Hakutulokset

  1. M

    Ylivilkkaita lapsia?

    Moi! Kannattaa ottaa perheneuvolaan yhteyttä ja kysyä sieltä neuvoja ja pyytää tutkimuksia!! Tavallisessa neuvolassa ei asiaan osata suhtautua eikä neuvoja saa. Mulla kans 5 v. ylivilkas lapsi, jota ei ole ainakaan vielä tutkittu mutta todennäköisesti jossain vaiheessa. Itse varmaan otan kans...
  2. M

    Paras ehkäisy pms-oireista kärsivälle?

    Mikä teidän kokemuksien mukaan olisi paras ehkäisy pms-oireista kärsivälle? Mulla nyt hormonikierukka ollut 2,5 v. ja oletan et pms-oireet (pinna kireällä/ raivokohtaukset, valtava väsymys) tulleet kierukan asettamisen jälkeen? Onko muita? Miten mahtaa käydä jos menee sterilointiin? Entä...
  3. M

    Ärtyneisyyttä hormonikierukasta?

    Mä oon täällä joskus kysellyt samaa, mutta en oo juurikaan saanut vastauksia muilta.. Mulla ollut hormonikierukka jo 2,5 vuotta ja koko tämän ajan oon ollut erityisen ärtyisä kerran kuukaudesta. Eilen alko menkat ja eilen myös sain taas kerran raivokohtauksen lapsille : ( Oon jo pitemmän aikaa...
  4. M

    Mirenasta

    Mitä tarkoitat ovulaatio-oireilla? Musta tuntuu et mulle ilmaantunut pms-oireet kierukan laiton jälkeen (todella ärtyinen, univaikeuksia, muutun aivan kuin toiseksi ihmiseksi!!). Mulla ollut mirena jo pari vuotta mut en oo tajunnu joka kuukautista tosi ärtyisyyttä yhdistää mirenaan.. Voiko...
  5. M

    Hormonikierukasta PMS oireita?

    Kysymykseni: Onko muilla tullut hormonikierukasta PMS oireita/raivokohtauksia? Nuorena mulla ei oo ollu erikoisempia PMS oireita, mut sen jälkeen kun kaks vuotta sitten nuoremman lapsen ollessa puoli vuotias laitatin hormonikierukan, on tullut raivokohtauksia ennen menkkoja.. Oon kaksi vuotta jo...
  6. M

    Hormonikierukasta vaikeita PMS oireita?

    Moi! Kysymykseni: Onko muilla tullut hormonikierukan jälkeen PMS oireita/raivokohtauksia? Mulla ollut jo kaksi vuotta hormonikierukka ja musta tuntuu että sen jälkeen on tullut PMS-oireita.. :( Nuorempana ei oo ollu mitään erityisiä PMS-oireita. Nykyään saan mielettömiä raivokohtauksia (ja...

Yhteistyössä