Hakutulokset

  1. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    Se olis makee. Keittiön välitilaankin olis makee... Ja kyllä mä noista tykkään, en kai mä muuten olis tilannut noita isoa kasaa :D :saint: Mä en vaan pidä ajatuksesta, että kaikkien (kylpy-)huoneet tai talot näyttää sisältä samalta.
  2. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    Nyt on valittu harmaa laatta lattiaan, jossa ruskeahkoja läiskiä kompensoimaan noita kuparihiuksia. Katto valkoiseksi. Kalusteiden asettelu on vielä asteella, ollaan ihan eri linjoilla miehen kanssa. Maanantaina sisustussunnittelija saa katsoa pohjan ja heittää oman ehdotuksen. Heitän...
  3. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    Aika tappavan liukas olis lasilattialla... ;) Ja joo, siis sinne tulee nyt vain tuota alkuperäistä, jota löytyy se 25 neliöö. Päällehän tulee valkoiset; allaskaappi, peili, suihkukaappi, amme, pyyhkeitä jne ja ehkä yksi iso kaappi ja penkkiä. On siellä ikkuna nyt, mutta tilalle taitaa tulla...
  4. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    Eihän sitä tahallaan laitetakaan, mutta sitä pakostikin menee. Väännetään yhä kotona siitä, saako lasimosaiikkia saumata muulla, kun valkoisella... Lisäksi ajatus tehosteseinistä kuoli jo 70-luvulla... Ja tuota mun tilaamaan alkuperäistä laattaa saa yhä sieltä kaupasta ja Suomestakin, ei...
  5. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    No mä kysyin tutulta suunnittelijalta kun törmäsin tänään asioilla ja hän sanoi, että ihan vaan sitä ensiksitarkoitettua laattaa. Ehdotti mustaa lattiaakin, mutta ehkä nyt ei kuitenkaan. Valkoista tulee tarpeeksi noista kalusteista, ne peittää seinää ihan roimasti. Ja mä kun oon...
  6. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    Ne on tuotu ulkomailta edullisesti, joten mun kielipää ei siihen riitä :p
  7. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    Ok, yön pimeydessä lievässä kuumeessa päädyin tähän: Alaosa koko matkaltaan (noin 3/5 tai 2/3) tätä alkuperäistä laattaa: Väliin silleen aaltoilevasti ja "pilkottuna" tätä. Ja se loppu yläosa (2/5 tai 1/3) tätä. Ehkä.:confused: Ja en ees jaksa laskea, mitä toi muutos maksaa...
  8. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    No en mä mitään valohoitohuonetta haluakkaan, etsin vaan epätoivon vimmalla nyt lisää laattoja ton kaveriksi. Ärps. :D
  9. Ford Prefect

    Borrelia vasta-ainetesti

    No ainakin Huslabin sivuilta (minne meidänkin sairaalan labran näytteet lähtetään) sanotaan näin: 3-5 työpäivän aikana, positiivisten ja epäselvien tulosten varmennus vie noin 2-4 työpäivää lisää.
  10. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    Tälläistä mosaiikkia on nyt sellaiset 25 neliöö, seinille siis. Saumattava miehen mielestä valkoisella, koska se kuultaa himpan verran läpi. MUTTA se ongelmien ongelma. Miehen mielestä toi on liian tumma ns. kaatuu päälle, vaikka olis lamppuja kuinka. Vaatii lisäks siis toista laattaa...
  11. Ford Prefect

    Miten asustaisi tämän mekon

    Höyhenpuuhka? :D
  12. Ford Prefect

    Mietittekö koskaan menetettyjä mahdollisuuksianne? Esim. nyt vaikka:

    Sä oot paaaljooon vanhempi kun oon luullu ;)
  13. Ford Prefect

    Mietittekö koskaan menetettyjä mahdollisuuksianne? Esim. nyt vaikka:

    En oikeastaan. Joskus harmittaa se ainut asia menneisyydessä, minkä muuttaisin, eli kahlitsisin itteni nälkälakossa puuhun, että saisin ostaa suvun tontin, eikä sitä myytäis ulkopuoliselle kuten kävi. Muuten c'est la vie.
  14. Ford Prefect

    Laittakaa kuvia pienistä tuulikaapeistanne

    Hah. Pieni tuulikaappi. Meillä on 70-luvun talossa NIIN pieni, ettei sitä mahdu edes kuvaamaan. :whistle: Eikä sinne mahdu kun kenkäteline, sellainen korkee. Ja väliovi. Välioven takana on lasten vaatteille seinänaulakko, mutta jos siinä on liikaa vaatteita, ei se ovi avaudu tarpeeksi...
  15. Ford Prefect

    JOS joku on nähnyt jossain tyttöjen n. 146cm petrooli/turkoosi-mustaa juhlamekkoa, niin heittäkää vinkkiä!

    Lapsella siis tulossa itsenäisyyspäivätanssiaiset, ja nyt se sai sinne jo tukkakoristeen, joka on sen värinen. Hitsi. :D:rolleyes:
  16. Ford Prefect

    Tietämättömät ihmiset

    Jos asia on painettu lehteen/lukee uutisissa se on totta.
  17. Ford Prefect

    Kuka haluaa gloryholeen, kulli vaan tulee esille ja sä imet/runkkaat?

    Jos sun persereikä menee vanerireijästä ulos, on sulla rectusprolapsi. Ja tilapäiseen rakennelmaan ei tarvita lupia, mutta itsensäpaljastelusta ja siveettömästä käyttäytymisestä tulee jotain muuta kuin hmm "huippu" :whistle:
  18. Ford Prefect

    Kilpailu: Kenellä kamalimmat naapurit?

    Joo en mä taida vaihtaa. :p
  19. Ford Prefect

    Kuumeettoman Kuumeen uhrit.

    Mulla on ton 35,5 ja viimeksi kun olin flunssassa niin lämpö saas 34-37,5 ja olo oli kaamee. Kerron työkaverille sitte ja se oli sitä mieltä, että et sä kipee voi olla. :| Meni veto vaan pois tosta lämmön sahauksesta. Pitäis vaan valehdella, niin pääsis helpommalla...
  20. Ford Prefect

    sisustusalan-ammattilanen paikalla, haluatko kysyä jotain.

    Vitsi kuulostaa sinällään tosi hyvältä. Mites kun on se helvatun palvontavälinen huoneessa, eli tv, jota tuijottaa 3/4 perheestä? (Mä oon aina duunissa tai puuhamassa muuta, niin en kerkee) TOISAALTA ne kaks tuolia on NYT just noin. Eli toiset viereen. Hmm. Ja nurkkasta pois...

Yhteistyössä