Hakutulokset

  1. D

    Mesekamuja ympäri suomenmaata

    Pohjois-Kymenlaaksosta kohta 3kymppinen uusperheen äiti. maamikki@hotmail.com<br><br>
  2. D

    kymenlaakso/koko suomi

    maamikki@hotmail.com 3kymppinen äippä Kuusankoskelta
  3. D

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ville on ihan simppeli,tavallinen suomalainen nimi :) OK =) =) Meidän prinsessat on Minni Kristiina ja Tiia Liisa Susanna :heart: :heart: :heart:
  4. D

    Onko molemmilla vakityö?

    Jep jep ja mä opiskelen työnohessa :)
  5. D

    uusperhe-äitejä

    3-kymppinen uusperheen äippä Kymenlaaksosta.Perheessä sinun,minun ja meidän lapsia. Vaihdellaan ajatuksia ja kokemuksia osotteessa maamikki@hotmail.com<br><br>
  6. D

    kouvolasta tai läheltä ystäviä

    :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
  7. D

    Kvl,ksnk,koria ym...

    Täällä kohta 3-kymppinen kahden lapsen äippä Kuusankoskelta...postia tulemaan osotteeseen maamikki@hotmail.com taikka tänne yytä :)
  8. D

    Kymenlaaksolaiset!!!

    Heipsans :wave: :wave: Täällä yx pohjoiskymenlaaksolainen hauska,iloinen ja huumorintajunen äiti-ihminen kaipailee kans kaltaistaan seuraa....Laittelehan viestä tulemaan jos kiinnostaa... =)
  9. D

    Bulgaria

    kyllä on.toukokuussa siellää ei ole vielä niin kuumaa.me lähetään elokuussa bulgariaan koko perhe.
  10. D

    Samassa veneessä

    Täällä yx uusioperheen äippä jolla ikää 28.Perheessä miehen 13-vuotiaat kaksospojat,pma 9-vuotias tytär ja yhteinen 2.5-vuotias neitonen.Laitappa yytä tai meilaa osoitteeseen minnalaulainen@luukku.com
  11. D

    jonkun moka joka saa sinut...?

    Tää on sattunu mun kummisetälle joskus kun se oli nuori. Mun mummo oli sanonu kummisetälleni et käyppä hakemas kioskilta pullaa kun on vieraita tulossa.No mun kummisetä sitte pyyhkäs kiireissään kioskille ja tiskillä oli pyytäny #&%£$!* kun piti pyytää pullapitkoa :laugh: Oli kyllä pitkonsa...
  12. D

    Kymenlaakson alue

    Heipparallaa :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: Täällä äiti Kuusankosken Niskalasta vm-77 ja tytöt -97 ja -03.Laittakaa yytä tai s-postia osotteeseen minnalaulainen@luukku.com
  13. D

    Ystäviä Kuusankoski... jne

    Heippans!!!Mä oon 28-vuotias uusperheen äippä Kuusaalta :wave: :wave: Tällä hetkellä hoitovapaalla ja opiskelen samalla.Tykkään kirppareista,shoppailusta ym.ym.Salillakin ois kiva käydä kun ois kaveri.Otappa yhteyttä s-postiin minnalaulainen@luukku.com
  14. D

    Frendejä Kouvolasta ja lähiseuduilta!!

    Heipsans!!!Täällä 28-vuotias uusperheen äippäliini Kuusankoskelta joka hoitovapaalla ollessaan opiskelee perhepäivähoitajax.Olis kiva saada yhtä vauhdikas ja huumorintajunen "mamma" shoppailukaverix,iltaa istumaan ja muuten vaan viettämään aikaa miehen ollessa töissä ja muulloinkin.Laittakaahan...
  15. D

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Heppans!!Yritän päästä seuraavaan tapaamiseen kun en nyt hanimuunin takia päässy paikalle.Koitetaan järkätä uus miittinki...
  16. D

    Kouvola,Valkeala,Kuusankoski ym. lähialueet

    Heippans teille!!Täällä 28v.uusperheen "mamma" kaipailee kanssa ystäviä shoppailemaan,iltaa istumaan ym.ym.Perheeseen kuuluu aviomieheni,hänen 12-vuotiaat kaksospojat,mun 8-vuotias tyttö ja meiän yhteinen,kohta 2-vuotias tyttö.Vaikutan täällä Niskalassa... Laitelkaa y-viestiä tai s-postia...
  17. D

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Ois kiva lähteä Tykkimäkeen ja tulla tapaamaan teitä kaikkia mutta me lähetään Bulgariaan 3.6 ja palaillaan kotosuomeen 11.6 B)
  18. D

    Ystäviä etsitään

    Heipsans!!Täällä 28-vuotias uusperheenäiti pohjoisesta Kymenlaaksosta.Perheessämme minun lisäkseni vaikuttaa mieheni Jari,Jarin kaksospojat(-92),mun tyttö(-97) ja meiän tyttö(-03).Olen hoitovapaalla ja kirjeet piristäisivät päivää.Itse tykkään kirjoitella pitkiä kirjeitä joten kirjoittelehan...
  19. D

    Pohjois-Kymenlaakso!!!!

    Mäkin olen Kuusankoskelta,tarkemmin Niskalasta.Profiilissa enemmän tietoja.Laita s-postia osotteeseen minnanieminen2@luukku.com niin tutustutaan :wave:

Yhteistyössä