Hakutulokset

  1. S

    Onko juoksijoita?

    Mulla nyt molemmat reidet revähtäneenä pesäpallosta :whistle: , joten ei pariin viikkoon mitään muuta kuin kävelyä :kieh:
  2. S

    Onko juoksijoita?

    Howdy! :wave: Missäs kaikki on?! Täällä lenkkeillään satunnaisesti pari kertaa viikossa zumban lisäksi ( olen hurahtanut siihen :heart: ) sellasia 5-9 km lenkkejä. Edelleen alku kilometrit on tervanjuontia, mutta se taitaa olla mulle ihan ominaista B) 2 km jälkeen alkaa juoksu luistaan. Olen...
  3. S

    Onko juoksijoita?

    Jes, uudet lenkkarit hankittu =) Asics Cumulukset on nyt alla B)
  4. S

    Onko juoksijoita?

    Puolimaratonkoulu alkoi numerossa 3/2010. Joka lehdessä 3 eritasoista ohjelmaa ( aloittelijat, vähän juosseet, puolimaraton aikaansa parantavat) 3 viikon ajalle.
  5. S

    Onko juoksijoita?

    Mä meen tosiaan ton KuntoPlus-lehden ohjelman mukaan. Tosi kiva, kun on joku treeniohjelma; oon löytänyt erilaisia nopeuksia juoksustani =) Ja kuntokin on noussu kohisten ! (verrattuna viimekesän" tasaisen tahdin takomiseen" =lekit aina samaa tylsää vauhtia )
  6. S

    Onko juoksijoita?

    En ole missään ryhmässä, ihan vaan Kuntoplus-lehden treeniohjelman mukaan meen =0)
  7. S

    Onko juoksijoita?

    Heippa! Aloitin perjantaina puolimaratonkoulun B) Saas nähdä kuinka pitkälle siinä pääsen. Tarkoituksena on siis nostaa vaan kuntoa, ei tähdätä puolimaratonille =) : Mutta jos oikein hyvältä alkaa tuntumaan tuo juoksu, niin mikäs siinä vaikkapuolikas meniskin ! Mut painonpudotus/hallinta...
  8. S

    Kuka se teistä on??

    sairasta
  9. S

    Saana vs Riina

    saana
  10. S

    Onko juoksijoita?

    Moi! aama : tervetuloa =) . Minä en ole juossut raskausaikana. Viikko oli taas väliä juoksussa :ashamed: . eilen taas vaivaiset 3 km + muu harjoittelu. Tänään painelin kaksostenrattaiden kanssa ( 3 lasta kyydissä :whistle: ) samanmoisen lenkin juosten ja kävellen. Ruokapuolikin on nyt...
  11. S

    Onko juoksijoita?

    Moi! Tervetuloa Pai-30 Mulla oli melkein 2kk tauko! Ihan pakotin itteni lähtemään juoksulle. Mut voitteko uskoa, 3 km tuntui raskaalta :ashamed: . Kunto ihan nolla :snotty: . Kesällä lähtenyt massa tullu takaisin ainakin osin :| . Nyt ajattelin aloitella 3-4 km 2x vko. Josko se siitä alkais...
  12. S

    Mielipiteitä nimestä Henni

    yks suosikeista, niinkuin Heddakin :heart:
  13. S

    Onko juoksijoita?

    viivin: voi kurja :/ :hug: No yhdyn Vippiksen sanoihin; et jos sit seuraavalla kerralla ei jännittäis niin paljon, et pystyis juomaan. Nesteytys on tooosi tärkeetä. Mulla lenkkeilyssä saldona nolla . En oo kerenny, jaksanu, viittiny ja halunnu :D
  14. S

    "Perinteiset synttärit"

    eipä meillä muksut ainaka riehu, jos ohjelmaa on
  15. S

    Muksau kitissy nyt kolme tuntia kohta..

    voi pientä :| Onko päivärytmi kunnossa, entä läheisyydentarve tyydytetty ?
  16. S

    Mulkoilu ja hymistely (flunssakausi...)

    hyi sua :saint:
  17. S

    "Perinteiset synttärit"

    :wave:
  18. S

    Mulkoilu ja hymistely (flunssakausi...)

    SIIS OLITKO KIPEÄNÄ JULKISISSA???? B)
  19. S

    rehellisesti: Onko legginsit ja saappaat maailman noloin yhdistelmä? :D

    niin siis jokku tummemmat, ku ihan ihonväriset. Hauskaa iltaa =)

Yhteistyössä