanut. joka kerta saan vähintään 3 kertaa ja tosi usein ylikin ton 10
  2. N

    G: Perhemuotosi (lapselliset)?

    B, avioliitto ja 2 lasta
  3. N

    Tykkääkö miehet enemmän vaaleista vai tummista?

    JA mulla oli vaalee tukka kun alettiin seurustella, musta tukka seuraavat 7v ja nyt on ollu punanen vajaa 2v
  4. N

    Tykkääkö miehet enemmän vaaleista vai tummista?

    MUn mies tykkäs joskus blondeista. nykyään tummasta ja punasesta
  5. N

    Se on taas perjantai ja äideillä kiire Alkoon

    Mä oon kyllä ehkä huomenna lähössä ulos kaverin kanssa, mut alkossa en oo käynyt ku viimeks joskus 2009 kun kävin appiukolle joululahjaa miehen puolesta hakemas :whistle:
  6. N

    Isät neuvolassa?

    Kyllä, kyllä, kyllä ja kyllä
  7. N

    Mistä löytäisin A-kupin imetysliivit?

    H&M muistaakseni ainakin myy
  8. N

    Iltasanomissa olevasta penisvertailusta, niin onkohan

    No nää tutkimukset on se syy miks ihmettelen tätä asiaa kun ei mulla ole kokemusta muusta kun tosta yhdestä niin en voi ite vertailla. Mut mun kaveri oli nuorempana aikamoinen "jakorasia" oli yli 40 miestä ennenkun täytti 20 ja miehet pääasiassa yli 20vuotiaita, vaan kolmella kuulemma oli iso ;)
  9. N

    Saako vai eikö saa? (aurallinen migreeni ja minipillerit)

    Mulla oli cerazette ja tossa aiemmin lukeekin mitä niistä tuli.
  10. N

    Iltasanomissa olevasta penisvertailusta, niin onkohan

    ja voin kyllä mustanakin kirjottaa :) sitä nyt vaan ihmettelin et aika usein on täälä tästä aiheesta ketjuja ja aina niissä on kaikkien miehillä yli sen 20cm ja ainaki 10cm paksu :laugh:
  11. N

    Saako vai eikö saa? (aurallinen migreeni ja minipillerit)

    Mulle ainakin annettiin aurallisen migreenin takia nimenomaan minipillerit eikä e-pillereitä. Mut mulla kyllä niistäkin vaan paheni migreeni ja vuodin 3kk putkeen niin lopetin ne.
  12. N

    Huomenta/Hyvää yötä

    Mä en oo nukkunu vielä ollenkaan kun 4v on niin kovassa kuumeessa et on valvonut koko yön. Ehkä me pian päästään kans nukkumaan kun näkyy vihdoin ja viimein kuume vähän laskevan :)
  13. N

    Kun änkyttää niin näkyykö se

    Ei mulla ainakaan
  14. N

    Ale-koodia tms Vaasan Rantasipi Tropiclandiaan?

    Mä just kattelin tota s-ryhmän lehteä enkä mitään huomannu, vaasassa asun
  15. N

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Mut voi poistaa listalta. Tänä aamuna oli ultra ja olis pitäny olla 12+2, vastas viikkoja 8+0 eikä sykettä enää löytyny. Onnea kaikille odotukseen ja toivottavasti kaikki menee hyvin! :heart:
  16. N

    Kuinka vanha esikoisesi oli tullessasi uudelleen raskaaksi?

    Esikoisen ja toisen ikäero 2v5kk ja jos kaikki hyvin menee niin toisen ja kolmannen ikäeroksi tulee 2v3kk
  17. N

    6v suusta eilen :D kertokaa muutki lastensuusta juttuja

    Miedän sillon 3,5v poika oli mummin kanssa tampereella kummitädin luona käymässä, oli sitten menneet kauppaan ja poika nähny sielä mustaa makkaraa ja sitä tuijottanu hetken hiljaa ja sit kiljassu et "kakkaa". Oli ollu muilla asiakkailla hauskaa. :D Pari viikkoa sit sama poika nyt 4v oli...
  18. N

    Kiihottaako sinua naisena Hunksit vai stripparinaiset enemmän?

    No mä en kyllä saa noista hunksesista mitään irti, strippari naisista vähän naisesta ja tilanteesta riippuen. Mut mä oon kyllä bi.

Yhteistyössä