Hakutulokset

  1. M

    Erosin kirkosta, vihdoin!

    EVVK - vaik en oo koskaan kirkkoon kuulunutkaan.
  2. M

    Taitaa iskeä mahatauti.

    Täällä ollaan siitä taudista toipumassa. Toissayönä halailin pyttyä klo 1 - 7,parhaimmillaan 2 krt/tunti. Silloin tuntui että kuolema tulooooo! :x
  3. M

    Kirpparilla käytetyt HM:n Hello Kitty farkut hintaan 8.5e, ostaisitko?

    Aikas kallillta kyllä tuntuu. Siinä tapauksessa jos olisi käyttämättömät tai tod vähän käytetyt, voisin ostaakin. Maksavat uutena kuitenkin siinä 20 e pintaan ellei enemmänkin.
  4. M

    Ostaako kukaan käytettyjä pussilakanoita lapselle?

    Tuotteen menekki on varmaan kiinni myös siitä missä päin maata on. Jos voi itse hakea tuotteen niin silloin ei ne postimaksut kirpaise. Ainakin minä pyrin siihen, että ostan lähialueelta niin ei tartte postille ylimääräistä maksaa. :)
  5. M

    Kristillisdemokraatit pitäisi kieltää lailla

    Juurikin näin se tuntuu menevän.
  6. M

    Onko kumppanisi diabeetikko? vertaistukea vailla..

    Otapa yhteyttä alueesi diabetesliittoon, sieltä löytynee vertaistukea. Netistäkin löytyy d-liiton sivut. Jaksamisia!
  7. M

    Kuinka moni on tehnyt vanhempainvapaan aikana töitä ja tekisitkö jos olisi mahdollisuus?

    Minä tein vanhempainvapaan ja hoitovapaan aikana työpaikalleni keikkaa ja olen onnellinen että mulla oli mahdollisuus tehdä töitä. Nyt kun nuo vapaat loppuivat, kynnys siirtyä takaisin työelämään ei ollut kovin korkea.
  8. M

    Lähihoitaja!

    Yksityinen lääkäriasema. Lisien kanssa vähän päälle 2000 e ennen veroja. Vuorot ajoittuvat klo 7 - 20 välille, joskus viikonlopputöitä mutta harvemmin.
  9. M

    Maitoallergian testaus 4-vuotiaalta? Kellään kokemusta?

    Sinuna kääntyisin jonkun kokeneen lasten allergologin puoleen, jo et tk:n kautta saa lähetettä niin sitten ihan yksityisesti. Mun sukulaispiirissäni oli tapaus jossa 4 vuotiaana paljastui maitoallergia ihan vain sillä että lapsi valitteli aika ajoin mahakipujansa.
  10. M

    Kasvohermohalvauksesta toipuvia lapsia?

    Onko kellään? Meidän poitsulla todettiin tänään kasvohermohalvaus, onneksi lievä mutta ei kivalta tunnu ollenkaan.... :| Olisi kiva kuulla vertaistukitarinoita asiasta.
  11. M

    Luomen poisto. Onko se asteikolla 1-10 kuinka kamalaa?

    Jos mahdollista, mee työterveyshuollon kautta. Tulee sulle halvemmaksi. =) Jos tt-lääkäri katsoo aiheelliseksi, hän passittaa sut sitten plastiikkakirurgille.
  12. M

    Luomen poisto. Onko se asteikolla 1-10 kuinka kamalaa?

    Yksityisellä maksu riippuu siitä, kuka sen leikkaa ja otetaanko siitä PAD-näytteitä. Jos ihan yleislääkäri leikkaa niin halvempi mutta jos on kasvojen tms näkyvällä alueella niin silloin voisi olla paikallaan plastiikkakirurgi.
  13. M

    Uusimmat kirppislöytönne?

    Mä taisin ostaa viimekesänä tuollaisen kukkamekon + siihen kuuluvat pöksyt ja hatun 5 e kirpusta. On tykätty!
  14. M

    Mulla on muuten tänään nimpparit :)

    miul myös! Onnea kaikille muille kans, joilla tänään nimpparit. :flower:
  15. M

    onko kukaan tilannut silmälaseja netistä??

    Minä oon tilannut Favopticilta, saa 6 kehykset sovitettavaksi ja ohjeet tulee mukana. Tyytyväinen olen. =)
  16. M

    potta vs. supistaja?!

    Meillä karataan potalta ja sitten kokeilin sitä supistajaa... hyvin toimii, tyttö ei karkaa siitä mutta kun on kekseliäs (1v3kk) niin keksi työntää siitä reiästä jalkansa sinne pönttöön ja läiskyttää.... :whistle: :/ :x :p :o ja arvatkaa miten voitonriemuinen ilme ;)
  17. M

    Onko kukaan hoidoilla lapsensa saanut joutunut myöhemmin tekemään aborttia?

    :hug: Kyllä se elämä siitä suttaantuu... välillä paremmin ja välillä taas ei.... Ota neuvolaan yhteyttä, sieltä neuvotaan eteenpäin kyllä. Tsemppiä!
  18. M

    Váitiolovelvollisuus vai ei?

    Mulla on käynyt ihan samalla tavalla, eri tilanne tosin... mutta kun esimiehelle kerroin niin jo huomenna kaikki tiesivät.... |O

Yhteistyössä