Hakutulokset

  1. N

    Varkaus-Jyväskylä välillä asuvat/tietävät, auttakaa polttarijärjestelyissä!

    leppävirralla unnukka mutta tarkistakaa aukiolo aika....
  2. N

    Leppävirta + 50km?

    leppävirrasta ei niin tietoa millaista on asua mutta itse siitä läheltä myös :) niin että keskeisellä paikalla lyhyt matka kuopioon,mikkeliin, joensuuhun, jyväskylään jne.
  3. N

    Tehkää nyt joku mun läksyt!

    matkapuhelin. tuut, tuut tuut,kun ei soittaa voi,voi voi laskut maksamatta ollako voi? voi,voi,voi kun ei soittaa voi. :D saa käyttää vapaasti..... :ashamed:
  4. N

    Hiihto/talviloma!

    ensi viikolla meillä lomaillaan,taidetaan sairastaa kylläkin :( itsellä on kurkku kipeä ja kuume humpaa :( ei kiva....
  5. N

    Hatunnosto

    kiitoS! vaikka en kotiäiti olekkaan teen kotona kyllä töitä ja oma on 3vee tosi uhmis ja reissuleski ja töitä vielä teen näitten "uhmisten" kanssa :D juu-u kysyy hermoja,mutta mulla on lehmän hermot ennen pitkää :D
  6. N

    Reissumiesten lasten äidit!

    aikaa on isällä lapsilla vaikka reissutöitä tekee :) on viikonloput, lomat ja puhelimet keksitty.... esikon koko eliniän isä on reissutöissä ollut ja yhtä tärkeä on kuin minä joka 24/7pvä,aikaa löytyy jos tahtoa on :) ja niinkuin Myräkkä sanoikin isästä kiinni.....
  7. N

    Meillä on uusi vauva:)

    hetihän tuon mäyrikseksi :D meillä oli ennen mäyris.... nyt otetaan villakoira
  8. N

    Meillä on uusi vauva:)

    olipas hellyttävä :) onnea!! me mennään tänään katsomaan meidän tulevaa vauvaa
  9. N

    Puhuuko muiden lapset unissaan

    kuumeessa tai ei mahoton pulpatus käy ja kävelee myös neidillä ikää 3v toissa aamuna oli hyvä kun neiti heräs niin sanoi: äiti näin unta että ratsastin lehmällä! :laugh: ilmankos ei neiti meinannut sängyssään pysyäkkään..... :D
  10. N

    Pohjois-Savosta uusia tuttavuuksia

    jellona 77 yv:tä laitoin =)
  11. N

    Rintamamiestalolliset!!!!!

    meillä on semmoinen holvikellari.... mennään luukun kautta sinne
  12. N

    Pohjois-Savosta uusia tuttavuuksia

    ideana hyvä, itse olen päivät kyllä töissä jos joskus viikonloppuisin tai iltaisin kävisi?
  13. N

    Pohjois-Savosta uusia tuttavuuksia

    :attn: uudet tuttavuudet aina tervetulleita!! saa laittaa yv:tä =)
  14. N

    Sanokaa joku, auttakaa!

    :hug: klisee ehkä mutta sanon kuitenkin aika parantaa haavat....
  15. N

    kirottu kytkypuhelin..nimimerkillä vuoden päästä entinen soneran asiakas..

    täällä myös kiroan koko kytkyjutun hevonkuuseen :kieh: :kieh: enää vajaa 5kk kun pääsee eroon koko sonerasta miehellä enää 2kk....
  16. N

    muita luomusynnyttäjiä?

    jokainen tyylillään!! :) kuopus syntyi vauhdilla maailmaan etten kerinnyt saada mitään ja esikon aikaan sain epiduraalin ja petyin kun en voinut liikkua maata vain :( helpotti kyllä suppareita,ilokaasu teki pahan olon ja ne aqvajutut koski niin pirusti ettei niitä ikinä!!
  17. N

    kumpaan kannattaa mennä lapsen kanssa ensi kesänä:puuhamaahan vai muumimaahan?

    muumimaa on huippu paikka! aikaa kannattaa varata sinne mentäessä. tänä kesänä ajattelimme jos kävisimme ti-tinallen talossa ja Waasalandiassa....
  18. N

    onko pohjois-savosta mammoja

    :wave: varkaus myös :)
  19. N

    kyl meinaa itku tulla

    :hug: tiedän tunteen,meillä oli muutaman vuosi sitten yhden viikon aikana joutui 3 sukulaista yhtä aikaa sairaalassa ja äiti kun soitti niin kysyin jo valmiiksi kuka nyt joutui? sappikivet tai virtsakivet melko varmaan.... kohta selviää varmasti!!
  20. N

    No mää nyt alotan sen positiivisen ketjun pph:ista :)

    kiitän myös! :flower: =)

Yhteistyössä