Hakutulokset

  1. Kylmä ämmä

    käyttääkö joku muukin knorrin valmisjauhetta ruskeassakastikkeessa?

    :x En oo koskaan käyttäny enkä tule käyttämäänkään.
  2. Kylmä ämmä

    Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

    Siis PT:lle oli tämä,lainaus katosi jonnekkin. :confused:
  3. Kylmä ämmä

    Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

    Vaivaa vain. :D Vastailen sen minkä osaan. :) Ylipainoa mulla on "jokunen" kilo, BMI 27. Nyt yritän tiristellä niin monta kiloa pois kuin mahdollista ennen leikkausta.Ei oo käsketty laihduttaa,ihan oman itseni vuoksi.Mulla oli nopea prosessi,vuodenvaihteen jälkeen kävin lääkärissä ja...
  4. Kylmä ämmä

    Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

    Kiitos.Monta vuotta siihen meni että sain itseni potkittua lekuriin,ja nyt se haave käy todeksi.
  5. Kylmä ämmä

    Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

    Mulla myös niskassa sellainen kyttyrä. : / Uskoisin että kyllä saat lähetteen,on nuo sinunkin boobsit aika julman kokoiset. :)
  6. Kylmä ämmä

    Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

    Julkisen kautta pääsen,noiden vaivojen takia mitä aikaisemmassa viestissä mainitsin.Voin tulla kertomaan jälkimainingit. :)
  7. Kylmä ämmä

    Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

    On sellainen koko olemassa.:whistle: Kuvaa en laita,mut ne on sellaiset jotka jumiuttaa hartiat,puuduttaa kädet ja painaa ryhdin kyttyrään.Onneks pääsee eroon.
  8. Kylmä ämmä

    Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

    Pääsen rintojen pienennysleikkaukseen ja kuppikoko tippuu H:sta C:hen. Ei millään malttais odottaa ajan kulumista! :p
  9. Kylmä ämmä

    Millä ilveellä saan tän vatsakivun häviämään?

    Vatsa on ollut kolme päivää niinkuin pinkeä pallo, koko vatsan alue painellessa arka ja tuntuu koko ajan sellaista pakotusta suolistossa(?). Mitä ihmettä teen, alkaa jo kyllästyttää tämä pakotus ja turvotus. : /
  10. Kylmä ämmä

    Miten kuljettaisit vieraasi olohuoneeseenne, jos tämä ei saisi nähdä keittiöönne?

    En mitenkään,koska meillä olohuoneen ja keittiön välillä ei ole seinää. :D Mutta tarkennatko,miksi teidän keittiötä ei saa nähdä?
  11. Kylmä ämmä

    Työssäkäyvät äidit ja oma aika

    Olen yksinhuoltaja,ja mulle omaa aikaa on se työpäivä.Ja tietty illalla klo 20--> kun lapsi käy nukkumaan.Viikonloput haluan ehdottomasti viettää lapsen kanssa. Hoitovapaalla ollessani mulle oma aika oli lapsen päiväuniaika ja sit illalla kun lapsi oli käynyt nukkumaan.Nyt mulle on suorastaan...
  12. Kylmä ämmä

    Eronneet äidit, miten olette suhtautuneet kun ex:lle tulee uusi nainen?

    Mulle on aivan yks hailee,kunhan lapsella on kaikki hyvin isänsä luona kun sinne menee.
  13. Kylmä ämmä

    Sanooko teidän lapset koskaan, ettei halua mennä hoitoon?

    Oikeastaan joka päivä kun on hoitoon meno.Sanoo et "en mee sinne päiväkotiin". Ymmärrän kyllä,on 2 kuukautta sitten aloittanut hoidossa ja 2-3 pvää viikossa,uusi juttu vielä.Mukavampihan se olisi kotona olla äidin kanssa,mut kun ei tuota voi oikein kouluun mukaan ottaa. Pojan paha mieli...
  14. Kylmä ämmä

    Poitsu söi sitten lattian kautta käynyttä pinaattikeittoa

    Mie oisin kyllä antanu oman annokseni lapselle enkä lusikoinut lattialta syötäväksi. :x
  15. Kylmä ämmä

    veikatkaa mitä mies tunaroinut...

    Oisko hävittänyt ne korunsa?Mulle tulee mieleen myös kännissä ajaminen..
  16. Kylmä ämmä

    Työkkäristä TIEDOTE työvoimakoulutuksesta

    Tiedote ei velvoita mihinkään.Jos se on osoitus,sit pitää hakea vaikkei haluisikaan jos ei tahdo että karenssi rapsahtaa.
  17. Kylmä ämmä

    On muuten hankala koittaa pitää pää kylmänä...

    Mie en pystyis pitämään päätä kylmänä,jos oisin sinä niin mulla olis nyt ylläpitohevonen. :D Mulla on ollut oma hevonen,ja vielä jonain kauniina päivänä kun mulla on rahaa ja aikaa,ostan hevosen. :heart:
  18. Kylmä ämmä

    Onko muita jotka eivät osaa olla tuntemattomien lasten kanssa?

    Mulla sama,varsinkin vanhempien lasten kanssa.Omani on 2,5v ja sen ikäisten ja nuorempien kanssa osaan olla.Mut joku 6-12v,ei hajuakaan mistä sen ikäiset tykkää tai mistä niiden kanssa voi puhua et ei pidä niitä ihan pikkupentuina vaan ikäisinään...
  19. Kylmä ämmä

    Vaniljarahkassa eräpäivä viikko sitten. Voiko sitä vielä syödä? Piirakan meinasin tehdä.

    Niissähän on parasta ennen-päivämäärä.Haista ja maista,sillä selviää.
  20. Kylmä ämmä

    Nuori nainen jätti vauvansa kuolemaan!

    Olen sanaton.

Yhteistyössä