Hakutulokset

  1. K

    Ruutanassa asuvat!!

    Tampereelle ajaa 15min ja Kangasalle 10min. ruutanasta löytyy Siwa, mutta itse käyn usein Tampereen Prismassa tai Linnainmaan S-Marketissa johon ajaa 10min ja sinnehän on tulossa Prisman (S-marketista muutetaan/laajennetaan) lisäksi Citymarket. Kerhoina ei löydy muutakuin seurakunnankerho ja...
  2. K

    Ruutanassa asuvat!!

    Kovasti tervetuloa vaan Ruutanaan. Kyllä tänne aina lisää väkeä mahtuu.
  3. K

    Ruutanassa asuvat!!

    Olen asunut Ruutanassa n.14 vuotta ja mielestäni on hyvä paikka asua. Varsinkin jos on auto käytössä. Tällä hetkellä lasten hoitopaikkoja on kyllä hyvin vähän kunnes toinen päikky valmistuu Laureeninkalliolle. Mistäpäin Ruutanaa olet haaveillut asunnosta, jos saan tiedustella?
  4. K

    munuaisaltaan korjaava leikkaus???

    Meillä tyttö oli 3v kun tuli virtsatientulehdus joka pääsi munuaisiin asti. Tästä johtuen jouduimme tutkimuksiin jossa selvisi, että oikeanpuoleisessa munuaisessa on kaksoisrakenne. Eli on kaksi poolia ja kaksi virtsanjohdinta oikeassa munuaisessa. Vasen on ok. Myös oikea munuainen oli...
  5. K

    Ahdas virtsaputki/munuaisten gammakuvaus

    Hei! Meillä tyttö oli 3v, kun ensimmäinen tulehdus tuli. Nyt tyttö on 5v ja on käynyt kummassakin tutkimuksessa. Löytyy myös rakennevika eli oikeanpuoleisessa munuaisessa on kaksoisrakenne eli kaksi poolia löytyy ja kummastakin poolista lähtee oma virtsajohtimensa. Kaikenkaikkiaan tytöllä on...
  6. K

    5-vuotiaiden äidit/isät apuja

    Kiitti vastauksista. Todennäköisesti kuuluu tuohon ikään. Täytyy nyt jonkin aikaa seurailla tilannetta ja toivoa että menisi ohitse. :'(
  7. K

    5-vuotiaiden äidit/isät apuja

    Mistä voisi johtua että lapselle on tullut yht`äkkiä pelko ettei äiti hae päikystä pois töiden jälkeen? On kamalaa jättää lapsi aamuisin päikkyyn itkemään äidin lähtöä. Apuja.
  8. K

    Kuka on äiti

    Tyttö 5.v kysyi että kun sinä äiti kuolet niin kuka sitten on mun äiti. Mitä kummaa tuollaiseen voi vastata. Sanoin vaan ettei äiti vielä kuole.
  9. K

    Käväsin sitten terveysasemalla (ei herkille)

    Saitko selkeyttä kipuihisi? :hug:
  10. K

    Nyt mulla on kessut loppu!

    Tsemppiä, mulla on menossa nyt kolmas päivä ilman tupakkia.
  11. K

    Lihottaako pähkinät...

    Kiitti. Täytyy varmaan kokeilla noita pastilleja tai jotain vihanneksia.
  12. K

    Lihottaako pähkinät...

    Apuja. Lopetin tupakin polton ja tuntuu,että jotain pitäisi aina välillä napostella. Mikä olisi kevyttä naposteltavaa?
  13. K

    Champix

    Löytyykö kokemuksia ks.lääkkeestä? Olisi 18 vuotta tupakointia takana ja KOVA HALU olisi päästä eroon tupakista.
  14. K

    APUA, kuivaksi opetteluun!!!!!!!

    Oliko tutkimuksissa kaikki ok?
  15. K

    kalpea lapsi

    Hyvä,että syy alkaa selvitä. Oliko tulehdusarvot todella ok? Jos näin niin ei todennäköisesti ole kuin tuo korvatulehdus. Paranemisia pikkuiselle.
  16. K

    kuivaksi opettelu,minkäsniminen olikaan se lakana

    Meillä käytettiin sellaista froteelakanaa jossa toinen puoli muovia ja toinen froteeta.
  17. K

    Äiti, onko mun maha leikattu auki?

    Tuon hymiön ei pitänyt tulla viestiin.
  18. K

    Äiti, onko mun maha leikattu auki?

    Minkä ikäinen tyttö sinulla on? Tytölläni kavennettiin virtsaputkia ja tästä leikkauksesta jäi vatsan levyinen arpi. Arpi kyselyihin ilmoittaa vaan,että hänen pissapukiaan on leikattu. Meillä ei ainakaan ilmaise ääneen ,että olisi jäänyt pahoja muistoja sairaalasta (oli 8vrk siellä). Haluaa aina...
  19. K

    elementtitakka

    Ultimatemarketin kulmatakka tilattiin 4 vuotta sitten ja lähettivät suoranmallin (eivät tienneet tilausta ottaessa ettei kulmamallia valmisteta enään). Mutta se on ainoa huono asia mitä ultimaten takoista voin sanoa. Hyvin lämmittää ja helppo oli itse asentaa. Nykypäivän ultimatemarketin...
  20. K

    mitä maksaa yksityisellä putkitus+risojen poisto?

    Tosiaan tuo putkitus maksaa täällä Tampereellakin n.700e. Risojen poisto hinnasta en tiedä. Mutta jos teillä on siis vakuutus on mahdollista saada vakuutusyhtiöstä maksusitoomus. Eli yksityinen lääkärikeskus antaa hinta arvion (paperilla)ja lähetätte sen vakuutusyhtiöön. Näin ette joudu itse...

Yhteistyössä