Hakutulokset

  1. PeggyBundy

    kaupan ilmoitustaululla nähtyä...

    No mutta eihän koliikki oikeasti kestä kovin kauaa...lapset kasvaa.
  2. PeggyBundy

    kaupan ilmoitustaululla nähtyä...

    Tätä mä lähinnä kans tarkoitin...
  3. PeggyBundy

    kaupan ilmoitustaululla nähtyä...

    Olis jättänyt ilmoituksesta koliikin pois...en usko että se auttaa kodin löytymistä koiralle yhtään sen enempää. Olis valehdellut vaikka allergian vuoksi.
  4. PeggyBundy

    kaupan ilmoitustaululla nähtyä...

    Ei kai se koliikki kauheen kauaa kestä kummiskaan....
  5. PeggyBundy

    Elämme jännittäviä hetkiä...

    Otan osaa....kauhein tauti ikinä!
  6. PeggyBundy

    kaupan ilmoitustaululla nähtyä...

    Myydään rotwailer narttu koliikkivauvan takia...mä en ymmärrä!
  7. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Mä meen jotenkin ihan lukkoon aina silloin kun tulee jotain riitaa....haluisin sanoa paljon mutta en saa sanaa suustani.
  8. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Sitähän tässä juuri taidetaan tehdä:)
  9. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Sanotaanko näin että mulla on turvallinen olo tässä suhteessa vaikka ei mitään kovin hohdokasta olekkaan. Olispa aikaa joskus olla kahden niin voitais hoitaa tätä suhdetta.
  10. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Olet varmaan oikeassa. Mä luulen että on jokin itsesuojelumekanismi. Sit mä ajattelen niin että mun pitäis olla kiitollinen niistä hyvistä asioista eikä nurista pienistä. Ja siis mä tiedän kyllä että myös itsessäni on vikaa.
  11. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Kiitos!
  12. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Vertaan tätä elämää entiseen ja kyllä tämä on hyvää siihen verrettuna. En mistään mahtavasta ole puhunutkaan. Ja mies on todella hyvä isä ja kerroin tuolla että kun olen töissä niin mies on mielellään lasten kanssa.
  13. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Alunperin kyse oli lähinnä siitä kun ei edes toivottanut eikä ole vieläkään toivottanut äitienpäivää. Täällä nää asiat paisuu ja sit pitää muistaa itse niitä hyviä asioita. En ihan hepposin perustein vaihda miestä ja ero ei aina ole se vaihtoehto niinkun palstalaisten mielestä yleensä on. Meidän...
  14. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Ei kai miehen mielestä ole mikään vialla. Mitään ei voida keskustella kun nähdään toisiamme vaan illalla vilaukselta ja iltaisin olen niin väsynyt ettei edes kiinnosta. Kyllä mä itsekkin tiedän ettei hyvin mene mutta kun ei ole voimia tehdä aloitetta keskusteluun.
  15. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Mikä kesäloma? Ei mies pidä koskaan lomaa.
  16. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Voi olla että otan vähän turhan raskaasti tän jutun ja tiedän että väsymyksellä on siihen osuutensa. Ainii mut enhän mä saakkaan olla väsynyt. Mut mies saa olla. Ja nyt mun sit pitää mennä iloisena miehen luo lepertelemään ja olemaan niin kun mitään ei olis tapahtunut.
  17. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Juu anoppi kun kyselee niin en kyl meinaa valehdella mitään vaan sanon suoraan millainen äitienpäivä meillä oli. Ei oo mun vaan miehen häpeä.
  18. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Miehessä on paljon hyvää mutta myös huonoa. Niin minussakin. Kerran jo vaihtanut ja en kyl ole nyt vaihtamassa. Elämä on ihan hyvää mutta ei me mistään tunteista puhuta. Mies on aika itsekäs mielestäni. Meidän elämä menee niin että mies touhuu omiaan ja touhuan lasten kanssa. Paitsi nyt...
  19. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Niin ja sit taas ollaan kun mitään ei olis tapahtunutkaan...ei hyvä!
  20. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Käytiin lasten kanssa syömässä mutta fiilis ei ollut kovin korkealla. Kioskilta sain yhden punaisen ruusun ja meinasi siitäkin tulla itku. Vanhin pojistakaan ei toivottanut äitienpäivää(13v) vaan kiukuttelee. Poika 4v höpöttelee kokoajan, että isin pitää lähteä hänen kanssaan ostamaan äidille...

Yhteistyössä