Hakutulokset

  1. I

    Vauvan nenä tukossa!

    sipulin lisäksi kohota vauvan sängynpäätyä 10cm
  2. I

    Mä en tykkää näistä palstalaisista:

    nyyh..minäkään en päässyt maratoonilistalle.. :'( eikä kukaan näytä ees vihaavan minua... elämä on anteeta tiltu lähtee nyt pooooois :laugh:
  3. I

    Te jotka suoritatte toista tutkintoa,

    työharjoittelua en ole saanut hyväksiluettua, enkä saanut hyväksilukua, vaikkka olen töissä sillä alalla johon tätä toista tutkintoa suoritan...
  4. I

    Vinkkejä, miten päästä eroon rintakumista imetyksessä?

    sanot vaan että juujuu ja joo joo...imeteteään ilman kumia, ja kotona teet tasan niin kuin tuntuu parhaimmalta! jos joudut neuvolassa imettämään, eikä se onnistu ilman kumia niin sanot, että tyttö hosuu ns julkisilla paikoilla ja kumi on käytössä vain kodin ulkopuolella :D jos ei täti usko...
  5. I

    Imetys rintakumin kanssa

    kuka painostaa? mieheni sisko imetti koko imetysajan kumin kanssa ilman mitään ongelmaa. minä jätin vähitellen kumit poies sillälailla(kyllästyin jatkuvasti niiden pesemiseen ja keittämiseen), että lypsin vähän maitoa ja vauva sitten nälissään tarttui siihen ja kuin vahingossa alkoi syömään ilman.
  6. I

    Mikä siinä on kun ei enää saa käytettyjä vaatteita mistään....?

    minulla sama juttu. löytyy sekä vauvalle että äiteelle, mutta empä ole viittinyt niitä raahata mihinkään, kun ei ne kaupaksi mene kuitenkaan. ymmärtäisin jos olisivat lumppuja, mutta ihan siistejä vaatteita ovat.
  7. I

    Tunteet sekaisin !

    meillä on kaksi pientä lasta ja toisen syntymä ei mennyt "ihan putkeen" minä väsyin ja jotenkin puuduin kaikkeen..en jaksanut mitään, en ketään ja tunsin itseni vain kodinhoitokoneeksi ja vielä huonoksi semmoiseksi..mieskin alkoi ärsyttää ja kaikesta tuli sanomista...minusta kun tuntui, että hän...
  8. I

    Tunteet sekaisin !

    niin..on varmasi vaikeampaa lähteä, kun mies ei ole väkivaltainen, petturi tai juoppo vaan ns kunnon mies. eikö yhteisiä vuosia niin helposti kykene pyyhkimään pois... tsemppiä :hug:
  9. I

    Tunteet sekaisin !

    ' eli se tavallinen tarina, lapsi tulee suhteeseen ja aikaa parisuhteelle ei enää ole niin kuin ennen. tai ainakin joutuu tekemään lujasti töitä, että sitä yhteistä aikaa löytyy. tuo on vaan semmoinen tilanne, ettei se välttämättä miestä vaihtamalla parane, ellet sitten jätä lasta miehellesi ja...
  10. I

    Tunteet sekaisin !

    jos et ole onnellinen, eikä onnettomuuteesi ole muuta syytä kuin mies, niin sitten kannattaa jättää hänet. mutta et voi syödä kakkua ja säästää sitä. eli jos et voi olla miehesi kanssa onnellinen, et halua häntä niin anna hänen mennä ja katso oletko onnellinen yksin tai toisen miehen kanssa...
  11. I

    onko kunnianloukkaus?

    kunhan voit todistaa asiasi kunnolla, ettei mene sinun sanasi vastaan hänen sanansa.välttämättä näytöksi ei riitä, että toinen on vaan printannut papereita ja näyttänyt niitä sinulle..painavampaa olisi jos hän olisi esim sähköpostissa laittanut ne sinulle ja kirjoittanut, että sinulla on hänen...
  12. I

    Miten nopeasti kakkonen syntynyt?

    minulla ei kakkosesta supparit säännöllistyneet ollenkaan ja tyttö syntyi reilu tunti kalvojen puhkaisusta, kokonaiskesto synnytyksellä 4h 20min kun esikko syntyi 7,5h kalvojen puhkaisusta.
  13. I

    mieheni ei pääse yli minun virheistäni

    eikös olekkin metkaa, että vieläkin on niin, että mitä enemmän miehellä on kaatoja menneisyydessä sitä isompana/parempana miehenä hän itseään pitää, mutta nainen on heti huora ja ties mitä, jos hänellä on menneisyyttä..etenkin jos sitä sattuu olemaan enemmään kuin miehellä :D
  14. I

    Menin ja ihastuin miehen veljeen!

    se on ohimenevää jos niin tahdot. ihastuminen ei ole petos tai rikos, mutta se mitä teet asialle saattaa sitten jo ollakkin sitä...
  15. I

    mieheni ei pääse yli minun virheistäni

    sanot vaan, että Nyt saa luvan riittää!kyseessähän on ENEN TEITÄ tapahtuneista asioista, joten tikulla perseeseen sitä, joka vanhoja muistelee!! vai onko niin, että miehen omassa menneisyydessä ei ole mitään nuoruudenvirheitä?kai hänelläkin on ollut elämää ennen sinua? vai onko miehesi ollut...
  16. I

    oliko esikoisesi suunniteltu vai yllätys lapsi?

    suunniteltu ja hartaasti toivottu yllätys, sillä emme olleet varmoja josko meitä koskaan lapsilla siunataan.ja vuosi oli 2005.
  17. I

    mitä eroa on huoralla ja ilotytöllä?

    huora saattaa toimia ilman maksua, mutta ilotyttö taasen laskuttaa palveluksistaan :D
  18. I

    2vuotiaalla kuumetta 39,9

    kun annat lääkettä niin käytä samalla suihkussa. semmosta vähän kättä viileämpää vettä ja varovasti taputellen kuivaat ja vaippa päälle, se auttoi meillä kuumetta vähän alemmas.
  19. I

    saako lääkäriltä sairaslomaa raskauspahoinvoinnista?

    minä en ihan oikeasti ymmärrä miksi jotkut lääkärit ovat tuommoisia!! minulle oikeastaan kävi päinvastoin. minä menin lääkärille hakemaan "jotain lääkettä", jotta jaksaisin olla normaalisti töissä ja että voisin ehkä päivän tai kaksi koittaa levätä. lääkäri vaan totesi, että aloitetaan 1,5vkosta...

Yhteistyössä