Hakutulokset

  1. A

    Kun suunnittelette lapsilukua niin mietittekö samalla millainen tukiverkosto teillä tulee olemaan, että saatteko lapset hoitoon ta

    Eipä kyllä suunniteltu. Asuttiin tuolloin paikkakunnalla mihin muutin opiskelujen perässä ja oli avoinna mistäpäin Suomea löytäisimme töitä. Luotan että elämä kuljettaa. Onhan sitä aina suunnitelmia mutta niihin voi tulla muutoksia niin helposti syystä tai toisesta että turhan tarkkaa...
  2. A

    Miten ootte pärjännyt kotihoidontuen rahalla?

    tiukkaahan se teki, otin hoitolapsia oman rinnalle ja sain vähän lisätienestiä. Ei tuo nyt yllätys ollut että talous tiukoilla sillon kun ei mene töihin.
  3. A

    Haluatko auttaa tutkimuksessani?

    ekaluokkalainen löytyy :wave:
  4. A

    onko tosiaan niin että ambulanssikuskit/henk.kunta on/pitää olla nykyään sairaanhoitajia?

    Tiedän ainakin lähihoitajia jotka ovat ampparissa, tietääkseni toisen työparista pitää olla sairaanhoitaja. en sitten tiedä onko tullut jotain muutoksia tähän.
  5. A

    Pahin haju, minkä olet haistanut?

    kuoliossa oleva varvas :o
  6. A

    Onko muita, jotka kokevat olevansa jotenkin omituisia sosiaalisesti?

    Itsellä vähän sama tilanne. Onko töissä samanhenkistä porukkaa, joku jonka voisi kysyä vaikka mukaan iltalenkille? Tai naapurissa? Itse en ole lähtenyt ujuttautumaan mihinkään, olen pieneltä paikkakunnalta lähtöisin itsekkin ja tiedän että noissa porukoissa tuntee itsensä ulkopuoliseksi vielä...
  7. A

    Ketä hereillä ja miksi tähän aikaan?

    Töihin lähdössä..
  8. A

    MInkälaisia housuja koululaiset käyttää koulussa?

    Meillä ope oli sanonut että "ulkohousuilla" ei saa tulla luokkaan. Olen nyt syksyllä pitänyt pojalla sellaisia ohutvuorisia reisitaskuhousuja ja farkkuja, onkohan nämä sitten ulkohousut... tuntuu vaan että vielä on liian lämmin laittaa kahdet pitkät housut päällekkäin. Ymmärrän kyllä että...
  9. A

    monelta teidän ekaluokkalaiset menee nukkumaan ?

    nukkumaan klo 20.30-21 ja herätys 7.30-8, näin siis aamuina kun ei tarvitse mennä aamuhoitoon ennen kouluunmenoa. Yleensä lasken että lapselle jäis se 10 tuntia aikaa nukkua.
  10. A

    ekaluokkalainen yksin kotona

    Meillä ekaluokkalainen ollut nyt pisimmillään 1,5h yksin (mun ja miehen työvuoron välin viikonloppuna). Haluaa jääd mieluummin yksin kotiin kun käymme esim kaupassa, mut ajantaju ei vielä oikein pelaa kun ei tunne kunnolla kelloa. Jos sattuu olemaan tylsää, kokee olleensa yksin tooosi pitkän...
  11. A

    Kuinka monen ekaluokkalainen

    :wave: eskarissa oppi
  12. A

    Joudutteko päivittäin käyttämään jotain lääkettä? Mitä ja mihin?

    Tällä hetkellä ei mene kuin ehkaisypillerit. Muistattehan kaikki tarkastaa, kellä menee useampia lääkkeitä, että sopivat yhteen keskenään? Jos kotona käytössä jotain rohdosvalmisteita tai muita ilman reseptiä saatavia, kannattaa siitä mainita apteekissa tai lääkärissä. Mulle oli ihan uutta esim...
  13. A

    Nyt jo ihan pikkusen jänskättää..

    Paljon Onnea! Olkoon päivä ikimuistoinen! :flower:
  14. A

    Yökastelijoiden vanhemmat

    Meillä ollut nyt hälytinpatja käytössä. Välillä poika ei herännyt, ja välillä patja ei hälyttänyt ollenkaan vaikka sänky kastuikin. Nyt kuitenkin kastelua sattuu enää tosi harvoin, ja silloinkin ehtii tulla vain pikkuliru, kun poika herää siihen. Ehkä tämä tästä!
  15. A

    kuka kehtais viedä lapsensa hoitoon?

    En veisi. Äkäisen puhelun kyllä soittaisin johtoportaaseen, miksi lapsia pyydetään jäämään kotiin, vaikka hoidosta maksetaan. Oma lapsi ei ole hoidossa kyllä jos olen itse kotona, mutta tämä ongelma että ei oteta sijaisia päiväkotiin on tuttu ja todella väärin, koska siinä tingitään suoraan...
  16. A

    Onko täällä ketään muuta kuka ei katso yhtäkään näistä ohjelmista?

    BB on noista ainut mitä tulee katsottua.
  17. A

    G: Pienenikö päivähoitomaksu

    eikös se maksimimaksu noussut 200 e:sta 230e? Meillä pieneni kun poika siirtyi eskariin mut en osaa sanoa vaikuttiko tuo muutos suuntaan jos toiseen...
  18. A

    miten pitkään voin ottaa pojan uimahallissa naisten pukuhuoneeseen?

    Onko lähettyvillä uimahallia missä pukutilat samassa? Täällä yks sellainen halli ja minusta todella kätevä lapsiperheille. Siis kaapit miehillä ja naisilla samssa tilassa, ja sitten erilliset pukukopit missä vaihdetaan uima-asu. Suihkut on sitten erikseen tietenkin.
  19. A

    Päiväkodin ruokailu ja syntymäpäiväkarkki

    Mutta onko se pakkosyöttämistä kun ei ole pakko syödä? vai ymmärsinkö väärin, jos ei syö jää ilman jälkkäriä, mutta pakko ei ole syödä? Synttärikarkit ilman muuta pois ruokailun yhteydestä.

Yhteistyössä