Hakutulokset

  1. L

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Siis apua, ensinnäkin hei kaikille vaihteeksi. En kyllä kirjoittele täällä yhtään, kun vaklaan vaan tota fb-ryhmää, mutta ei kai haittaa. :) ja siis iik RUSINANTTE!!! Et sit keksiny itelles jotain järkevämpää nimeä kuten Banaaninantte tai Omenantte.... :p Ja ottanu yhtä mansikkatuttia ja yhtä...
  2. L

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Hei kenelle piti ilmoittautua päästäkseen fb-ryhmään? Mä oon huonosti muistanu seurata tätä keskustelua, ku roikun nykyään vaan tuol lokakuisten fb-ryhmässä enkä täällä foorumilla ollenkaan... :p
  3. L

    Clomittaret 2013

    Hydrangealle peukutukset! Toivottavasti teillä jo tärppäis! Kuulostaa follit ja limikset tosi lupaavilta! :heart:
  4. L

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Jen_ni, mun ymmärryksen mukaan juuri ilmakuivattu kinkku on "kiellettyjen listalla", koska se on käytännössä raakaa lihaa... ja siitä voi saada.... öö toksoplasmoosin? Listerian? Ei hajuakaan. Opiskeluista... mä olen kans opeopiskelija. Mun opetettavat aineet on matikka ja tietojenkäsittely...
  5. L

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Na-dene niukka vuoto raskausaikana on aikast yleistä kyllä. Jos kovasti muuttuu runsaammaksi, niin sit voi olla aihetta huoleen. Toivotaan, että kaikki on hyvin kuitenkin. :heart: Ja siis mulle ainakin tuo gyne sanoi, että tervetuloa vielä elokuussa. :p Mut mä taidan kyllä joutuu olee...
  6. L

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    YTHS:n gynestä on ihan pakko sanoa, että se mies on legenda! :D On tosin niin hyvässä kuin pahassa. Ilmeisesti vähän toisenlaisilla käynneillä käyvät kokevat kyseisen tyypin tosi epämiellyttäväksi, mutta mä kun olen kanssa käyny lapsettomuuden takia siellä, niin hän on ollu ihan mahta ja tosi...
  7. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Voi miten ikävää, äitijapojat. :'( Voimia! :hug:
  8. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hyi mua harmittaa, että miksi menin suostuu siihen veriseulaan. :/ Oon nyt ihan paniikissa, vaikka ultrassa kaikki näytti olevan mainosti, että jos sieltä tulee kuitenkin soittoa. Vääh, ärsyttävää. Toivottavasti ei tule. Sit ku en tiedä, että kuin kauan pitää pelätä, että jotain tulee...
  9. L

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Apuah, mä oon ihan unohtanu tänne kirjoitella. Eli viime torstaina oltiin np-ultrassa, löytyi yks täydellisesti viikkoja vastaava tyyppi (5,0cm), jolla niskaturvotusta 1,7mm ja syke 161. Eli kaikki oikein passelisti. :) Ootteko ajatellu Fb-ryhmää? Meidän lokakuisten pino on vähän niinku...
  10. L

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Täällä 11+3 tänään ja ultrassa oli tasan 5,0cm pitkä tyyppi, jolla syke oli 161 ja niskaturvotus 1,7mm :) Ihanasti siellä päätään rapsutti ja kohdun seinämästä "pomppas" välillä. :D Sain kaikki temput tehdä, hyppiä ja yskiä että vauva kääntyis ja lopulta saatiin tosiaan turvotuskin mitattua. :)...
  11. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Täällä np-ultra takana. :) Löytyi 5,0cm pitkä tyyppi, joka siellä touhuili kaikenlaista, paitsi tietenkään ei olisi halunnut kääntyä sivuprofiiliin ultraan nähden. :p turvotusta oli 1,7mm, mikä kuulemma on ihan normaali ja syke oli 161. :) Aivot oli symmetriset, hermostoputki sulkeutunut ja...
  12. L

    Alkion koko VU:ssa?

    7+2 ja alkion koko oli 1,1cm. Vahva syke näkyi. :)
  13. L

    Clomittaret 2013

    Piti tulla tänne sanomaan Lunalle ONNEA! :flower: Toivottavasti kaikki menisi ihanasti. :heart:
  14. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Siis apua, ihan kauheeta, miten tänne vielä on tullut huonoja uutisia! :( Voimia Lokakuiselle ja vanessalle! :hug: Toivotaan, että beibipupulla olis vaan väärä hälytys noiden turvotusten kanssa. :heart: Tuli tosiaan semmonen olo, että miten sitä viikon kestää ennen ultraa. Olot on ollu...
  15. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Pömppis, saat toki tässäkin ryhmässä olla, mut jos sulla on nyt 8+0, niin eikö sul sit oo itse asias laskettu aika marraskuun puolella?
  16. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kiitos kukkoa viinissä -muistutuksesta. Mun omituisiin mielitekoihin on kuulunut, että melkeen joka kerta kadehdin vesi kielellä, kun mies ottaa vaikka lasillisen punkkua ruuan kanssa. Siis nimenomaan punaviiniä tekis ihan hirveesti mieli. Pitääkin ehkä harkita just ton ruuan valmistusta. Se on...
  17. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kielletyt ruuat... Siskoni tässä muisteli mulle, että kun hän odotti esikoistaan, niin ainoa kielletty ruoka oli maksa. Ite siis panikoin eilen, kun olin syönyt ruokaa, jonka vasta loppuvaiheessa tajusin sisältävän kylmäsavustettua lohta. Mutta joo siis listerian saaminen on jotain 6-10 tapausta...
  18. L

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Täällä yks turkulainen lisää. :) Eli ihan Turussa asustelen aviomiehen ja esikoisen kanssa. :) Itsellä ikää 28 ja miehellä 31 ja esikoisella toukokuussa tulee 4 täyteen. :) Toista odotetaan syntyväksi lokakuun puolessa välissä. :) LA neuvolan mielestä 15.10. :p (mä laskeskelin että päivää...
  19. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voimia menetyksen kohdanneille. :hug: Täällä en voi kyllä sanoa, että tasan mitään mahaa olis. Joinain päivinä on kova turvotus, mutta se nyt saattaa välillä muutenkin olla. Väsymys on aika rankkaa joinain päivinä, toisina taas helpompaa. Sama oikeastaan kaikkien oireiden kanssa. Rintojen...
  20. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Vielä lisää isästä neuvolassa/valmennuksissa. Käytiin silloin esikon aikana yhdessä siinä ekassa perhevalmennuksessa, oli kyllä sellasta lässytystä että mies sano ettei jaksa tulla seuraaviin jos ne on yhtä turhia. Sitten ite kävin seuraavassa ja se oli kyllä aivan yhtä turhaa lässytystä. Kai...

Yhteistyössä