Hakutulokset

  1. H

    Pesettekö rintaliivit muka JOKA käytön jälkeen?

    Peruslaiskana ihmisenä en tuhlaa aikaani moiseen :) Kone pesee, ja tarvittaessa ostetaan uudet :D
  2. H

    Miten saisi kantapäät pysymään pehmeinä näin kesäaikaan?

    http://www.sleekhair.com/2540.html Tämä on aivan loistavaa ainetta! Just kävin laittamassa :)
  3. H

    G:Minkä ikäiselle laitatte kynsilakkaa?

    Onko hoitotädillä oikeasti oikeus puuttua tuollaiseen?
  4. H

    menkat pitäis alata perjantaina tai muutama päivä sen jälkee

    Onx "alata" jotain teinixii vai?
  5. H

    Jos hiiva iskee Bulgariassa alapäähän,löytyykö sieltä apteekista lääkettä?

    Eiköhän ole päivänselvää, että Bulgariastakin löytyy lääkitys hiivaan. Mutta myös mun mielestä olisi yksinkertaisempaa ottaa lääkkeet kotoa mukaan. Pahimmassa tapauksessa joutuisit esittämään elekielellä, mitä haluat. Ja se ei välttämättä ole mukavaa. Tunnen naisen, joka on joutunut...
  6. H

    Kuinka pitkä matka teiltä on lähimpään kauppaan tai kioskiin? Entä kaupunkiin?

    Kauppaan 400 m, kioskille 200 m, kaupungin keskustaan 2 km.
  7. H

    Oletteko käyttäneet väriseviä dildoja raskausaikana?

    En käyttänyt. Tyydyin ukkokultani värinöihin.
  8. H

    Voi tuota tyttöö..

    Ihana :heart:
  9. H

    Poikien mustat juhlahousut, koko 110 - kiinnostaako ketään?

    Pengoin tuossa pojan kaapista pieniä vaatteita pois. Täällä olisi mustat juhlahousut (kuin miesten puvun housut) kokoa 110 cm. Poika on käyttänyt näitä kaksissa juhlissa. Housut ovat yleisilmeeltään kuin uudet, mutta ihan läheltä katsoessa huomaa - 5 cm päässä lahkeensuusta taitoskohdan...
  10. H

    Olenko ainoa, joka ei pidä ylioppilas-tutkintoa "paljon minään"?

    Tulipas sekava selitys... Siis kuusi parasta pääsi sisään ilman, että yliopistolla edes tsekattiin, onko heillä todistuspisteitä vai ei.
  11. H

    Olenko ainoa, joka ei pidä ylioppilas-tutkintoa "paljon minään"?

    Kun itse pääsin yli kymmenen vuotta sitten yliopistoon, mun pääaineeseen otettiin hieman yli 20 uutta opiskelijaa ja vain kuusi pääsykokeen parhaiten selvittänyttä pääsi opiskelemaan ilman todistuspisteitä. Eli kokeen oisi pitänyt mennä viimeisen päälle nappiin, että ilman yo-todistusta olisi...
  12. H

    hiivatoosa

    Pikkuhousunsuojia ei saisi käyttää, koska ne ärsyttävät alapäätä (ja samoin tekevät terveyssiteet). Mäkin kärsin aiemmin jatkuvasti hiivatulehduksista ja niiden takia mulla oli runsasta valkovuotoa, jonka takia jouduin käyttämään pikkuhousunsuojaa. Ja mitä ilmeisimmin ne pikkuhousunsuojat...
  13. H

    hiivatoosa

    Tämä nyt voi kuulostaa hölmöltä... Monethan hoitavat hiivatulehdusta laittamalla alapäähänsä maustamatonta jogurttia. Voisitko kuvitella rupeavasi käyttämään sitä ennaltaehkäisevästi? Tosin se voi olla aika hankalaa ilman pikkuhousunsuojaa tms., ja ainakaan kertakäyttöpikkuhousunsuojia ei kyllä...
  14. H

    Apua!Voiko yo-onnittelukortissa lukea valmistuneelle?

    Valmistuuhan ylioppilas ylioppilaaksi. Mun mielestä ihan ok teksti!
  15. H

    Jääkaapin ovessa muistilappu: muista esinahan venytys

    Olisihan se, ellei emännällä olisi sitä lukihäiriötä.
  16. H

    Olenko ainoa, joka ei pidä ylioppilas-tutkintoa "paljon minään"?

    En tokikaan ole kieltänyt asiaa juhlistamasta tai arvostamasta. Tarkoitin, että itse koin ylioppilaaksi pääsyn olevan jotakin sikahienoa. Ei silloin vielä tosissaan tajunnut, että todellinen opiskelu alkaa vasta sen jälkeen. Ja ihan vaan sivuhuomautuksena sanon, että aika moni jatkaa ihan...
  17. H

    Jääkaapin ovessa muistilappu: muista esinahan venytys

    Eikös siinä lapussa voisi käyttää jotakin kiertoilmausta? :D
  18. H

    Jääkaapin ovessa muistilappu: muista esinahan venytys

    Mä ajattelisin varmaan, että emäntä on käsityöihminen, jota vaivaa lukihäiriö. Nahkahousut siis ovat työn alla, mutta nahkaa on kovin kovin vähän. Ennen kuin nahkaa aletaan venyttämään, sitä pitäisi muistaa esivenyttää.
  19. H

    Olenko ainoa, joka ei pidä ylioppilas-tutkintoa "paljon minään"?

    Olihan se silloin olevinaan hienoa, mutta kyllä sen jo ajat sitten huomasi pelkäksi välietapiksi.
  20. H

    Kuka menos huomenna pitkään kattomaan Jania??

    Jumpe, mä osaan selvästi lukea sun ajatukset - tai jotain :laugh:

Yhteistyössä