Hakutulokset

  1. M

    Mulla on ihan tyhmä kysymys töihinpaluusta äitiysloman jälkeen :)

    ja uudesta äitiyslomasta kertyy muuten myös lomat, eli voit pitää nämä jemmassa olevat pois ennen uutta äitiyslomaa ja sitten saat täyden palkan siltäajalta ja uudet lomat kertyy, kun on uus äitiysloma.
  2. M

    Mulla on ihan tyhmä kysymys töihinpaluusta äitiysloman jälkeen :)

    se on ollut lomaraha, päivät pitäis olla jemmassa, jos et ole muuta sopinut! Kysy pomolta ja sano, jos tahdot jemmata ne, ne saa olla jemmassa, kunnes hoitovapaa on ohi (ja jos se päättyy äitiyslomaan, ne on jemmassa vissiin senkin yli!)
  3. M

    kuvien lisäys huuto.nettiin?

    Miten ihmeessä se tapahtuu?!?!?!? Latasin kuvat aijaa.comiin ja nyt pitäis saada vaatepaketin ilmoitus tehtyä, mutta kun en saa niitä kuvia lisättyä tekstiin.. Miten se tehdään?
  4. M

    Tammivauvat 2010

    kulkaas naiset, se on uus tammukuun pino ihan pian pystyssä, kävin kurkkaamassa, että joulukuun pinossa viimeisellä on LA30.12. Näinkö nopeasti on vuosi mennyt!?!?!?!
  5. M

    Tammivauvat 2010

    Mukava tapaaminen Turkulaisten kesken. Tyttö nukahti takaisin tullessa ja nyt nukkuu ulkona tyytyväinenä :) Puhuttiin, että jos vaikka parin viikon päästä uusiks. Ehdotelkaa taas aikoja joko mulle yksärillä tai kerhonpuolella, niin sovitaan tohon toukokuun alkupuolella vaikka.
  6. M

    vauvan yölevottomuus

    Meillä yölevottomuun oli nälkää, annoin pullosta ja kas, uni parani. Voi toki olla vaikka ihan uuden oppimisen iloa, ettei malta nukkua, kun on jo vähän pirteämpi aamulla, vaan haluaa kokeilla uusia liikkeitä tms.
  7. M

    Saa onnitella. :) \o/

    uusneiti (vrt uusperhe)
  8. M

    Tammivauvat 2010

    Turkulaisille sovittu eka tapaaminen. Ajan ja paikan voi kysyä multa tai kerhosta kurkata.
  9. M

    Tammivauvat 2010

    Linn, laitoin sulle yksäriä tapaamisesta :wave:
  10. M

    Tammivauvat 2010

    Turkulaisten tapaamisesta sovittiin Pippur1:n kanssa päivä, sovitaan aika ja paikka kerhossa tai kysykää multa tai pippur1:lta paikka, sovittiin, ettei täällä "julkisesti" kerrota aikaa/paikkaa, ettei tule "ylimääräisiä" meitä ihmettelemään (Paheksumaan kun rivissä pullolla vauvoja syötetään ;) )
  11. M

    Tammivauvat 2010

    hipkukka, mitenhän mä olen päättänyt, että sä asut Turussa, et vain lähellä (vaikka kyllähän mä muistan, kun kirjoitit, että sairaalaan oli matkaa) :laugh: Mutta, voishan sitä tosiaan kesällä jonkun "koko perheen" jutun kehitellä, vanhemmat lapset mukaan ja vaikka sinne Ruissalon rannalle...
  12. M

    Tammivauvat 2010

    hipkukka, jos sulla on kiinnostusta, niin voishan sitä tehdä toukokuussa kahviretken johonkin hiljaisempaan/pienempään paikkaan, vaikka johonkin kahvilaan - tai käydään porukalla vaunuilemassa vaikka Ruissalossa, niin säkin pääset pienten kanssa mukaan. Miltä kuulostais? Ruissalossa on se...
  13. M

    Varsinainen synttärilahja ellokselta

    Noita "oikeita" synttärilahjoja antaa tutut ja kaverit ja ystävät, firmat antaa asiakkailleen juuri allennuksia, sillä ne saa lisää myyntiä, mutta asiakas, joka sieltä muutenkin tilaa, saa vähän halvemmalla. Toisaalta ellokselta noita alennuksia nyt tulee muutenkin tosi usein, se on niillä...
  14. M

    Meneekö whiski vanhaks?

    Ei mee, on niin vahvaa viinaa, että mikäpä sen pilais.
  15. M

    pullolle opettaminen

    Meillä on toiminut tommee tippee-tuttipullo, se on ainoa, josta vauva osaa imeä. Kuulemma siinä on sama tekniikka/ote, kuin rinnastakin. Kerran kokeilin "tavvallisesta" tuutipullosta, mutta vauva nieli ilmaa vähintään yhtä paljon, kuin maitoa ja huusi monta tuntia sen jälkeen, nyt meillä on...
  16. M

    Tammivauvat 2010

    Kivaa, kun mylly-tapaamiseen löytyy innokkaita :D Koskas sitten kehiteltäis asiaa? Ens tai seuraavalla viikolla jo? Sovitaanko täällä julkisesti, vai kerhonpuolella ilman ulkopuolisia katseita? (multa voi sitten tietty vaikka kysellä ja ehdotella päivää YV:llä, jos ei kerhoon kuulu, eikä halua...
  17. M

    Tammivauvat 2010

    Kerhonpuolella jo kyselin, mutta kysyn nyt täälläkin: Olisko Turun seudun mammoilla kiinnostusta tapaamiseen? Myllyyn vaikka olis varmaan kaikkien helppo tulla, kun pääseen näppärästi autolla ja bussillakin ainakin Turusta. nimimerkillä: mulla tulee täällä kotona yksin aika pitkäksi |O
  18. M

    Tammivauvat 2010

    Pulloon ollaan meilläkin siirtymässä kovaa kyytiä. Tavallaan asia harmittaa, lähinnä siksi, että ollaan toukokuussa lähdössä etelään ja olis ollut niin näppärä siellä täysimetyksellä, mutta ei niin paljon, että jaksaisin asiaa ruveta stressaamaan. Maito ei riittänyt ja vauva ei illalla...
  19. M

    suositelkaa vauvakirjaa! :)

    Kulta aika lapsuuden (sinisenä ja punaisena on): http://www.bookplus.fi/kirjat/kulta-aika_lapsuuden_(punainen)-4225251?gclid=CKas9bX_76ACFUaK3godky2s3w Siinä on kivasti pituus ja paino käyrät 7v asti, paljon tietoja, milloin vauva on oppinut mitäkin (niitä ei kunnaksessa ole paljon), kattava...
  20. M

    suositelkaa vauvakirjaa! :)

    Meillä on esikoisella nallepuh ja vauvalla nyt mauri kunnas ja molemmista tykkään kovasti. Sitten vauva sai myös sen kulta aika lapsuuden ja se on tosi kiva kanssa, se on se oikein perinteinen, mutta voin noita kolmea kyllä suositella. Ehkä ykkönen olis toi kulta aika lapsuuden ja noin kaks...

Yhteistyössä