Hakutulokset

  1. N

    Tietääkö kukaan kivaa värssyä ristiäiskutsuun joka olisi sisarusten kirjoittama?

    Tarkoitan siis että kutsussa lukisi jotain tyyliin "pikkusiskomme ristiäisiä vietetään päläpälä" tai että kutsun ulkomuoto olisi ikäänkuin sisarusten kirjoittama? Tai vastaavasti jokin kutsuruno jossa viitattaisiin sisaruksiin jollain tavalla. Meillä siis tyttövauva jolle ristiäiskutsuja...
  2. N

    Saitko sinä lapsesi nuorena? Olitko/oletko teiniäiti?

    19-vuotiaana sain ensimmäisen joten kyllä, olen teiniäiti. En erikoisemmin saanut päivittelyä osakseni. Itse en koe olevani enää tuossa vaiheessa teini vaan varhaisnuoriaikuinen eli sellainen teinin ja aikuisen välimuoto :D nyt olen 27v ja synnytin 4.lapseni kaksi viikkoa sitten :)
  3. N

    5v pojalle synttärikakku!Mistä tilata? UUSIMAA

    Mistäpäin Uuttamaata olet kakkua vaille?
  4. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Suuret onnittelut marr!!!! iikki kyseli kohdunkaulasta....mullahan oli todella kipeitä supistuksia jostain puolivälistä alkaen ja koskaan ei mitään ollut tapahtunut kohdunsuulla. Lääkäri sanoikin joskus 34 viikolla ettei ole koskaan nähnyt näin tiukasti kiinniolevaa kohdunsuuta...
  5. N

    G: Minkälaisia asioita/hetkiä pidät luksuksena omassa lapsiperhearjessasi?

    Mun arjesta tekee luxusta ne kaksi ääripäätä, yhteiset hetket perheen kesken esim.ulkoilu tai mökkireissut. Ja sitten toisaalta aamun kahvihetki kun lapset vielä nukkuu ja illan pari tuntia kun saa istua vaan ja olla. Tosta kahvinjuomisesta olen tehnyt itselleni hieman juhlavamman ostamalla aina...
  6. N

    Kaikkien synnyttäneiden kysly; paino !

    Ennen raskautta: 58kg Viimeisillään: 69kg Paino 1kk: en tiedä kun vauva vasta viikon Paino nyt: torstaina neuvolassa 60kg Synnytyksestä viikko ja raskaus neljänteni.
  7. N

    Mitä lääkkeitä käytät?

    Niin ja nyt viikon ajan joka päivä Panadol 1mg+ Ibumetin 600mg 8 tunnin välein, sektiohaavan kipuun joka tehtiin viikko sitten. Tänään pärjännyt pelkällä Panadolilla.
  8. N

    Mitä lääkkeitä käytät?

    Joka päivä kahta eri insuliinia, Levemir pitkävaikutteisena ja Novorapid lyhytvaikutteisena. Nyt ollut viikon ilman Sepramia jonka alkuperäinen annos oli 25mg jota vähitellen lopettelin ja pari viikkoa meni enää 5mg joka toinen päivä.
  9. N

    Olenko ainoa joka syö joka päivä herkkuja?

    Syön kyllä joka päivä jotain herkkua, sipsit ja keksit ei ole mun juttu mutta irtokarkit ja suklaa on paheeni. Olen hoikka mutta sairastan 1.tyypin diabetesta ja vaikka hoitotasapaino on ollut huippuhyvä monen monta vuotts niin kyllä sitä itse huomaa miten voimaton olo tulee aina karkin syömisen...
  10. N

    HuOmenta !!!

