Hakutulokset

  1. S

    Keskoslapset

    Heissan ! Meidän tyttö syntyi viime vuonna joulukuussa rv 27+3 1135 g ja 34 cm. Ei myöskään mitään keskosvaivoja. Kasvaa hyvin. Tällä hetkellä on pituutta on 60 cm ja painoa vähän vajaa 7 kg. Syntyi verenmyrkytyksen takia etukäeen. Onneksi syy selvisi, kun useinkaan syytä ei tiedetä...
  2. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Hyvää joulun aikaa kaikille ja uutta vuotta ! Meille syntyi tyttö. Rv 27+3. Kasvaa ja voi kuitenkin hyvin. :heart: :heart: :heart: Käyn kurkkimassa välillä kuulumisia. Strömsö ja pikkuneito
  3. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Ja onnea Pömppöli ja poju kanssa :flower: :flower: :flower: En ole kerinnyt juuri täällä käydä kuulumisia katselemassa, joten paljon on mennyt vissiin ohi....
  4. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Onnea Viivin ja Mimosa :flower: :flower: :flower:
  5. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Tervetuloa SaaraX !!! Hexodukselle Meillä kanssa kaksi kissaa. Täysin sisäkissoja molemmat. Tarkkana saa niiden kanssa olla, sitten kun Epeli on syntynyt. Toinen vielä melko varmasti tulee olemaan mustasukkainen. Jotain kissaverkkoja, varmaan täytyy hankkia. Ovat kuulemma kalliita...
  6. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Onnittelut kaksosista Juulialle! Olin itse kanssa ehdottomasti sen punktion kannalla pitkään ja just nimenomaan sen takia etten murehtisi. Mutta keväinen keskemeno muutti ajatusmaailmaa meillä molemmilla miehellä ja minulla. Kaikki ei mennyt kuten piti. Ja aikaa kului hukkaan...
  7. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Heips :wave: Viimeyönä tuli ekat oikein mojovat potkut molemmille kyljille ja pään tai pepun pukkaus =) On liikkeitä tuntunut jo aiemminkin, mutta ne on jääny arvailuksi. Aika mahtavaa =) =) =) Juuliallekkin :hug: :hug: Uskotaan että kaikki on kunnossa. Strömsö ja...
  8. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    HIRMUISESTI ONNEA EPSU :flower: :flower: =) Kyllä olen odottanut ja toivonutkin sullekkin plussaa. Pari päivää olen ollut nettipimennossa ja heti täällä tapahtuu salaa kaikkea ihanaa :heart: Vielä kerran onnea sulle =) Ja muille kanssa kauheasti paljon plussatuulia puhaltelen...
  9. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Tervetuloa porukkaan Mami06 :wave: Mikä viikko sulla Mami06 on menossa ? Ei sillä nyt väliä kyllä muuten ole, kun kiinnostaa vaan ihan uteliaisuudesta. Sinä kanssa olet aloittanut myöhemmin lapsien hankinnan. Millaista suhtautumista suhun on ollut ? Tai iskikö ikäkriisi missään...
  10. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Heissa kaikille :wave: Ollaanpas pudottu pitkälle. Hassua aikaa, kun ei meinaa keritä mitään. Luulisi, että nyt kun ei saa hevostella, eikä harrastaa muutakaan, mitä normaalisti, niin aikaa olisi vaikka mihin. Nyt sitten aika menee pitämällä yhteyttä niihin tuttuihin, joihin muuten pitää...
  11. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Tervetuloa Juulia :wave: Näin viimeyönä ihan ihme unta. Olin kaveriden kanssa sinkkuna baarissa ja raskaana :/ Ihan viimeisillään vielä ja kaikkialla oli ruuhkaa ja väkeä kauheasti. Oli jotenkin kamalan epätoivoinen olo olla baarissa ja vielä yrittää etsiä tosi tarkoituksella miestä...
  12. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Heissan taas kaikille :wave: Tervetuloa uusille munkin puolesta. Mun laskettua aikaa voi siirtää eli olis nyt 5.3.2008. En ihmettele jos vielä jotain mulkkausta tapahtuu rakenne ultrassa kolmen viikon päästä. Joka käynnillä sitä on ainakin ihmetelty =) Tämä oli tälläinen pika...
  13. S

    raskaus ja migreeni

    Tuo selvensi mullekkin, miksi nämä kohtaukset huomattavasti inhimillisempiä. Kiitos tiedosta. Niin, mulla just auraton migreeni. Kuuluko tuohon auralliseen myös ne halvaus oireet ? Tutun tutulla on sellaisia kohtauksia missä halvausoireita ja kuulostavat pahalta. Taisi olla myös...
  14. S

    migreenilääkitys..kertokaa

    Se on metoprolol. Beetasalpaaja.
  15. S

    migreenilääkitys..kertokaa

    Vastaan tännekkin. Kirjoitin sinne toiseen ketjuun mitä omalla kohdalla on ollut kokemuksia. Imigrania EI saa käyttää raskaana. Se estolääke löytyy googlettamalla raskaus ja migreeni. Nimeä en taaskaan muista, vaikka just itekkin sen googletin. En ole siihen ite joutunut turvautumaan, kun...
  16. S

    raskaus ja migreeni

    Googletin sen ja se estoääke josta puhuin, minkä se neurologi mainitsi oli just se metoporol (en tiedä menikö oikein, mutta sinnepäin ). Eli sitä voi käyttää raskaanakin, mutta tosiaan jos migreeni ihan mahdoton eli viikottainen. Mulla oli verenpainelääkkeitä ennen raskautta pariakin...
  17. S

    migreenilääkitys..kertokaa

    Multa kiellettiin ehdottomasti Imigranin käyttö vaikka olisi miten paha kohtaus. Eikä mitään muutakaan ole mitä saisi käyttää ja neurologi sanoi, ettei panadolit tai codit auta migreeneihin. No kumpaakin olen kokeillut ja ei ne ainakaan mulla juuri auta. J Joku estolääke on olemassa mitä...
  18. S

    raskaus ja migreeni

    Mulla oli tämän raskauden alussa kanssa kova migreenikohtaus, johon liityi kaikkea muutakin. Verenvuotoa, kuume ( usein nousee migreenissä mulla ) ja kova alavatsakipu mm. Yritin päivystykseen, mutta totesivat vuotoon että kesken menee jos mennäkseen ja migreenille ei voida tehdä mitään ja...
  19. S

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Viivin Olet kuitenkin tosi pitkään saanut ratsastaa. Mä olen ihan kade. Menin kanssa kevyessä ravissa siinä loppuvaiheessa, kun vielä sain mennä. Mullakaan ei ole omaa, mutta vuokrahevonen, jota ratsastan hevosen omistajan kanssa puoliksi. Omistajansa on kuukauden pidemmällä raskaana, kuin...
  20. S

    raskaus ja migreeni

    Mulla normaalisti auraton migreeni. Luokiteltu vaikeaksi. Nyt näyttäisi siltä että normaalisti estolääkityksen ja täsmälääkityksen ja usein vielä kipupiikin vaativa migreeni on raskauden myötä lieventynyt melkein olemattomaksi =) Pari melko pahaa kohtausta on ollut, muttei mitään verrattuna...

Yhteistyössä