    Aurinkoista huomenta! Tosiaan täällä etelässä erikoisen kirpakka aamu, tuntuu että ollaan lähes kesäkeleillä menty viime viikot :) meillä kaksi vanhempaa lasta lähti jo ulos ja poika 2, 5v katsoo Fröbelin palikoita jo toista kertaa tänä aamuna ja rämpyttää hulluna kitaraansa :) vauvalla ikää...
  11. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Hei kaikille! Syyselolle onnittelut kotiinpääsystä! <3 Lapsivedestä oli puhetta....minulla on kaikissa raskauksissa valkovuoto ollut todella runsasta ja vetistä ja tässäkin raskaudessa piti pari kertaa miettiä että mitähän sieltä nyt lorahti :) mutta viikko sitten kun se lapsivesi oikeasti...
  12. N

    Mitäs lasissa, musiikkitarjonnassa jne

    Lasissa on teetä ja lautasella voileipä. Päällä on sairaalan yöpaita ja aamutakki.Synnytin viime yönä joten en ole nukkunut lainkaan, kohta pääsee suihkuun ja sitten nukkumaan. Vauva on valvontaosastolla nostattamassa verensokereita.
  13. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Maikkikselle tsempit myös täältä!! Niin sitä alkaa pino jakaantumaan :) Itselle voi päivittää syntyneeksi tyttölapsen 15.11 klo 23.40 ja mitat oli 3465g ja 48cm <3 Mulla tosiaan alkoi joskus puoli kahdeksan aikaan lapsivesi lorahdella, ekalla kerralla tietenkin ajattelin sen olevan pissaa...
  14. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Hei, pikaisesti tulin ilmoittamaan että vedet meni pari tuntia sitten ja tässä autossa istutaan kohti Naistenklinikkaa menossa :) -Naurukohtaus ja Viimeinen 37+1-
  15. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Heipparallaa! Vauvan liikkeistä oltiin puhuttu ja täällä myös melko vilkas yksilö, ei paljon liikelaskentoja tarvitse tehdä:) välillä tuntuu että nahka repeää kun niin muljuu. Isyyslomasta...meillä mies alottaa vasta kun kotiudumme koska joutuu kuitenkin kolmen muun lapsen kanssa olemaan...
  16. N

    Minkäs ikäisiä lapsia teillä on? :)

    Tytöt 7 ja 5v sekä poika melkein 3v sekä mahassa oletettavasti tyttö rv 36. Myös nelijalkainen poika joka täytti toissapäivänä 3v <3
  17. N

    Rehellinen vastaus, raskaus-synnytys??

    1.raskaus +20kg, ei arpia. Sektioon päädyttiin. 2.raskaus +8kg, ei arpia. Sektio myös tässä. Tissit alkaa valua kahden imetyksen jälkeen. 3.raskaus +15kg, ihan muutama ohut arpi navan ympärillä. Sektio taas. Tissit alkaa hivutella napaa imetyksen jälkeen ja ovat kuin ketunnokat. 4.raskaus...
  18. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Varhaista huomenta! Mulla on klo 9 se ultraääni niin tunnin päästä pitää olla jo menossa kun julkisilla menen. Suuret onnittelut Syyselo pienestä ihmeestä! <3 Imetysliiveistä olitte puhuneet...itsellä ennen raskautta kuppikoko oli jotain todella olematonta, aikaisemmat raskaudet ja...
  19. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Huomenia! Juu tosiaan la on 5.12 :) Sektioista vielä että Suomessahan yleinen turvallisuusraja sektioille on 2-3kpl, riippuen tilanteesta mutta neljäskin onnistuu ihan turvallisesti useimmiten. Lääkäri arvioi tilanteen ja minun tapauksessani ei ollut mitään esteitä koska olen nuori, kohtu...
  20. N

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Vieläkö mahtuu yksi mukaan? :) olen seurannut tätä pinoa alusta asti mutta nyt vasta sain aikaiseksi ängetä pinoon mukaan :) Eli Naurukohtaus/27v/4.lapsi/NKL En saa tummennetua mitään kun kirjoitan puhelimella, kuopus tuhosi meidän ainoan tietokoneen joten käyn netissä nykyään pelkällä...

Yhteistyössä